Tapani Kansa on kuulemma muuttamassa Heinäläntielle! Saadaan uusi Ii-julkkis Dannyn ja Pepen lisäksi. Tämähän meinaa, että saadaan se kolmas tyyppi siihen uittopepet patsaaseen!
T. Wiljami-28
Jymyuutinen Iistä!!
29
2272
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtavaa! Tervetuloa Iihin Tapsa! Me rakastamme sinua, oi sinä suomalaisen musiikin supermestari!
- Anonyymi
Aprillipäivä meni jo.
- Anonyymi
sielläpä komea tapani kantoi jakkaraa naapuriin!!
- Anonyymi
Oli kyllä veikeä näky, kun Tapsa heitteli keppiä pikku koiralleen lierihattu päässään.
Aattelin mennä porisemaan mutta en halunnut häiritä.
Aika absurdia nähdä suomalainen legenda yht`äkkiä Alarannalla! - Anonyymi
On se tuo Tapani kyllä veijari. Kikkaili futispallolla takapihalla ja koira yritti ottaa palloa kiinni. Aika hyvin näkyi taittuvan myös pallonkäsittely muusikolta!
Olisi hienoa jos Tapsa kävisi kotiseutupäivillä vetäseen jonkun kipaleen Huilinki-areenalla! - Anonyymi
Näytti että olis tapsal lähteny ketjut fillarist,,,, asetteli niit s-marketin takana ja harmitteli ku sormet oli rasvas. olis nyt joku remonttireiska menny jeesaa!!!
- Anonyymi
Hän on hieno laulaja. Viime aikoina paljonkin kuunnellut vanhoja levytyksiään. Aika visusti pysynyt jo pitkään pois julkisuudesta.
- Anonyymi
Älkää unta nähkö, että teidän maalaistollojen kanssa ikinä tulisi asumaan.
- Anonyymi
Itekkin olin aivan äimänä ku artisti kurvaili skodallaan turvaan!!!! vakoilin hieman
osti ainakin sallaattia ja vihcyä!!!!! - Anonyymi
Siis mitä!!??? Asuuko Tapsa Kansa Iissä? Lisätietoja.......
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei, nämä ovat jonkun mielenterveyspotilaan psykooseja. Onhan näitä viihdyttävää lukea, mutta vähän käy sääliksi kyseistä kirjoittajaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, nämä ovat jonkun mielenterveyspotilaan psykooseja. Onhan näitä viihdyttävää lukea, mutta vähän käy sääliksi kyseistä kirjoittajaa.
Säälittävä tämä tyyppi, joka ei usko Tapanin asuvan Iissä.
Useat ihmiset täällä ovat hengaileet ja jutelleet Tapsan kanssa Iissä. Taitaa olla joku ahdistunut juntti, jota harmittaa ku ei oo Mestarin kans päässyt poriseen. Säälittävä MT. tyyppi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävä tämä tyyppi, joka ei usko Tapanin asuvan Iissä.
Useat ihmiset täällä ovat hengaileet ja jutelleet Tapsan kanssa Iissä. Taitaa olla joku ahdistunut juntti, jota harmittaa ku ei oo Mestarin kans päässyt poriseen. Säälittävä MT. tyyppi!Nooh meitähän on joka junaan. Kiva ku Tapsa on kunnon iiläinen!
- Anonyymi
Magee Jopo Tapanilla! Nosti mulle kättä, ku pyöräili kärsylle päin IKP.n lähistöllä.
Ei ollut hauveli mukana. Liian kuuma varmaan juoksuttaa koiraa näin kuumalla.
Ihan hyvin ajateltu!! - Anonyymi
Ainakin Kuivaniemen markkinoilla nähdään Tapsa yllärivieraana! Tämä on ihan varma tieto. On kuulemma tekassut Ii-aiheisen biisin.
Aivan mahtavaa! - Anonyymi
Tapsa on jo tuttu heppu kuuskytluvulta. Yhesä monesti käytiin Kemisä keikalla. Tapsa laulo ja mä vönin tavaraa.
Antaakohan Iin Vuokratalot jotain julkkisalennusta Tapsalle, ei kai sitä noin kuuluisalta kaverilta täyttä vuokraa peritä?- Anonyymi
haista kuule paska....,, iha sama vaikka on joku julkku ,,, sama vuokra kaikille,,!!!
- Anonyymi
Asuin Iissä 1970 ja tuolloin oli Karhusaaren tanssilava olemessa. Vieläkö Karhusaaressa tanssitaan?
- Anonyymi
Täh?! Tapsa Iissä!? No jopas nyt. Voi kyllä pitääkin paikkaansa, Iissähän on ideaa ja Tapsahan on tolokun mies. Asuin Tapsan naapurissa Tannilassa muutama vuosi sitten. Oli se mahoton poromies sillon. Antoi kerran ratsastaakin, porolla siis. Ja Tapsahan oli Tannilassa tunnettu parhaana lätynpaistajana. Oli se ihme heppu, laittoi smetanaa lätyn päälle ja siihen vielä mansikkahilloa.
T. Raili - Anonyymi
Aijjai ku on niin hienon kuulosta Tapsan vetäessä superhitin KESÄKATU!! Nousee karvat pystyyn!! "POLTTAA KESÄKATU MIESTÄ"!!! jeee
On se legenta!!! - Anonyymi
Näytti olevan uintihommissa Tapani, Persevihkosaarella. Kroolasi miehekkäästi, kuin Johnny Weismuller. Nyökkäsi meitsulle!!!!!
- Anonyymi
Peran kanssa Tupsukka nähty. Härkäparin yhteinen piilopaikka. Nurmoolaista ähinää.
- Anonyymi
Olihan se Veskukin tulosa Iihin asumaan, mutta sitten kävi miten kävi.
Surullista. Oli kyllä hieno mies se Loiri. Ois ansainnut rauhalliset vanhuuspäivät Iissä.
Ois voinut vaikka laulaa luikauttaa jotakin Eino Leinoa.
Hieno mies.
Hieno laulaja.
Hieno näyttelijä.
Kertakaikkisesti. - Anonyymi
Tapsa ja Tuiskun Antsu hakivat mersulla pitsat kebab&pitsasta.
Kivoja tyyppejä, hauskaa läppää heittivät muille asiakkaille.
Tapsalla oli nahkahousut. - Anonyymi
Tapsa haki eilen perheoopperan Runnista! Liekkö vieraita käymässä?? Komee nuorekas huppari oli.
- Anonyymi
Rostin Virve näkyi olevan kylässä Tapanilla. Vei tuliaisiksi Sipsipussin!!!
T. tarkkaavainen naapuri - Anonyymi
No jopas nyt sentään! Tapsan veijari söi juustoporilaisen Keskusgrillillä. Meni sen jälkeen vielä Metkaan hakeen jotain pakettia. Ihmettelin kyllä sen pipoa, se oli ihan epämuodikas tupsupipo!!!!
- Anonyymi
Tuolla se tuvan porstuallaan istuu nahkahousut ja korkkarit jalassaan. Paljon meikkiä, kuin Paula Koivuniemellä. Kaverina painija-Pera. Siellä ne kovaäänisesti kikattaa ja pullo kiertää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008940
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894427
- 593609
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663263Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611