Liikuva huolto Volvo Penta

Anonyymi

Onko suosituksia liikkuvalle vene huollolle Volvo Penta / Uusimaa?

Kiitos!

7

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valitettavasti niillä ketä voisi suositella on, niin paljon työtä, etteivät uusia asiakkaita halua ja niillä joilla olisi aikaa ei voi suositella, joten sinun on nyt itse miehistyttävä ja tehtävä itse työt.

• Anonyymi

Suositan ettet missään tapauksessa käytä ainakaan SUV:n palveluita. Yritys on täysin luokaton palvelun laadun suhteen eikä vastaa tekemistään virheistä. Erittäin huonoja kokemuksia ja samaa huonoa palautetta olen kuullut myös veneseuramme jäseniltä.
      Suositukseni menee Inkoon VP yrittäjille, mutta heiltä en usko saatavan liikkuvaa huoltopalvelua.

• Anonyymi

Jag fick min båt med en Volvo Penta såld. Det var den sista Volvo Pentan i mitt liv. Dyr som fan att underhålla och med särlösningar utan annan motivering än att skinna de stackrarna som har råkat ut för Volvo Penta.
      Mitt råd är att byta den mot vilket annat märke som helst och slippa problemen med underhållet.

• Anonyymi

Bra ide;)

• Anonyymi

Huippua on, että vp ei enää valmista edc osaan vanhoihin 2000 luvun koneisiin"mustia laatikoita" eli jos hajoaa, niin kone on vainaa.

Varokaa näitä koneita TAMD 73/74 and 75 ECU

Voi olla muitakin esim kad/tamd 44/300

• Anonyymi

Oman liukuvan matkaveneeni moottorit vaihtuivat toiseen merkkiin osin edelmisten kirjoittajien kuvaamista syistä. VP:n asenne asiakkaisiin on täysin kusipäinen.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Osien hinnoittelu aivan järjetöntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      2640
    2. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      142
      2446
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1946
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      354
      1608
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      62
      1409
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      77
      1251
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      61
      1146
    8. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      47
      1077
    9. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      96
      1057
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      68
      1016
    Aihe