Keskustan kenttäväki ei varmaankaan tahdo sotaseikkailujen tielle.
Keskusta, ei NATO:lle
40
140
Vastaukset
Juurevat ihmiset eivät kannata tyhmyyttä.
Keskustalaistenkin mielipiteet asista ovat rajusti muuttuneet 24.2.2022 lähtien.
- Anonyymi
Eihän tässä mitään sotaa olla lietsomassa. Päin vastoin. Vai oletko nähnyt että yhteenkään nato maahan olisi hyökätty?
"En ole ensimmäistäkään NATO:a puoltavaa mielipidettä nähnyt, joissa olisi asiaa perusteltu faktisesti."
Ja miksi kenenkään pitäisi välittää siitä mitä sinä olet mieltä? Tai perustella tätä sinulle jos et itse ymmärrä? Nyt onkin kysymys keskustan kenttäväestä, eikä viisaista. Mutta ei se kenttäväkikään Nato-kannallaan kannata sotaa, eikä lietso sitä.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tässä mitään sotaa olla lietsomassa. Päin vastoin. Vai oletko nähnyt että yhteenkään nato maahan olisi hyökätty?
"En ole ensimmäistäkään NATO:a puoltavaa mielipidettä nähnyt, joissa olisi asiaa perusteltu faktisesti."
Ja miksi kenenkään pitäisi välittää siitä mitä sinä olet mieltä? Tai perustella tätä sinulle jos et itse ymmärrä?Nato-maita vastaan ovat hyökänneet ainakin Al Qaida 2001 ja Argentiina 1982. Lisäksi huomioitava Nato-maiden keskinäiset sodat (Turkki ja Kreikka sekä Islanti ja Iso-Britannia).
Vihollisen hyökkäykseen varustautuminen perustuu aina mielikuviin, oli maa sitten liittoutunut tai ei.
- Anonyymi
"On vaikeaa ellei mahdotonta perustella mikä meitä konkreettisesti uhkaa. Mielikuvia toki voi luoda, millaisia vain."
No näinhän sinä tunnut toimivan. Ja oikeasti meillä on ammattilaiset jotka osaavat noita uhkia havaita. Sinä et näytä olevan yksi heistä.
"Minulla on myös selkeä pohja kielteisyydelle. Yksi osa sitä on ymmärrys mitä taistelukentällä todellisuudessa tapahtuu."
Mitä nyt sekoilet? Millä ihmeellä joku taistelutaidoilla on tekemistä ulkopolitiikan kanssa? Sinulla ei näytä olevan hajuakaan mistä puhutaan kun tuollaisia sekoilet. Näytät luulevan että tässä ollaan jossain sodassa.
Onko nämä taas niitä sinun harhoja? Anonyymi kirjoitti:
"On vaikeaa ellei mahdotonta perustella mikä meitä konkreettisesti uhkaa. Mielikuvia toki voi luoda, millaisia vain."
No näinhän sinä tunnut toimivan. Ja oikeasti meillä on ammattilaiset jotka osaavat noita uhkia havaita. Sinä et näytä olevan yksi heistä.
"Minulla on myös selkeä pohja kielteisyydelle. Yksi osa sitä on ymmärrys mitä taistelukentällä todellisuudessa tapahtuu."
Mitä nyt sekoilet? Millä ihmeellä joku taistelutaidoilla on tekemistä ulkopolitiikan kanssa? Sinulla ei näytä olevan hajuakaan mistä puhutaan kun tuollaisia sekoilet. Näytät luulevan että tässä ollaan jossain sodassa.
Onko nämä taas niitä sinun harhoja?Onnistuneen ulkopolitiikan hoito vaatii viisautta, joka taas vaatii keskimääräistä korkeampaa älykkyyttä, jota ei nykyjohdolla ole.
- Anonyymi
Oiva__SOTILAS kirjoitti:
Onnistuneen ulkopolitiikan hoito vaatii viisautta, joka taas vaatii keskimääräistä korkeampaa älykkyyttä, jota ei nykyjohdolla ole.
Miksi taas pelkäät vastata sinulle esitettyihin kysymyksiin? Koska sinusta tuli tuollainen pelkuri?
Mitä tekemistä taistelukokemuksella on ulkopolitiikan kanssa? Miksi luulet että olesimme jossain sodassa?
Juoksetko pelkuri karkuun taas, vai höpötätkö taas jotain typerää? - Anonyymi
Juuri noin tilanne oli, ja olisi pitänyt ymmärtää venäjällä vuodenvaihteessa, kun tekivät lopullisen hyökkäyspäätöksensä.
