Ei ole mitään syytä tukea mitään Turkkilaista elinkeinoa. Turkki aikoo kiristää Suomea. Turkki pitää laittaa täydelliseen boikottiin kuten venäjä ja Turkkiin matkustamisesta pitää rangaista!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ja kaikki maassamme olevat turkkilaiset tulee palauttaa kotimahansa, jos Erdoganin touhut ei muutu.
- Anonyymi
Suomeen muuttaneiden matkamuistoturkkilaisten kebab-ravintolat boikottiin. Huvimatkat rantalomalle Turkkiin boikottiin.
- Anonyymi
Se nyt sattuu olemaan heidän maan edustajan vastalause meidän päätökselle. Mutta onneksi meillä on maailman paras hallitus ja edustajat jotka osaa asiansa.Kaikki järjestyy, ja taas mennään tukka hulmuten, mutta ei venäjälle.
- Anonyymi
Valitettavasti olen täysin samaa mieltä. En haluaii olla, mutta asia on ny kyllä niin, että kenenkään meidän suomaalaisten eikä ruotsalaisten ei pitäii tukea enää yhtään mitään Turkkiin liittyvää. Erdogan saa syyttää itseään siitä, että en taatusti ole nyt ainoa joka näin ajattelee. Sitä ei voi mitenkään hyväksyä, että Turkki yrittää sabotoida suomen ja ruotsin Nato -jäsenyyden.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67606
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34447
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113444Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het26386