Hei kaikki rakkaat Thaimaakiinnostuneet ja ketään eriarvoiseen asemaan asematta, vaikka olisi Pattayaan rakastunut.
Olen saanut vastakaikua seikasta, että minua hymyilyttää, jopa naurattaa täällä hymyjen maassa.
Rehellisesti kerron, että yksi elämän perusasioita on positiivisuus, huumorintaju ja sen mukainen käytös arkielämässä.
Tämän palstan pääasiallinen anti on kielteistä, sekä positiivisuuden kääntäminen negatiiviseksi ja sitten niihin viitaten syytökset viljellen sanoja katkera ja kateellinen.
Minulle tämä katkeruuteen ja kateellisuuteen viittaavien henkilöiden olemus avaa vain niiden toistajien omaa omakuvaansa.
Sitten toisena seikkana, jota sorry vaan, minä pidän hauskana mutta samalla täysin järjettömänä, on alituinen vänkä totuudesta ja sen tarkkailusta.
Tuollainen toiminta ei minkään mittapuun mukaan kuulu täysjärkisille.
Palsta on pullollaan tarinaa jolla ei ole päätä, ei häntää, mutta bablari pitää olemuksestaan kiinni kynsin hampain.
Rakaspopulan yhteisö on ennätyksellisen hauska yhteenliittymä, jossa on vähemmän jäseniä kuin niin sanottuja nimimerkkejä yhden edustaen yli puolta kyseisiä taapertajia.
Sitten päivittäisen hyökkäyksen kohteena Numba ja minä, väliin erikseen, sitten olemmekin sama, ja taas jotain muuta.
Joka ikinen heittää palstalle tuubaa, mutta niillä on usein myös tarkoituksensa.
Suoraan sanoen mua huvittaa se, että Pattayan rakkaille yhtenäistä on erittäin vahva negatiivisuus jota puolustavat teatraalisesti omalla positiivisuudella, joka tosiasiassa kuitenkin on pelkkää negatiivisuutta, syyttelyä ja nimittelyä.
Rakkaat on aina oikeassa ja mitä toinen rakas valehtelee aivan pollena, niin toinen rakas todistaa asian olevan totta ja facesta tarkastettavissa, jopa vieraillut ns. Burin pääkonttorissa.
Todistevalokuvat on yksi hupaisa piirre, joista täydennysselvitykset puuttuu aina 100% ja sitten alkaa syyttelyt ja puheenaiheen vaihdot.
Vetoja ja rahaa tarjolla paljon ja taas tänään. Huuhaa.
Kuka Kumma Puppua Bablaa.
15
60
Vastaukset
Seuraavassa yksi tuore esimerkki:
Lupasin tuossa poistuneessa vietissä ottaa jorman kuvan otsaani ja lahjoittaa numerosenseille miljoona bahtia käteisenä, mikäli hän todistaa Pasasen tuottaneen Loirin Eino Leinon levyjä.
Ei muuta kuin ota raha pois! Laitan kuvan sitten siitä uudesta tarrastani samalla vaikkapa altaan ääressä tai missä nyt haluatkin.
T 2010
Minulla ei ole osaa ei arpaa mainittuun asiaan, eikä kiinnosta, mutta esimerkki sen johdosta, että noita Pattayan rakaspopulan ouheenjohtajan vastaavia on lukuisia.
Tee sinä jotain niin sitten minä teen.
Sama tarina pa-vedonlyöjänä, juttu muuttunut kuksakuvan kinuamiseen että sitten kun sinä niin sitten minä.
Juttu on vedonlyönti ja siihen suostuttu kun uskottavuus osoitettu, mutta juttu muuttunut että kuksa ensin, niin sitten Eeden avautuu jonka kaikki rakkaat on havainnut Facessa ja vieraillutkin.
Eli huuhaa ja mulla hauskaa edelleenkin haaveilluusioeeden, internetimuroidut lapset joista tarkat kasvokuvat vaan ei koskaan isukin sylissä ja haavemersu, mutta .... Niin Kuksa ensin.- Anonyymi
Olet melko yksinäinen kun keskustelet itsesi kanssa.
- Anonyymi
Ota rennosti ja laita Pasasen levy soimaan.
- Anonyymi
"Todistevalokuvat on yksi hupaisa piirre, joista täydennysselvitykset puuttuu aina 100% ja sitten alkaa syyttelyt ja puheenaiheen vaihdot."
Kyllä noin on. Sensei Chiang Maista (joka ei ole sensei eikä Chiang Maista)
on vuosikaupalla vaatinut tuhansia kertoja todistevalokuvia. Useita satoja hän on niitä saanutkin Thaimaan eri kolkista ja Pattayalta, mutta sensei ainoat omat kuvat on otettu hesassa roskiksen päällä ja Helkama-uunista. Aina kun senseiltä pyytää kuvaa, niin hän alkaa jostakin syystä juttelemaan ruiskurapatuista pilareista ja arvonlisäverosta. Asiantravelin onnistuit jo karkoittamaan jatkuvalla suunsoitollasi eikä tänne lisäksesi kirjoita enää kuin 3-4 henkilöä.
Kun saat vastauksen, vaikka asiallisenkin niin sinulle tulee pakottava tarve aloittaa hirvittävät itkupotkuraivarit, huudat ja nimittelet.
Kun sitten häviät kaikki asiakeskustelut ja sinulla ei ole enää mitään sanottavaa, niin aloitat uhriutumisen kuin pullea kotirouva, joka keksii Tinderissä tarinoita perheväkivallasta että saisi siellä sääliä, huomiota ja ymmärrystä.
Mutta et niitä koskaan saa keneltäkään muulta kuin itseltäsi. Kaikki muut olet tuhanteen kertaan herjannut ja sinulla ei ole täällä tukijoita, vaikka laatisit miljoona analyysiä ja uutta aloitusta itkuillesi. 63 vuotias mies? Korkeintaan 6,3v.- Anonyymi
Lienee aloittaja tarkoittaneen juurikin tuota mitä rakkaiden puhemies edellä avautuu käyttäen kaikkea omaamaansa negatiivisuutta hyödykseen.
- Anonyymi
Olet niinkin positiivinen humoristi lelusensei että olet onnistunut saamaan tällaisen tavallisen leppoisan perheenisänkin raivon valtaan siinä määrin, että saat tosissasi toivoa etten koskaan saa tietää kuka todellisuudessa olet. Kukaan ei hauku minun perhettäni, vaimoa ja lapsiani ilman seuraamuksia. Anona olet turvassa. Nauti siitä.
laiffila, Vantaa, töissäOta ruikuttaja Tyttö Neitinen mukaasi kun hänellä aijattuna Eedeni niin pääset toteuttamaan toiveesi .... apina.
Onko puhallettava kumikanootti ollut kovasti käytössä Juntti?- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ota ruikuttaja Tyttö Neitinen mukaasi kun hänellä aijattuna Eedeni niin pääset toteuttamaan toiveesi .... apina.
Onko puhallettava kumikanootti ollut kovasti käytössä Juntti?Missä on sensein vaimo, poika ja kuksa? Kuksan tiedämmekin, se on Suomessa. Mutta missä on läheiskasvatettu poikasi? Ettei vaan lähtenyt äitin kanssa pois? Etkö ollutkaan täydellinen isä vai eikö hän pitänyt läheiskasvatuksestasi ja hunajatäytteisistä lihapullista?
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Ota ruikuttaja Tyttö Neitinen mukaasi kun hänellä aijattuna Eedeni niin pääset toteuttamaan toiveesi .... apina.
Onko puhallettava kumikanootti ollut kovasti käytössä Juntti?Numbapersoonasi katosi, kun kertoi vahingossa olevansa Suomessa.
- Anonyymi
Oletko sensukka miettinyt koskaan että mistä se johtuu kun sinulla tulee kaikkien kanssa riitaa aina jokaisesta asiasta? Ihan jokaisen kanssa. Marjanpoimijoiden perään kyselijät taitaa olla ainoita jotka ovat jääneet suht rauhaan sinulta.
Oletko sellaista samoilta tiimoilta koskaan miettinyt kun ketkään muut ei täällä riitele ja tappele keskenään kenenkään kanssa, kuin sinun kanssa?
Missäköhän se mahtaa olla se vika oikein? Näissä kaikissa muissa paitsi sinussa ja numbassa? Sinä ja numba siis edustatte täydellisyyttä elämänne ja mielipiteidenne kanssa ja muut ovat resupettereitä ja kuopion uuninpankopoika juntteja?
Miten on mahdollista että "kaksi" täydellistä ihmistä on sattunut Pattajan matkailupalstalle ja kaikki muut on onnettomia resupekkoja?
Massaman curry-ketjua on katseltu 554 eri ip-osoitteesta ja sinä varmaankin vihaat heitä kaikkia koska he ovat aina väärässä?- Anonyymi
Kopsaa alle yksi senssun kirjoittama kirjoitus, josta löydät sanat "resupetteri", "uuninpankkopoika" ja aihe jossa senssu on kirjoittanut sanankin currystä.
Palaa sitten astialle takaisin.
Jos et löydä, niin vaikene. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopsaa alle yksi senssun kirjoittama kirjoitus, josta löydät sanat "resupetteri", "uuninpankkopoika" ja aihe jossa senssu on kirjoittanut sanankin currystä.
Palaa sitten astialle takaisin.
Jos et löydä, niin vaikene.Tai kenties maatalouslomittajalumppuriipputissihuora..? Löytyykö sensein sanavalikoimasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kenties maatalouslomittajalumppuriipputissihuora..? Löytyykö sensein sanavalikoimasta?
Löytynee .... hermoheikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytynee .... hermoheikko.
Selvästi 63 vuotiaan perheenisän aloitus ja tekstiä neljän aikaan chiangmain huahinin yöstä. Tyyliä, laatua, tasoa aivan omassa kastissaan. Jatkanet parin tunnin jälkeen kun eturauhasta jomottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi 63 vuotiaan perheenisän aloitus ja tekstiä neljän aikaan chiangmain huahinin yöstä. Tyyliä, laatua, tasoa aivan omassa kastissaan. Jatkanet parin tunnin jälkeen kun eturauhasta jomottaa.
Mun maatalousjakorasialla on tiukka Bee.
Laiffi, kusella, Vantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2324043- 1242154
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1761597
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531344
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591248
- 1191151