Haluan kadota

Päässäni pyörii jatkuvana kehänä voimakas halua kadota. Hävittäytyä. Irrota kaikesta siitä, mitä elämäni on juuri nyt. Päästä pois siitä, mitä huominen on. Sellainen outo pakahduttava kaipuu johonkin ihan muualle, kauas pois, horisontin taakse. Halu katkoa kaikki rihmat ja eliminoida elämätön elämä. Aloittaa alusta jossain muualla, muuttua eri ihmiseksi. Mahdotontako? En tiedä. Samapa tuo. En kuitenkaan uskalla, uneksin vain. Huomenna kaikki sama uudelleen. Millään ei ole mitään väliä... never stop the madness ja kohta vedetään taas.

46

3209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tuttu tunne, mut en voi kun lähimmäiset elossa, mut jonneki sitä haluis kadota, ja tarkoitan niinku sitä kuolemaa, mut eihän elämä lopu, koska se jatkuu toisella tasolla tän fyysisen elämän jäläkeen ja mä tiiän oon 99.99% varma koska mullaon yksi järkevä todiste siitä että fyysisen elämän jälkeen on toinen elämä. Itsemurhan tehneitä ihmisiä jotkut syyllistää ihan liikaa. Mun mielipide.

• Anonyymi

Niin usein kuulen argumentin, että sielu palaa jos tekee itsemurhan. Onko kuitenkaan yhdelläkään ihmisellä oikeus ottaa kantaa tuollaiseen asiaan muuten kuin kertoa oman mielipiteensä asiasta. Jumalan äänellä ei ole kenelläkään oikeutta puhua.

• Anonyymi

Anteeks mutta jäi kiinnostaa mielenkiinnosta tää järkevä todiste. Olis kiva kuulla

• Anonyymi

Tiedän tuon tunteen...itsellä vahvana päällä juuri nyt...jättää kaikki ja pyyhkiä taulu puhtaaksi ja aloittaa alusta. Tyhjenisikö pää jossain muualla.

• Anonyymi

Mikä estää sinua kertomasta vai onko niin että kukaan ei usko? Mutta tiedä se että Jumala antaa kuoleman jälkeen rangaistuksen pahoille ihmiselle eivät he pääse pakoon. 👍

• Anonyymi

Tuo on nirmaali tunne ongelmien keskellä, eli tarvitset hengähdys tauon kaikana kotoa, jolloin kauempaa näet selkeämmin vaikeutesi ja niihin rarkaisun.

Itsemurha on murhan henkivalta, joka valehtelee, "et sinä tästä selviä" kato nyt peiliin kuinka rumakin olet" tapa vaan itsesi"

Tämä on murhaajan, vihtahousun puhetta,
      Saman joka valehteli eevalle " ette te kuitenkaan kuole, vaan tulette viisaaksi kuin jumala jos (syöt) eli haluat tietää pahasta ja olla siihen sidottu.

Jumala ei halunnut ihmisen tutustuvan pahaan, koska hän tiesi että tomusta tehty ihminen lankeaa.
      Siksi jumala sanoi kuolemalla sinun on kuoltava (kehomme) mutta sielua jumala ei tuominnut koskaan kuolevaksi, joten se erkanee kuoleman yhteydessä ruumiistamme ja siirtyy tuomiolle kaikesta pahasta jota teemme itseämme ja muita vastaan.

Itsemurha on murha itseä vastaan ja voi yläkerran tuomioissa olla samalla tavalla murha kuin toisen murhaaminen.

Itsemurha on käskyn rikkominen: älä tapa.

Jeesuksen veressä olen nähnyt sidottvana itsemurhan, lamaannutuksen, epätoivon ja masennuksen henkivaltoja, ja ne ovat lähteneet ihmisistä, ainakin heidän omien todistusten mukaan.
      Koska meillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan pimeyden voimavaltoja ja hallituksia vastaan taivaan avaruuksissa.

Vihtahousu- murhan henkivalta pelkää vain jeesuksen verta ja pakenee,

Valitettavasti tämä evoluutio ja psyykke pilleri psykiatria ei salli mitäån ilmaisia sivuvaikutuksettomia hoitomenetelmiä mihinkään ongelmaan, koska apteekkarit ja big farma saa rahaa pillereillä huumaamisesta, jolla ongelmat pahenee eikä parane.

Mene hyvä ihminen kauas kotoa, sieltä näet paremmin obgelma kokonaisuuden.

Ketjusta on poistettu 81 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe