Kokemuksenne nettideittailusta Kiuruvetiset ?

Anonyymi

Millaisia kokemuksia löytyy seuranhausta Kiurukkailta joko netin välityksellä tai sitten lehtien välityksellä.
Sekä miehien että naisten hyvät taikka huonot kokemukset kiinnostaa.

Itseltä löytyy vain huonoja kokemuksia sillä laitoin takavuosina Savon Sanomiin ilmoituksen jossa hain aikuista naista tositarkoituksella vastauksien tullessa sanomien toimitukseen mutten saanut yhden yhtä yhteydenottoa.
Sitten koettelin onneani suomi24 treffipalstalla mutta vain kolme naista vastasi edes kerran yhteydenottoihini ja yhden kerran pääsin puolentunnin treffeille jonka alku näytti lupaavalta mutta toisia treffejä en saanut.
Ihmetyttää mikseivät naiset kirjoittele eivätkä vastaa viesteihin vaikka sanotaan että kunnon miehistä on pulaa.
Niin ja etsin usean läänin alueelta kumppania enkä tyytynyt vain kiuruveteen ja lähikuntiin.

49

2892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sinä et ole kunnon mies?

    • Anonyymi

      Minä käyn Peltohovissa ja aina saan naisen mukaan. Olen ilmeisesti hyvin charmikas, komea ja hyväkäytöksinen mies, kun naiset vielä tarjoaa koko ilan. Aamulla yrittävät tarjota vielä rahaa hyvästä työstä.

      • Anonyymi

        Ja sitten heräät?


      • Anonyymi

        Sinulla voisi olla lupaava ura koomikkona. On tuo jo senverran paksua settiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla voisi olla lupaava ura koomikkona. On tuo jo senverran paksua settiä.

        Tuohan oli muuten totta mutta mukaan sieltä lähtikin mies.


    • Anonyymi

      Sinä et olekkaan kunnon mies. Kunnon miehistä on pulaa, muttei apinamiehistä.

    • Anonyymi

      Nettideittailusta ei kokemuksia mutta ns. perinteinen seuranhaku ei tuottanut tulosta. Harmittaa vähän että parhaassa iässä tuli tuhlattua aikaa ja rahaa.

      • Anonyymi

        Kasvokkain on vaikeempi kusettaa.


    • Anonyymi

      Facebook datinkia vaan niin menettää rahat varmasti epätoivoista touhua etsiä noista naista saatikka miestä mainostaa vielä profiilissa sinkkuuttaan

      • Anonyymi

        Ei sinkkuus automaattisesti tarkoita että se sinua huolii 😂😂


    • Anonyymi

      Oot tainu ihan kuvan kanssa hakkee.. vae oliko kovin rasvanen ilimotus?Lisäksijottain 20-30v nuorempaa..

    • Anonyymi

      Menee vaan peltohoviin ja sieltä löytää naisia. Tyttöjen illalla olevat varatutki näkyy olevan aika anteliaita kun vähä booli otetaan 😉

    • Anonyymi

      Sovin kerran treffit 30v jätkän kanssa netissä.
      Deitt joka paikalle tuli, olikin 60v vanha ukko, jolla oli pitkä ja vaalea tukka.
      Jäi sitten siihen.

      Pentti

      • Anonyymi

        Ja jäit sen kaveriks?


    • Anonyymi

      lapsellista touhua ei voi muuta sanoa 50v ukot kinuaa treffeille kaikkia naisia mummoja mitä kiuruvedellä löytyy

    • Anonyymi

      Onkos kenelläkään kokemusta tinderistä?

      • Anonyymi

        Minä löydän Tinderistä joka viikko pari akkaa, joita hoitelen ajankuluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä löydän Tinderistä joka viikko pari akkaa, joita hoitelen ajankuluksi.

        Minä kolme. Vaihan maanantaisin kattauksen uuteen niin ei kyllästy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kolme. Vaihan maanantaisin kattauksen uuteen niin ei kyllästy.

