Olen tekemässä suihkulähdettä johonka tulee allas ja altaan päälle ritilä, ritilöiden päälle tulee kiviä joten paljasta vesipintaa ei ole, ritilän ja kivien väliin aattelin laittaa pirkan niksiosastolta tutut naisten sukkahousut suodattamaan isommat roskat pois. Onko tällaisessa suihkulähteessä levä ongelmaa? Minkä kokoinen vesimäärän pitäisi olla? luulisi sitä käytettäessä haihtuvan taivaantuuliinkin, aattelin etttei tarvis jatkuvasti kantaa vettä altaaseen.
Kiviä vain
Petri
1
891
Vastaukset
- Läträäjä
Sellainen kivisuihkulähde on myynnissäkin. Koko homma suihkuineen ja suodattimineen samassa paketissa. En muista missä liikkessä, luulen että useimmissa. On ikäänkuin ruukku, joka upotetaan maanpinnan alle ja leveälle laitaosalle kootaan kiviä. Vesimärä on aika pieni ja kaikki vesi levättyy valossa, mutta onhan aineita, joilla sitä voi estää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897