- Anonyymi
Millähän taistelukentällä olet ollut? Samoja harhoja vain kuin sekin että täällä olisi kymmeniä Jombeja, minäkin niitä. Olet taistellut vain näiden palstojen valvontaa vastaan ja aina samalla tuloksella.
- SOTILASkunnon
Anonyymi kirjoitti:
Onko nämä taas niitä sinun harhoja?Tutustuhan entisen MPKK:n rehtorin kantaan NATO:sta. Hän sanoo selkeästi, ettei se tuo turvaa.
Minulla ei ole harhoja, jalat ovat maassa. - Anonyymi
SOTILASkunnon kirjoitti:
Tutustuhan entisen MPKK:n rehtorin kantaan NATO:sta. Hän sanoo selkeästi, ettei se tuo turvaa.
Minulla ei ole harhoja, jalat ovat maassa.Entinen rehtori aivan kuten sinäkin entinen upseeri? Ja paino sanalla entinen.
YYA-aika loppui jo 30 vuotta sitten. Sinä ja tuo entinen rehtori taidatte elää vielä tuossa ajassa. - Anonyymi
SOTILASkunnon kirjoitti:
Tutustuhan entisen MPKK:n rehtorin kantaan NATO:sta. Hän sanoo selkeästi, ettei se tuo turvaa.
Minulla ei ole harhoja, jalat ovat maassa.Miksi minä tutustuisin jonkun tyypin kantaan, joka on entinen jotain? Kuuntelen ennemmin niitä jotka ovat nyt tuoreimman tiedon äärellä ja näin voivat tehdä parempia päätöksiä.
- Anonyymi
Onko? Missä tällainen selvitys on tehty ja mistä voin lukea sen? Tai ehkä uskon enemmin asiantuntijoihin kun sinunlaiseen turhaa huutelijaa.
Ja miksi taas luulet muita joksikin toiseksi? Ja miksi luulet ihmisiä tyhmiksi? Eikö tuollainen jatkuva valehtelu ole rumaa ja ei mitenkään sotilaalle arvokasta käytöstä?
- Anonyymi
Keskustan kenttäväki ei varmaankaan tahdo sotaseikkailujen tielle. Juuri siksi NATO-jäsenyyden kannatus on ollut vahvaa jo kauan.
Vielä ennen Putinin lopullista sekoamista kuviteltiin että Naton ulkojäsenyydellä voitaisiin käydä kauppaa ja ohjata venäjää rauhanomaiselle tielle. Eipä tuolle oikeasti ollut edellytyksiä sen enempää kuin Molotohvin kanssa neuvotellessa. Sotaisuus on osa venäläistä kansanluonnetta. - KunnonSOTILASalk
Ei äänestystulos tyhmyyttä viisaudeksi muuta. Mm Saramo ymmärtää miten isosta asiasta on kyse.
- Anonyymi
OIVAIDIOOTTISOTILAS lähti banniin, ja tilalle tuli taas uusiÄÄLIÖSOTILAS,
Miten tää on mahdollista, että täämukaSotilas saa valehdella, panetella, herjata ja toistaa?
Pienemmästäkin on bannattu.
Saa nähdä, mikä ääliö huomenna?- Anonyymi
Eihän muiden tarvitse tuota harrastaa, kun sinä teet sitä koko ajan. Sen takiahan sinut bannataan ja sinun viestisi poistuvat kun sinulla ei ole mitään käytöstapoja. Ja kehtaat vielä pitää itseäsi sotilaana. Sika sinä olet,
- Anonyymi
Keskusta pomot rahoitetaan ruplilla, ei luonnollisestikaan Natoon. Keskustalainen riidantullen puolustaa itse itseään, yleensä menettää havittelemansa mannut.
- Anonyymi
Suomen sananvapaustilanteen Turtiainen todistelee huonoksi ja kertoo, että maatamme ”johdetaan ulkoa”. Turtiaisen mukaan suomalaiset eivät kuitenkaan taivu sen paremmin EU:n kuin Natonkaan käskyvallalle, vaan maassamme lisääntyy nyt halu pitää yllä hyviä suhteita Venäjään Paasikiven-Kekkosen hengessä.
- KunnonSOTILASalk
Anonyymi kirjoitti:
Suomen sananvapaustilanteen Turtiainen todistelee huonoksi ja kertoo, että maatamme ”johdetaan ulkoa”. Turtiaisen mukaan suomalaiset eivät kuitenkaan taivu sen paremmin EU:n kuin Natonkaan käskyvallalle, vaan maassamme lisääntyy nyt halu pitää yllä hyviä suhteita Venäjään Paasikiven-Kekkosen hengessä.
Suomi on typeryyttään antanut koko ajan lisää toimivaltaa muualle, nyt viimeksi Venäjä-mörön pelossa NATO:lle. Surkeaa sakkia päättäjät ovat.
- Anonyymi
KunnonSOTILASalk kirjoitti:
Suomi on typeryyttään antanut koko ajan lisää toimivaltaa muualle, nyt viimeksi Venäjä-mörön pelossa NATO:lle. Surkeaa sakkia päättäjät ovat.
Ja mitä toimivaltaa annoimme Natolle? Ja miksi sinun pitää valehdella koko ajan? Vai oletko vain näin tyhmä että et tiedä mistä puhut?
- Anonyymi
Ei ole annettu. Ethän sinäkään taaskaan saanut yhtään esimerkkiä tällä valeellesi.
Ja edelleenkään en ole mikään kapi, joten voit lopettaa tuonkin valehtelun heti kättelyssä.
oletko muuten miettinyt miksi kukaan ei ota sinua tällä palstalla tosissaan? Voisiko se johtua tuosta sinun jatkuvasta herjaamisesta ja valehtelusta? Ja sitten kehtaat pitää itseäsi jonain sotilaana, kun et ole mitään muuta kuin vanha sairas mies. - Anonyymi
Kekkonen oli huono presidentti.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Presidentinvaaliin 1956 tuotiin ruplakassa.
Kekkosesta sukeutui upea valtakunnan palvelija Kapi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole annettu. Ethän sinäkään taaskaan saanut yhtään esimerkkiä tällä valeellesi.
Ja edelleenkään en ole mikään kapi, joten voit lopettaa tuonkin valehtelun heti kättelyssä.
oletko muuten miettinyt miksi kukaan ei ota sinua tällä palstalla tosissaan? Voisiko se johtua tuosta sinun jatkuvasta herjaamisesta ja valehtelusta? Ja sitten kehtaat pitää itseäsi jonain sotilaana, kun et ole mitään muuta kuin vanha sairas mies.Vain sinulla Kapi on viestiin motiivi. Etkö tosiaan itse tajua?
- Anonyymi
KunnonAlkSOTILAS kirjoitti:
Vai tuli Kekkosestakin Kapi? Et taida syödä lääkärin sinulle määräämiä lääkkeitä, koska niissäkin saattaa olla mikrosiru?
- Anonyymi
En ole edelleenkään kapi, mutta sinä näytät edelleen olevan vain harhainen pelkuri. Et mitään kuuta. Miksi pelkäät venäjää ja Natoa? Ei tuollaisia pelkureita haluta armeijaan.
- Anonyymi
Vain sinulla Kapi on viestiin motiivi. Etkö tosiaan itse tajua?
Ja vieläkään et saanut yhtään esimerkkiä. Huvittavaa miten ammut itseäsi jalkaa koko ajan. ;)
- Anonyymi
Eihän sen pitäisi olla huvittavaa nauraa sinunlaiselle päästä sairaalle ihmiselle ja hänen toilailuille.
Mutta kun sinä vaan olet niin perhanan tyhmä! :D - Anonyymi
Voi voi Jorma! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Se että olet niin tyhmä että ammut itseäsi jalkaan koko ajan. Ja se että olet niin tyhmä että et näytä edes tajuavan sitä. Jatkakaa, tätä sinun sekoilua on hauska seurata. :D
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on mitä minä olen, kun sinä olet tyhmä kuin saapas. Ja sinun toilailuja on hauska seurata. Luuletko että kukaan ottaa mitään mitä sanot tosissaan? :D
Juosten kustu tuo NATO-päätös.
- Anonyymi
Mikä siinä oli väärin? Uskallatko vastata edes tähän kysymykseen, vai oletko taas pelkuri?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä oli väärin? Uskallatko vastata edes tähän kysymykseen, vai oletko taas pelkuri?
Harkitsematonta sähläämistä, kuten päätöksenteko useinkin nykyään.
- Anonyymi
TunnollinenAlkSOTILAS kirjoitti:
Harkitsematonta sähläämistä, kuten päätöksenteko useinkin nykyään.
No kerro nyt mikä siinä oli väärin, älä kiertele asiaa, pelkuri.
- Anonyymi
Minä en edelleenkään ole mikään vanhus, mutta sinulla ei näytä nuo harhat loppuvan.
Joten edelleenkään armeija ei kaipaa sinunlaisia henkisesti sairaita ihmisiä. Minä kyllä näytän vieläkin kelpaavan. Taidat olla vain kateellinen ja siksi käyttäydyt kuin idiootti. ;)
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342348Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972124Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881550- 291548
- 751304