Olen 50v. suomalainen normaali mies. Lähden Tallinna laivaristeilylle sunnuntaina 22.5 klo, lähtö 18:30. Etsin tavallisen naisen tanssi ja juttelu seuraa. Autossani ja hytissä olisi tilaa yhdelle tanssista tykkäävälle naiselle. Hytistä ei tarvii maksaa mitään siihen kuuluu myös aamiainen. Laiva on takaisin maanantaina klo. 15:30. Olisi hyvä tavata ennen matkaa jossakin Hyvinkää - Riihimäki alueella. Ja tietysti passi pitää olla voimassa
Vastaukset 4
- Anonyymi
Laivalla riittää naisia. Kukaan yksinäinenkään nainen ei lähde laivoille tämän forumin kautta. Löydän kyllä sieltä ravintola maailman puolelta naisia.
- Anonyymi
Tallinnaan ei ole vuosiin enää passia tarvinnut, eu-henkkari riittää. Itsellä ei ole passia ollut enää 14 vuoteen kun henkkari riittää sinne mihin on tarvis.
- Anonyymi
Mulla om korona passi ja pasi anssi. Aisa om 17cm lepotilassa, joten pääsiskö matkaan? Myös moottorisahalle pitää olla oma sän ky.
Kuhmon Tartsani 78v - Anonyymi
kikkeliä laivalla ei kiinnosta, mitä sitä hikisiä munia nyt tarjoat, se vaan on sulta jo förbi.... toi kikkelilleikki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578