Miksi sä oot noin kylmä?

Anonyymi

Mitä tein väärin?

52

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painu helvettiin. Mun terveys ja toimintakyky on mennyt.

    • Anonyymi

      Joku tekee väärin tekemällä väärin, joku toinen tekee väärin jättämällä tekemättä jotain, itse kunkin pitäisi parhaiten tietää mistä on kyse, vaikka en oleta tietäväni mistä puhut ja kenelle.

      • Anonyymi

        Tuominta ja ryömintä on varmaan ne tärkeimmät.


    • Anonyymi

      En mä pupu tarkoituksella oo kylmä, oon vaan niin väsynyt ja kivulias, en oikein nyt jaksa mitään kirjoitella kauheasti.
      Oot mun ajatuksissa aina ♥

    • Anonyymi

      Kuolin

    • Anonyymi

      En tiedä. Mietin itse samaa.

    • Anonyymi

      Anonyymipalstalla kysytään miksi oot noin kylmä? Tää on kyllä aku ankan kaltainen kokemus, jos ai tuu aku ankka ei se haittaa, lue tätä.

    • Anonyymi

      Kylmä on ku verenkierto heittää humpsanssaa tupakoinnin ja vähäisen liikunnan vuoksi…

    • Anonyymi

      Kyllä se kesä tästä vielä lämpiää. Ensi viikolla päästään jo melkein 20 asteeseen.

      • Anonyymi

        Perunasadosta veikataan huonoa. Lisäksi elokuun sato jää tulematta, kun on kylmä sää ollut. Ihmisille voi tulla vielä nälkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perunasadosta veikataan huonoa. Lisäksi elokuun sato jää tulematta, kun on kylmä sää ollut. Ihmisille voi tulla vielä nälkä.

        Sota ja nälkä. Kaukana ovat kultaiset tulevaisuuteen uskovat vuodet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sota ja nälkä. Kaukana ovat kultaiset tulevaisuuteen uskovat vuodet.

        Katsoin talven ja kevään luonnon ja taivaanmerkeistä, että metsävattuloi tulisi runsaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin talven ja kevään luonnon ja taivaanmerkeistä, että metsävattuloi tulisi runsaasti.

        Voi vattujen kevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perunasadosta veikataan huonoa. Lisäksi elokuun sato jää tulematta, kun on kylmä sää ollut. Ihmisille voi tulla vielä nälkä.

        Se siitä optimismista... Sotaa, tauteja, nälkää. Kuulostaa ihan ilmestykirjalta.


    • Anonyymi

      Luottamuksen puute yleensä kylmettää, tää ihan sivusta vain.

      • Anonyymi

        Näin se on, jos mitään edistystä ei tunnu tapahtuvan sen luottamuksen nousemisen suhteen ihan näin yleisesti.


    • Anonyymi

      Mä vain väsyin epävarmuuteen ja kaikkeen siihen mikä ei ollut totta :( Ikävä mulla on sua kuitenkin edelleen <3

    • Anonyymi

      Liian paljon väärää, liian vähän oikeaa.
      Kun realismi tulee kuvaan mukaan, ei höttöhaaveilu enää kanna.

      • Anonyymi

        Täällä en turhan takia ollut. Liikaa väärinkäsityksiä, liikaa luuloja


      • Anonyymi

        Minkälaisesta realismista mahdat puhua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisesta realismista mahdat puhua?

        Hän ymmärsi minut väärin, hän luulee että oikeasti käytän palstaa muuhun
        kuin ikävöintiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisesta realismista mahdat puhua?

        Siitä mikä jokaisella on on irl.


    • Anonyymi

      Hän (mies) jätti minut yksin kaiken kaaoksen keskelle, juuri silloin kun olisin hänen tukeaan eniten tarvinnut.
      Tässä syy kylmyyteeni.

      • Anonyymi

        Minulle tehtiin samoin. Sama mies, monta kertaa. Pienesti kuolin joka kerta. En ole antanut itselleni anteeksi sitä, että annoin itseäni niin kohdella. Kerta toisen jälkeen tuntui huonommalta. Kestää vielä, että saan itseeni ryhtiä ja tunnen itseni arvokkaaksi. Älkää antako kohdella itseänne huonosti. Siitä voi tulla kierre ja lopulta ei pysty päästämään ketään lähelle. Oma arvo täytyy jokaisen muistaa. Meille kaikille on annettu sama ihmisarvo ja se on saatu synnyinoikeutena.


      • Anonyymi

        Avioliitpssa oleva mieskö? Olet taasen harhoissasi mies, kuvittelet kaikkea pääsi sisällä.......


    • Anonyymi

      Sellainen ihminen kiinnostaa jonka elämässä ei ole minkäänlaista sisältöä? Tuskinpa.

      • Anonyymi

        Jaa sullako on sisältöä roikkumalla täällä yötäpäivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sullako on sisältöä roikkumalla täällä yötäpäivää.

        Osaatko lukea? Tuossahan lukee, että tuskin kiinnostaa ihminen, jonka elämässä ei ole minkäänlaista sisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sullako on sisältöä roikkumalla täällä yötäpäivää.