        Sitä ei lasketa vielä hoiteluksi kun katot muijien kuvia ja vedät käteen


    • Anonyymi

      Varatut ukotkin kyttää tinderiä häpiäisivät kiuruvedellä ei taida vaan flaksi käydä kellä tahansa samat kiuruveden ukot vuodesta toiseen säälittävää touhua mistähän johtunee? Luonne vamma vai mikä? Vaiko eri akkojen kanssa lapsia kymmeniä moni konttaa pakoon

      • Anonyymi

        Sinua konttaa pakoon jo välimerkitkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua konttaa pakoon jo välimerkitkin!

        Kuin myös sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös sinua

        En ole huomannut. Sinulta sitä vastoin karkasi taas piste.


    • Anonyymi

      Taitaavat järkevät naiset kontata kiuruveden mölläke ukkoja pakoon Iisalmeen

      • Anonyymi

        Vois tuo olla toisinpäinkii?
        Ukot konttoo kiuruveden lihavia
        Naisia karkuun


      • Anonyymi

        Minä oon aika hommannu eukon Kiuruveden ulkopuolelta. Eipähän oo sisäsiittoisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon aika hommannu eukon Kiuruveden ulkopuolelta. Eipähän oo sisäsiittoisuutta.

        No joo, ehkä se puoliso on viisain hankkia muulta paikkakunnalta jos ei muuten osaa pitää näppejään erossa sukulaisista.


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta, monta kertaa olen jo hakenut yli 50 vuotiaita daameja Kiuruvedeltä yökylään Iisalmeen.
        Kovin tuntuvat iisalmelaiset miehet Kiuruveden naisia kiinnostavan.
        Mutta hyvin ovat persoja viinin, siiderin ja lonkeron perään.
        Itse en juo enkä polta mutta mielelläni tarjoan.


    • Anonyymi

      Nuorena tuli netistä naisia metsästeltyä. Aina tussua irtosi viikko juttua ja viikon lopuksi sänkyyn . 100 naista tuli ratsastettua sitten vasta löytyi se vakikumppani jonka kanssa perustin perheen. Nyt vanhempana tulee kaipuu samaan

      • Anonyymi

        100 miehellä oot ratsastanu.


      • Anonyymi

        Pääsikkö koittaa rumaa
        Lindaa


    • Anonyymi

      Parhaat miehet naiset löytyy muualta kuin kiuruvedeltä

    • Anonyymi

      Minulla on vain hyviä kokemuksia nettideittailusta täällä böndellä. Varmaan siksi, että olen itse stadin kundi. Gögöt tykkää tyylistä. Juntit ei edes näitä maalaismumoja kiinosta.

      • Anonyymi

        Oliko maalaismummot lihavia
        Härskiintyneitä mummoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko maalaismummot lihavia
        Härskiintyneitä mummoja?

        Kyselet koska kiuruvetiset maalaismummot eivät sinulle pöljäkkeelle anna.
        Mukavia ihania naisia ovat ja mikä on ollessa kun olivat ihania jo 70-80- luvulla.
        Kiuruvedellä on todella aina ollut fiksuja ja työtelijäitä naisia.
        Monella meistä iisalmelaisesta miehestå on elämän kumppanina kiuruvetinen nainen.
        Ja eipä nainen voi paremmaksi muuttua.


    • Anonyymi

      No hyvää ja priimaa pukkaa löytymään ihan kiuru vedeltä. kauniita muoto valioita on ollut tulista prunettea punapäätä ja vaaleen haaleeta.

      • Anonyymi

        Unta oot nähny:)kiuruveen muijat lihavia
        Siideri valaita:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unta oot nähny:)kiuruveen muijat lihavia
        Siideri valaita:)

        no ei ole kaikki on myös kunto sali mimmejä onneksi ei tyydytä siideri valaaseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei ole kaikki on myös kunto sali mimmejä onneksi ei tyydytä siideri valaaseen!

        on joo ja ne on kunnon miesten kanssa. Nämä hampaattomat puliukot joutuu tyytymään kotona näihin lihaviin, vähempi osaisiin naisiin kun eivät muuta saa.


    • Anonyymi

      Aloittaja tässä moi!
      Nyt on keskustelu lähtenyt aivan lapasesta sillä tahdoin kuulla kiurukkaiden deittailu kokemuksista (lehti, netti tai älypuhelin sovellus ilmoituksella) aikuisilta ( 30v) naisilta ja miehiltä.
      Itsellä kun oli ilmoitus se oli suomi24.fi palvelussa josta siis jäi huonomaku vaikka yksille treffeille pääsinkin.
      Etsintä alue oli itsellä Pohjois-savo sekä karjala pohjois-pohjanmaa ja kavin kyllä muittenkin maakuntien valikoimaa tsiikailemassa mutta kun naiset ei vastaa eikä tee ensimmäistä avausta. En laittanut kuvaani sivuille.
      Pano jutut voitte jättää muille palstoille jos treffi ilmoitus ole edesauttanut asiaa!

    • Anonyymi

      Huvittaa samat ukon käppärät vuodesta toiseen etsii parisuhdetta deittisivuilla eipä ole menekkiä vanhoille saatikka luonne vammaisille tapauksille kellä kersoja liuta perässä naisena konttaa pakoon jo tuollaisia

      • Anonyymi

        Minä konttaan pakoon naista, jonka kirjoitustaito on tuota luokkaa.


    • Anonyymi

      Oletteko käyneet katsomassa aasialaisten naisten tarjontaa sikäläisillä puolison haku sivustoilla ?
      Itse kerran kävin mutta kun sinne olisi joutunut sisäänkirjautumaan ennen kuin pääsee yhtäkään paria etsivän daamin ilmoitusta katsomaan että antaapa olla.

      Jos löydätte jonkun sellaisen sivuston jonne ei tarvitse kirjautua niin vinkatkaa sillä varmasti on muitakin joita asia kiinnostaa aivan uteliaisuutta katsoa .

      • Anonyymi

        Ei taida niille kelvata persaukiset ukot pitää olla massia sekä hyvät talot autot surkuhupaisaa touhua jos persaukinen suomi ukko luulee niistä vaimon saavan


    • Anonyymi

      Itse olen kokeillut tuota Virolaista voodi.ee sivustoa mutta ei sieltäkään ole löytynyt pitempään suhteeseen naista.
      Siinä mielessä hyvä sivusto että voi käydä tarkistamassa millaisia puoliso ehdokkaita on tarjolla ilman kirjautumista.
      Miinus puolena mainitsen että suurella osalla äidinkieli on venäjä ,kakkosena ollen Viron kieli.

    • Anonyymi

      Pielaveden naiset ovat tosi aktiivisia nettideittailijoita, sekä myös varakkaita. Kiuruvetisistä voi sanoa, joka pillua valkkaa, ilmaan jää.

    • Anonyymi

      Kuinka on tilanne muuttunut kiuruveden puolison haku rintamilla, onko tullut uusia kertomisen arvoisia kokemuksia joko hyviä tai huonoja ?
      Vai huomasitko vasta ensimmäisen kerran keskustelun avauksen ? Jos niin voit myös vanhemmista kokemuksistasi avautua täällä.
      Yksinäisiähän meillä todella riittää joten varmasti jokainen sinkku henkilö on joskus miettinyt uskaltautuisiko kokeilemaan.

    • Anonyymi

      Kiuruveden ukot kovia vinkumaan sinkkuuttaan sitä ihmetellä miksikö? Yli 50v jos ikää joutaa jo pölkylle pää ongelmajäte pahin jos mikään

      • Anonyymi

        Asiaa ymmärtävät naiset arvostavat kunnon miehen kokemusta, Poikasilla
        laukeilee monesti partaan. Itse olen jo 84 v, ja kylillä on kehuttu , kappa
        kauroja, ruisleipä kainaloon, uusinnat vapaat, niinku oriilla ennenvanhaan.
        Kiuruvetiset naiset tykkäs kuulema kovasti venäläisistä koneasentajista,
        ne teki kaiken hitaasti ja kahteen kertaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe