Korona lääkkeen jälkeen jalka turposi ja muutti väriä.
Nyt sitä punottaa ja ilmestynyt allergia kaltaisia näppylöitä.
Tummia läikkiä on kanssa.
Punotus ei laske, mutta kasvaa.
Epäilys on että jonkinlainen laskimon tukos kyseessä.
Mutta eivätkös siitä olivat puhuneet mediat, että lääke aiheuttaa sydämen vajatoiminnan, johon jopa nuoret kuolevat.
EI ENÄÄ KORONA LÄÄKKEITÄ!
Mukana pahoinvointia.
5.5 otettu Korona lääke ja nyt jalkaan mahdollisesti ilmestynyt trombi
10
899
Vastaukset
- Anonyymi
Pihlajalinnan yleislääkäri vetelee Hämeenlinnassa kolmen yrityksen kautta yli 600 000 euroa. En ihmettelisi yhtään, jos osa tilistä koostuisi näistä lääkefirman lahjuksista. Tulot kun pomppasi heti koronan alettua vaikka tyhjiä aikoja löytyy kuinka paljon. Suosittelisin, että katsotte lääkärin tulot ensin, että pelaako likaista peliä. Itsekin myrkytyin tämän lääkärin hoidossa.
- Anonyymi
Rukoile Herraa! Ainoa apu paholaisen myrkkyä vastaan.
- Anonyymi
herra on kuollu. se ei ole auttanut ketään 2000:n vuoteen
- Anonyymi
Illuminatin lääkärit näitä määrää, niitä löytyy joka paikassa sekä kunnallisessa ja yksityisissä. Lahjotaan rahalla. Väestön vähennys kyseessä. Kyllähän nyt jokainen tajuaa, ettei tuollaista 600 000 euroa yleislääkäri tienaa. Näitä on jopa työterveydessä, mikä on enemmän kun järkyttävää. Usassa puhetta että lääkkeet on käärmeenmyrkkyä.
- Anonyymi
Korona piikitetyiltä kielletään Urheilu.
Opiskelijaurheilijoita seulotaan nyt haittavaikutusten riskien varalta
Vastauksena maailmanlaajuisiin raportteihin rokotettujen urheilijoiden haittatapahtumista, Morris Sussex Family Practice ilmoitti verkkosivuillaan, että rokotettujen nuorten urheilijoiden on läpäistävä laboratoriokokeet ja sydämen kuvantamistesti ennen kilpailuluvan myöntämistä.
Sydänongelmat yleistyvät rokotetuilla urheilijoilla jo niin pahasti, että lääkärit alkavat suorittaa COVID-rokotetuille fyysisiä harjoituksia. Israelin tuoreimpien tilastojen mukaan COVID-19-rokote liittyi sydänongelmista kärsivien nuorten aikuisten ensihoidon tarpeeseen, joka on lisääntynyt 25 %. - Anonyymi
Kiitos varoituksesta. Toivottavasti lääkkeiden haittoihinkin kiinnitetään huomiota. Pikaista parantumista.
- Anonyymi
Miksi nämä rokotetrollit eivät osaa edes auttavasti suomea?
- Anonyymi
Tuolla Pietarissa alkaa kieli unohtumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla Pietarissa alkaa kieli unohtumaan.
unohdit mainita Putinin,,, hitto sulle kävi lipsahdus, kyllä tuossa yhteydessä olisi Putin pitänyt mainita ainakin kolme kertaa, lisäksi unohdit syyllistää perussuomalaiset ...
Vielä jonkunlainen aasinsilta natseihin niin avot se olisi ollut siinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unohdit mainita Putinin,,, hitto sulle kävi lipsahdus, kyllä tuossa yhteydessä olisi Putin pitänyt mainita ainakin kolme kertaa, lisäksi unohdit syyllistää perussuomalaiset ...
Vielä jonkunlainen aasinsilta natseihin niin avot se olisi ollut siinä.Mutta eikös Putinilla ole aivan omat Putnikkinsa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569