Mistä mahtaa johtua kun naapuri tuli muuttoauton viereen istumaan kun muutin.
Muutto uuteen asuntoon
3
79
Vastaukset
- Anonyymi
Utelijas. Arvailee kuka on muutaja,kuka mutto porukkaa? Mitailee tavaranne,oletteko vakavarasia tai köyhiä? Hamstraajia? Vain minimalisia tavaran kanssa ja tietysti onko muttomihillä tupakka kalja tauko? Alkaa kylää poltako uudet vuokralaiset tupakka ja oikea opisesti käyttävät ulkona osoitettua tupakointi pistettä.Kytää onko teillä koira? Jos on! Alkaa kytää ette kuseta edes sitä kerrostalon piha nurmikko ja sen kai tajuaa ,paskalle viette pihasta pois ja nostatte kaka pussin paskat.Joten paljon sillä kyylällä homia,kun etsii rako valitaa teistä.Ainakin näin on Helsingin kaupungin asunot ale laajalti itä-Hesaa. Aina on 1 -3 talo-kytää,per pihapiiri ja sen talot.
- Anonyymi
Johtuu siitä, että et ostanut omakotitaloa isolla tontilla, joten noin oli mahdollista käydä.
- Anonyymi
Onko aloittajalle tapahtunut muutakin noin jännää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785702
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414216- 583724
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543462Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293337- 452540
- 342132
- 391885