        En osaa kyllä sanoa, että koskahan tuo ihminen kokee oman katharsiksensa ja on mielestään tylyttänyt ihmistä tarpeeksi välillisesti netin kautta. Ei varmaan koskaan, sillä mahtaa tuntua kivuliaalta kun joutuu nillittämään avoimelle kanavalle kun suoraan urputramisessa on se "pieni" erehdyksen mahdollisuus


    • Anonyymi

      Et mitään, syy oli minussa ja se syy on mitättömyys. Toivon, että olisit onnellinen ja tiedän senkin, että olet yksinäinen.

    • Anonyymi

      Minä ainakin yritän omassa tilanteessani kylmentää omia tunteitani, ei vaan onnistu. Ehkä siitä voisi olla myös kyse?

    • Anonyymi

      Mulle lirkuttelee ja sitten juoksee toisen syliin. Ihan kamalaa. Huomaan kyllä että et oo öitä kotona. Hyi olkoon.

    • Anonyymi

      Minä olen liian ujo. Tiedoksi naiselle. En usko että voit minusta pitää ja minua rakastaa.

      • Anonyymi

        Tykkään ujoista, olen itsekin ujo. Mietit nyt liikaa etukäteen asioita. Sä olet jotenkin lukossa. Antaisit mun näyttää sulle että olen oikeasti mukava ja kiltti ihminen. Ei sun tarvitse pelätä eikä jännittää mua.🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään ujoista, olen itsekin ujo. Mietit nyt liikaa etukäteen asioita. Sä olet jotenkin lukossa. Antaisit mun näyttää sulle että olen oikeasti mukava ja kiltti ihminen. Ei sun tarvitse pelätä eikä jännittää mua.🙂

        Tykkään myös että nainen on ujo, se on mun mielestä söpöä. Mietin liikaa asioita ennakkoon
        myönnetään. Tiedän että olet suloinen nuori nainen jonka olen joskus tiennyt, ihastus muttui rakkaudeksi Olet varmasti mukava ja kiltti uskon sen, enkä tahdo jännittää sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään myös että nainen on ujo, se on mun mielestä söpöä. Mietin liikaa asioita ennakkoon
        myönnetään. Tiedän että olet suloinen nuori nainen jonka olen joskus tiennyt, ihastus muttui rakkaudeksi Olet varmasti mukava ja kiltti uskon sen, enkä tahdo jännittää sinua.

        Treffit olen nainen itsekin?


    • Anonyymi

      Samaa miettinyt eräästä ihmisestä.
      Miksi ansaitsin sen kaiken.

    • Anonyymi

      Osa ihmisistä on luonnostaan kylmiä ihmisiä, ei tarvitse tehdä mitään väärin, he vain ovat mitä ovat.

      • Anonyymi

        Tämän kokenut.


    • Anonyymi

      Sinä tämän aloitit.

      • Anonyymi

        Heh, siinä sitä oikea pässinpää syyllistää tietämättä ketä syyllistää ! Voi teitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, siinä sitä oikea pässinpää syyllistää tietämättä ketä syyllistää ! Voi teitä.

        No parempi varmaan sekin toisaalta kun käydä syyllistelemään ihmistä mitä ei tunne esimerkiksi sen vertaa, että olisi jotain oikeaa kommunikaatiota. Aikamoinen skenaario olisi kyllä kun joku tyyppi tulisi naaman eteen lataamaan täyslaidallisen jostain leikkimisestä, kylmyydestä tai muusta konfliktista. Mihin tämä perustuu? No internettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, siinä sitä oikea pässinpää syyllistää tietämättä ketä syyllistää ! Voi teitä.

        Kyllähän se jostakin kertoo tuollainen vastaus. Vastaajasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se jostakin kertoo tuollainen vastaus. Vastaajasta.

        Ja näetkö jonkun tietyn ihmisen kirjoittamassa tällaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näetkö jonkun tietyn ihmisen kirjoittamassa tällaisia?

        Täällä on varmaan monikin vuodesta toiseen jopa liikuttavan varma kenen näkee mielestään kirjoittelevan sitä tätä ja tuota. Ei mitään ongelmaa omassa ajattelussa tietenkään heidän mielestään ja aihepiiri kuin aihepiiri kelpa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näetkö jonkun tietyn ihmisen kirjoittamassa tällaisia?

        Täällä ei tarvitse eikä kannata alkaa yksilöimään, riittää yleinen ihmettely ihmisten käytöksestä.
        Edellinen.


    • Anonyymi

      Ehkä vastaus löytyy aloittajan omasta kylmyydestä. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.

    • Anonyymi

      Ei me olla kumpikaan kylmiä.
      -sivustakatsoja

    • Anonyymi

      Tuskin teit mitään väärin, taustalla voi olla monia asioita. Todennäköisesti toinen koki itsensä epävarmaksi ja siksi uskallus puuttui muuhun.

    • Anonyymi

      Nii tai jos on taustaltaan vähän sellainen ni tajusi sen eikö siksi haluakaan mitään

      • Anonyymi

        Siinä saa mennä jos taustojen perusteella tuomitsee. Nykyaika merkitsee eniten. En haluaisi edes lähelleni sen kaltaisia joilla on tapana tuomita toinen kun ovat mielestään "ylempänä".


      • Anonyymi

        Millainen on taustaltaan? Ja kuka?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe