Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää
Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää.
Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje,
Kokonaan tämä elämä vierelläin kulje.
Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet
Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet
Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi
Silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi.
(Chorus)
Sinä vain,
Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain,
Yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain,
Joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain,
Olet aina ainoain.
Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi.
Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi.
Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta:
Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta.
Sinä vain,
Ei muut mua huomiseen saa jaksamaan
Sinä vain,
Yksin pystyt mulle voimaa antamaan
Sinä vain,
Joka kerran rakkauden sait syttymään
Sinä vain,
Olet aina ainoain💔💋
Sinä vain.....
12
108
Vastaukset
- Anonyymi
Omistit mulle tuon kappaleen.
- Anonyymi
Niin omistin! Rakastan Sinua, vaikka et taida välittää etkä uskoa... minusta tai minua.
Kuolen pois, koska et vastaa mitään, vaikka tiedät kuka olen ja numeroni. 💔😭😭😭😭😭 - Anonyymi
Onko mulla edes toivoa Sinun suhteen??? 😭
- Anonyymi
Olen viestin päässä. Siihen asti hyvää päivän jatkoa. :)
- Anonyymi
Hänelle ainoalle suukkoja
Terkuin Aino - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle ainoalle suukkoja
Terkuin AinoSuukot Aino Ainoalle. 😘
- Anonyymi
💔💔💔
- Anonyymi
Voi ei, mikä biisi
- Anonyymi
On niin kaunis kappale, olen kuullut sen joskus ihan "livenä" yhden komea äänisen miehen esittämänä..💔
- Anonyymi
Epätoivoinen
- Anonyymi
Miehen tehtävä on laittaa viestiä, joten toimi, ole hyvä.
- Anonyymi
Kyllä! Miehen tehtävä joka tuon kerran minulle lähetti. Jään odottamaan🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.2194344Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä532807Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1232431Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli1002055Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2231972Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.351676Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi361545- 1061448
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n521373Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan571063