Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Anonyymi

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vähän luulen... Eikö vain, nainen? Jooh, niin se on. Niin sen täytyy olla! Hyvänen aika sentään, eihän se nyt ainakaan mitään rakkautta voi olla!

145

4158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan lyhyesti -------------------> HP/HV!

    • Anonyymi

      No, onko?

    • Anonyymi

      Oli. Tosin kaikki oli yksipuolista ja hän katkaisi haave iltani siivet.

      • Anonyymi

        Ihastuin jo vuosia sitten, mutta rakastuin yhä enemmän kun löysin merkkejä tietystä naisesta täältä.
        Tiesin että kirjoitat täällä, sen takia olen kirjoitellut myös täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuin jo vuosia sitten, mutta rakastuin yhä enemmän kun löysin merkkejä tietystä naisesta täältä.
        Tiesin että kirjoitat täällä, sen takia olen kirjoitellut myös täällä.

        Kenelle naiselle menee,ja keneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle naiselle menee,ja keneltä?

        Naiselle jonka kanssa olen puhunut oikeassa elämässä joskus. Hänen jonka numero on mulla
        tallessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuin jo vuosia sitten, mutta rakastuin yhä enemmän kun löysin merkkejä tietystä naisesta täältä.
        Tiesin että kirjoitat täällä, sen takia olen kirjoitellut myös täällä.

        Onkos tämäkin sitten aloittajalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos tämäkin sitten aloittajalta?

        Ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuin jo vuosia sitten, mutta rakastuin yhä enemmän kun löysin merkkejä tietystä naisesta täältä.
        Tiesin että kirjoitat täällä, sen takia olen kirjoitellut myös täällä.

        Ota yheyttä minuun (siihen naiseen) ja kerro se hänelle. Myös postilaatikkoon voit laittaa kirjeen jossa on yhteystietosi, puhelinnumero tai sähköpostiosoite jne. mikäli et ihan ovelle asti uskalla tulla juttelemaan tai kertomaan ihastuksestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle jonka kanssa olen puhunut oikeassa elämässä joskus. Hänen jonka numero on mulla
        tallessa.

        Saitko sen numeron koodilla? T: cody'tar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aloittajalta.

        Että te täällä kirjoittajat olette SEKAISIN :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että te täällä kirjoittajat olette SEKAISIN :)

        Niin tai sitten niillä on todellisuuden suhteen jotain häikkää jotka ei ymmärrä, että suuurin osa näistä keskusteluista on feikkiä trollaajien itselleen vastailua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai sitten niillä on todellisuuden suhteen jotain häikkää jotka ei ymmärrä, että suuurin osa näistä keskusteluista on feikkiä trollaajien itselleen vastailua

        Jeps nasset leikkivät psykiatriaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai sitten niillä on todellisuuden suhteen jotain häikkää jotka ei ymmärrä, että suuurin osa näistä keskusteluista on feikkiä trollaajien itselleen vastailua

        Todellakin. Kannata kaikkee uskoo mitä täällä lukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että te täällä kirjoittajat olette SEKAISIN :)

        Ei ole muuttunut mikskään.
        Yhtä sekaisin kuin muinoin 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselle jonka kanssa olen puhunut oikeassa elämässä joskus. Hänen jonka numero on mulla
        tallessa.

        Soitä hänelle jos on numerokin vielä.mitä sitä mielessäsi pyörittelet, sittepähän selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos tämäkin sitten aloittajalta?

        Oli sitten sitä säpinää taikka sutinaa niin se ei ole sitä oikeaa rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että te täällä kirjoittajat olette SEKAISIN :)

        Itse olet sekaisin kun luet tällaisia toisten ihmisten kirjoituksia vaikka et edes ymmärrä tilanteita. Miksi ylipäätään olet täällä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sitten sitä säpinää taikka sutinaa niin se ei ole sitä oikeaa rakkautta.

        Sutinapommi!


    • Anonyymi

      Vai niin, no tämähän vasta kovin ikävä kuulla.
      Olisihan se nyt kumminkin niin hienoa ollut jos teistä kahdesta vielä joskus oikeasti olisi tullut pari? Eikö vain?

      • Anonyymi

        Sitä olisin toivonut. Tai edes rakkauden kesää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä olisin toivonut. Tai edes rakkauden kesää.

        Oi niin. Rakkaudestahan me kaikki haaveilemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä olisin toivonut. Tai edes rakkauden kesää.

        Minä en ota kesäkissaa enkä kesämiestä. T: cody'tar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ota kesäkissaa enkä kesämiestä. T: cody'tar

        Pitää olla pitempi se suhde.
        cody'tar


      • Anonyymi

        kyl vain ja se kummastuttaa, hämmästyttää, että nainen vaihtoi tuollaiseen 70-vuotiaaseen kääpäukkoon, vaikka on itse vielä alle 50-v.


    • Anonyymi

      On, mieletön juttu.

    • Anonyymi

      No sitähän jo minäkin.

      • Anonyymi

        Vuonna 2019 olemme viimeksi nähneet. Olemme nähneet oikeassa elämässä, samalla paikkakunnalla. Tiedämme toistemme nimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 2019 olemme viimeksi nähneet. Olemme nähneet oikeassa elämässä, samalla paikkakunnalla. Tiedämme toistemme nimet.

        Onko tämä aloittajalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä aloittajalta?

        Jos on t mieheltä ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on t mieheltä ei kiinnosta.

        Jos on T mieheltä ,A naiselle kiinnostaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on T mieheltä ,A naiselle kiinnostaisi.

        Ja aakkosleikkiå kehiin... 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä aloittajalta?

        Ei ole aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aloittajalta.

        Millon AP on tämän kaipauksen kohteensa nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon AP on tämän kaipauksen kohteensa nähnyt?

        Siitä on jo aikaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on jo aikaa...

        Tänä vuonna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänä vuonna?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Minä olen arvauspelistä ulkona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Näitkö kaipauksen kohteen viime marraskuussa? Minä näin hänet silloin viimeisen kerran, olen häntä ikävöinyt joka aamu,päivä ja yö. Hän on se ihminen mitä kaipaan eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aakkosleikkiå kehiin... 🙈

        Ju, nillä kirjaimilla provoilemalla viimeistään saadaan jotain luuloisia luulemaan, että näiden miljoonien mahdollisten vaihtoehtojen joukosta löytyy juuri ne oman elämän tutut kun todellisuus on käynyt kovin palstaorientoituneeksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aakkosleikkiå kehiin... 🙈

        Ei oo muuttunut mikskään! 😆


    • Anonyymi

      A miehen kanssa haluan olla. J

    • Anonyymi

      Varmaan aika monta juttua sopii näihin raameihin. On outo juttu, mutta mitä se kenellekään muille kuuluu? Ei yhtään mitään eikä mitenkään. Täällä pelkästään siksi.

    • Anonyymi

      Herran Jumala sentään nainen. Se mieshän oli jo miltei sinun pihdeissäsi! Mitä siinä oikein tapahtui sitten? En ymmärrä.

      • Anonyymi

        Elätte täällä ihan omissa mielikuvituksissanne. On loukkaavaa joutua sellaisten ihmisten ”kohdeltavaksi”. Mitä mieheen tulee. Tuntuu tosi vieraalle.


      • Anonyymi

        Sen miehen varmaan pitäisi selittää naiselle mitä tapahtui.


      • Anonyymi

        Pihdeissä? Yääägh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen miehen varmaan pitäisi selittää naiselle mitä tapahtui.

        Aivan.


      • Anonyymi

        Hänen olisi pitänyt elää sitä miehen elämää ja oma elämänsä olisi jäänyt sivurooliin.
        Hän ei halunnut palstalla mitään vaan kertoi että kaikki tapahtuu oikeassa elämässä palstan sijaan jos on tapahtuakseen ja hän totesi ettei ole mikään perässä vedettävä tai perässä vetäjä, vaan tahtoo tasapuolisen suhteen. Tai ainakin sinne päin.
        Sivuhuomautus


    • Anonyymi

      Miksi se ei voisi olla rakkautta? En ymmärrä.

      • Anonyymi

        Niin, varattu nainen, suhteen ulkopuolelta tulevien rakastajan roolia kummemmasta kannata edes unelmoida, lähinnä sellaista piristystä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, varattu nainen, suhteen ulkopuolelta tulevien rakastajan roolia kummemmasta kannata edes unelmoida, lähinnä sellaista piristystä vain.

        Siis kaipaat varattua naista aloittaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, varattu nainen, suhteen ulkopuolelta tulevien rakastajan roolia kummemmasta kannata edes unelmoida, lähinnä sellaista piristystä vain.

        En ole kenellekkään varattu, enkä ole naimisissa, en asu kenenkään ihjmisen kanssa. Eikä ole mitään suhdetta toiseen ihmiseen. Sukulaisia ja ystäviä on käynyt kylässä.
        Minä olen täysin vapaa nainen aloittamaan suhteen miehen kanssa johon tunnen kiinnostusta jos hän tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kaipaat varattua naista aloittaja?

        Ei kun se on joku mustis mies, tai sitten joku nainen jonka on pakko sekaantua ihan joka asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se on joku mustis mies, tai sitten joku nainen jonka on pakko sekaantua ihan joka asiaan.

        Tämä tuli minullekin mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kenellekkään varattu, enkä ole naimisissa, en asu kenenkään ihjmisen kanssa. Eikä ole mitään suhdetta toiseen ihmiseen. Sukulaisia ja ystäviä on käynyt kylässä.
        Minä olen täysin vapaa nainen aloittamaan suhteen miehen kanssa johon tunnen kiinnostusta jos hän tahtoo.

        Juuri näin. Varattu tarkoittaa sitä, että on jonkun kanssa suhteessa.
        Vapaa ihminen tarkoittaa sitä, että on täysin vapaa ihminen eikä seurustele kenenkään kanssa. Täällä jokainen saa itse päättää siviilisäätynsä, haluuko olla kenenkään kanssa vai ei.
        Sukulaisia ja ystäviä on käynyt kylässä, tuntematon mies ei tule pimputtelemaan ovikelloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Varattu tarkoittaa sitä, että on jonkun kanssa suhteessa.
        Vapaa ihminen tarkoittaa sitä, että on täysin vapaa ihminen eikä seurustele kenenkään kanssa. Täällä jokainen saa itse päättää siviilisäätynsä, haluuko olla kenenkään kanssa vai ei.
        Sukulaisia ja ystäviä on käynyt kylässä, tuntematon mies ei tule pimputtelemaan ovikelloa.

        Ainoastaan se yks lähistöllä asuva sais halutessaan tulla pimputtelemaan ovikelloa ja tulla vaikka kahville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, varattu nainen, suhteen ulkopuolelta tulevien rakastajan roolia kummemmasta kannata edes unelmoida, lähinnä sellaista piristystä vain.

        Sinähän se tässä varattu olet. Vai miten se nyt meni, mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuli minullekin mieleen.

        Mutta silti kumpikaan ei osannut nimetä kumminpäin asia on, riippuu varmaan siitä mikä sopii omalle kerronnalle paremmin


    • Anonyymi

      Ei ole koskaan ollut mitään eikä tule olemaankaan. Ei pidä uskoa kaikkea mitä juorutaan.

    • Anonyymi

      Ystäviä voitaisiin olla, ei muuta.

    • Anonyymi

      Kyllä minulle riittäisi sen oikean naisen ystävyyskin.

      • Anonyymi

        Ystävyys ja tutustuminen tulee aina ensin aluksi, eikö niin. Sitten siitä se voi kehittyä suuntaan jos toiseen.
        cody'tar


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Milloin aloittaja viimeksi nähnyt naisensa?

    • Anonyymi

      Oli juttu,mikä kääntyi älyttömäksi,tähtien asentojen ja tuulenpuuskien mukaan

      • Anonyymi

        Siis miten niin. Miten luonnonvoimat ja tähdet sitte vaikuttivat asiaan?
        cody'tar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten niin. Miten luonnonvoimat ja tähdet sitte vaikuttivat asiaan?
        cody'tar

        tähtien asennothan vaikuttavat silloin,kun kaikki pitäisi kaiken järjen mukaan mennä oikein,olette kaksin jo päässeet lähelle onnistumista,niin joku tempaisee teidät erillenne,eikä suunnittelemanne hetki onnistunutkaan...eli vaikka näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tähtien asennothan vaikuttavat silloin,kun kaikki pitäisi kaiken järjen mukaan mennä oikein,olette kaksin jo päässeet lähelle onnistumista,niin joku tempaisee teidät erillenne,eikä suunnittelemanne hetki onnistunutkaan...eli vaikka näin

        Mutta jos toisesta ihmisesta on riittävästi kiinnostunut ja jos se on vielä molemminpuolista niin kyllä uskoisin että ne tähdet sitten joskus osuisivat hyvässä mielessä kohdilleen niin että sattuisi se yhteentörmäys tai yhteensovitus ihan miten sen nyt haluaa ilmaista.
        Mitenköhän ne tähdet sitten olivat nähdessäni tämän miehen kun alkoi kiinnostaa ja sitten yritin torjua kiinnostuksen kun ajattelin ettei siitä ehkä kuitenkaan mitään tulisi, mutta sitten kiinnostus vain jatkui ja jatkui ja kun sitä yritti torjua niin irti siitä ihastuksesta ei sitten päässytkään. Kumpikin vapaita olemme.
        (Tämä siltä varalta että joku tulee siihen sitten kommentoimaan ja hämmentämään.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos toisesta ihmisesta on riittävästi kiinnostunut ja jos se on vielä molemminpuolista niin kyllä uskoisin että ne tähdet sitten joskus osuisivat hyvässä mielessä kohdilleen niin että sattuisi se yhteentörmäys tai yhteensovitus ihan miten sen nyt haluaa ilmaista.
        Mitenköhän ne tähdet sitten olivat nähdessäni tämän miehen kun alkoi kiinnostaa ja sitten yritin torjua kiinnostuksen kun ajattelin ettei siitä ehkä kuitenkaan mitään tulisi, mutta sitten kiinnostus vain jatkui ja jatkui ja kun sitä yritti torjua niin irti siitä ihastuksesta ei sitten päässytkään. Kumpikin vapaita olemme.
        (Tämä siltä varalta että joku tulee siihen sitten kommentoimaan ja hämmentämään.)

        En mieti tähtien asentoja, mutta kun Merkurius perääntyi viime viikolla, minulle alkoi kasaantua ongelmia.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mieti tähtien asentoja, mutta kun Merkurius perääntyi viime viikolla, minulle alkoi kasaantua ongelmia.
        -sivusta

        Yhdelle ongelmia, toiselle helpotusta tällai tää universumin laki toimii -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdelle ongelmia, toiselle helpotusta tällai tää universumin laki toimii -sivusta

        Joo, mun aviomiehen sais joku viedä. Se olis helpotus mulle, mutta isoja ongelmia olisi tiedossa uudelle. Ihan kamala ollut elää yhdessä, eikä poiskaan päästä!


    • Anonyymi

      On ja tuskin on ohimenevää omalla kohdalla kun tunteet eivät ole vuodessakaan eikä lähes toisessakaan hävinneet. Kiertäen ja kaartaen mitään ääneen sanomatta, toinen ei ole vapaa eikä ole varmaa haluaisiko edes.

      • Anonyymi

        Sinä siis et ole vapaa nainen?


      • Anonyymi

        Kyllä se siitä, usko pois. Maailma on täynnä hyviä miehiä. (Oman naiseni sanat minulle joskus)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis et ole vapaa nainen?

        Siellä hän ahkerasti ratkoo jotain oman elämänsä mysteeriä jostain naisesta ukemalla provokomentteja ja agitoituu touhuunsa erityisesti ennen puoltayötä. Jotkuuko sitten työryhmistä vai työrytmistä...aika ankeaa joka tapauksessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä hän ahkerasti ratkoo jotain oman elämänsä mysteeriä jostain naisesta ukemalla provokomentteja ja agitoituu touhuunsa erityisesti ennen puoltayötä. Jotkuuko sitten työryhmistä vai työrytmistä...aika ankeaa joka tapauksessa

        Aloittaja kommentoinut itse viimeksi eilen klo 17:51.


    • Anonyymi

      Hyvää päivää ja näkemiin. Ei selviä asiat ainakaan täällä. Tack o hej!

    • Anonyymi

      Kevyttä ja ohimenevää ihastusta? 2,5 vuotta kestänyt tämä.. aika raskasta ja pysyvää on. En lukenut tätä viestiketjua, en tiedä kuka kysyy ja keneltä. Vastasin yleisesti.

      • Anonyymi

        Kyllä se helpottaa nyt kun ette enää näe toisianne. Uutta matoa koukkuun vaan!


    • Anonyymi

      Mitä meidän asiat sulle kuuluu? Oli mitä oli niin on meidän asiamme ja ei kuulu muille.
      Kyllä sen nyt jokainen tietää, että ensin ihastutaan, sitten tutustutaan ja sitten rakkaus kehittyy siitä pikkuhiljaa tai vähän vilkkaammin riippuen siitä miten homma etenee.
      Äläkä sä luule tai spekuloi mitään, mikä ei koske sinua itseäsi.

    • Anonyymi

      Rakkautta se on, rakkautta. Usko nyt jo hyvä mies.

      • Anonyymi

        Ei se välttis ole hyvä mies.. GC


      • Anonyymi

        Meinaatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko?

        Kyllä. Ota yhteyttä nyt muhun, jooko, pliis? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se välttis ole hyvä mies.. GC

        Kyllä hän on. Hyvä, ihana, paras ja niin hurmaava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ota yhteyttä nyt muhun, jooko, pliis? :)

        No huh huh! Se olis eka kerta kun naisen kanssa joutuisin tekemisiin... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh! Se olis eka kerta kun naisen kanssa joutuisin tekemisiin... :)

        Lupaan olla sulle lempeä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan olla sulle lempeä. :)

        Oiih, tuo oli jo lohduttava tieto. Minun ei tarvitsisi pelätä. No tämähän vasta jotakin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oiih, tuo oli jo lohduttava tieto. Minun ei tarvitsisi pelätä. No tämähän vasta jotakin. :)

        Mua sun ei tosiaankaan tarvitse pelätä. Ollaan niin samanlaisia, etkö sä nyt ymmärrä. Laita nyt vaan sitä viestiä tai soita niin päästään halimaan.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on. Hyvä, ihana, paras ja niin hurmaava.

        No missä näet häntä? Koska meinaat kertoa hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No missä näet häntä? Koska meinaat kertoa hänelle?

        Näen häntä aika harvoin. Ongelma tässä on se että hän ei halua/voi/pysty juttelemaan kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh huh! Se olis eka kerta kun naisen kanssa joutuisin tekemisiin... :)

        Oletko sitten miehistä kiinnostunut? Tuli vaan heti mieleen. Sivusta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen häntä aika harvoin. Ongelma tässä on se että hän ei halua/voi/pysty juttelemaan kanssani.

        Onko sulla mies kaikki palikat kohdallaan päässäsi?
        Epäilen että eivät ole. Hyväksy se, että nainen ei halua jutella kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on. Hyvä, ihana, paras ja niin hurmaava.

        Ilmeisen psyko. Lahjoo ja on niin ihana. Kaikki salassa. Itse naimisissa tietty. Sanoo että kotona kaikki niin huonosti. Ei läheisyyttä jne. Niin mun luo tultiin ja siitä helvetyi lähti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mies kaikki palikat kohdallaan päässäsi?
        Epäilen että eivät ole. Hyväksy se, että nainen ei halua jutella kanssasi.

        Olen nainen.


    • Anonyymi

      Ihan sama. Ei ole ykkösjuttu elämässäni, et voi kiristää silläkään. Mieluiten otan muun elämäni ja vaikka jonkun muun.

    • Anonyymi

      Ihan älytöntä se on!! Uskomatonta, ällistyttävää, suloista, odottamatonta, sitkeää ja niin pirun kestävää.
      Peliäkö??? Niin, mies taitaa pelata.

    • Anonyymi

      No ei ole. Mut asia ei sulle kuulu. Siltikään

      • Anonyymi

        Välit hyvällä tolalla

        Ja vois keskittyä muuhunkin

        Hyvä mieli tärkein


    • Anonyymi

      Älä tule toisten suhteisiin väliin

      • Anonyymi

        Nämä gallupit on tosiaan aika kriittisiä ihmisten oieain elämän oikeille suhteille


      • Anonyymi

        Ei oo parisuhde terveellä tasolla jos palstailee mustasukkaisena toisesta. Terkkuja Aalle ja Teelle 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo parisuhde terveellä tasolla jos palstailee mustasukkaisena toisesta. Terkkuja Aalle ja Teelle 🤣

        Eli onko sinulla toisin sanoen sellainen kokemus, että joku pari kirjainta trollattavina muiden joukossa on sinulle jotenkin perin tuttuja, ihanko molemmat vai vain jompi kumpi? Kukaan itseään kunnioitttava ihminen ei usko siihenkään feikkivuoropuheluiden kilometriketjuun


    • Anonyymi

      Meinaa ja mahtaa.

    • Anonyymi

      Jokapäivä aivan mielettömän älyttömän hyvää seksiä!

      • Anonyymi

        Niinpä. Mitä väliä, onko se älytöntä vai ei, jos seksi on todella hyvää.


    • Anonyymi

      Olen ihan oikeasti kiinnostunut tutustumaan syvemmin. Kyllä minä näen hänet miehenä, jonka kanssa olisi helppo kuvitella viihtyvänsä pitkässä ja merkityksellisessä suhteessa. ♥️ Tietysti hänenkin pitäisi haluta samaa, ja aloite syntyä, jotta tuo voisi toteutua. Silti voin sanoa omalta puoleltani, että haluan hänet ja en voi vain nöyrästi toivoa, että sen saan.

    • Anonyymi

      Siis onko mulla täällä joku muhun ihastunut/rakastunut mies? Näiden tekstien perusteella? Selvähän se.

      • Anonyymi

        Nämä tietää aina toistenkin asiat. Samaa pas*a porukkaa ovat keskenään, samaa pas*aa mutt eri paketissa ☹️.


    • Anonyymi

      En nyt keveydestä tiedä kun se on kestänyt jo viime vuodesta saakka ainakin.
      Yritin kyllä kieltää tunteeni, mutta ei se mitään auttanut.

    • Anonyymi

      Niin no, sitä tulee kääntäneeksi ajatuksen pienestä ihastuksesta tämän kohteen taholta hulluksi ideaksi että olisi kiinnostunut vain minusta. Se osoittautui harhaksi. Taas todiste että se mitä todella haluaisin ei ole koskaan tarkoitettu tapahtuvaksi. Ei varmaan tarkoittanut murskata, eivät vaan tiedosta voimaansa oikein nuo leikkijät. Muutama pieni sana ja kuin vuori tippuisi päälle.

      • Anonyymi

        Älyvapaa

        Vapaa äly


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyvapaa

        Vapaa äly

        Älytön vapaa

        Älytönvapaa


    • Anonyymi

      Aloittaja seitsemän sanaa ne on minulle paljon. Ja mitkä ne sanat on? Kaunis Kasvoinen Kaunotar, säteilevine silmineen , Kauniine olemuksineen. Sitä hän on minulle ollut jo puolitoista vuotta. Oikea henkilö tietää kenelle tämä on osoitettu. Hän, tietää että eräs henkilö ei lakkaa Rakastamasta häntä. Ei,koskaan!

      • Anonyymi

        Olitko lukkojen takana kuukauden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko lukkojen takana kuukauden?

        Taisi olla tässä taannoin useamman kuukauden kun oli sen verran hiljaista, mutta palatessaan toi kaikenmaailman salaliittoteoriat taas mukanaan ihmisten pääkoppiin lukuisine hahmoineen tämä mies. Se ei ole ollut varsinaisesti ainoastaan hänestä kiinni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla tässä taannoin useamman kuukauden kun oli sen verran hiljaista, mutta palatessaan toi kaikenmaailman salaliittoteoriat taas mukanaan ihmisten pääkoppiin lukuisine hahmoineen tämä mies. Se ei ole ollut varsinaisesti ainoastaan hänestä kiinni...

        Jatkan, että aika syklistä kipuntaa ollut muutenkin vuosien varrella, yhdet kun valaistuu, vetäytyy ja luovuttaa niin uusia salaliittoteoreettikoja taapertaa tilalle. Siis ihan täysin uskomatonta kuin jossain mykässä chaplin leffassa


    • Anonyymi

      Uskomattomia poistoja monelta???!!! Ihan tavallisia kommentteja poistettu! Kuitenkin tosi paljon törkykommentteja ketjuissa joihin ei kajota. Sääntöjen vastaisia??? No jos on sääntöjä vastaan kommentoida asiallisesti ni pitäkää paskanne vai poistaako näitä joku näppärätuija???

      • Anonyymi

        Jospa itse palstakin on teitä vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa itse palstakin on teitä vastaan?

        Tärkein juttu

        Taivaallinenkin


      • Anonyymi

        Tyypillistä suomi24:sta. Tahallista siis. Jokainen voi itse tämän näillä suhteet/tunteet -palstoillakin omin silmin havaita. Rakkaus ja heteroihmisten terve pariutuminen halutaan tuhota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä suomi24:sta. Tahallista siis. Jokainen voi itse tämän näillä suhteet/tunteet -palstoillakin omin silmin havaita. Rakkaus ja heteroihmisten terve pariutuminen halutaan tuhota.

        Siltä vaikuttaa joku on vaan jollekin liikaa.


    • Anonyymi

      Eipä ole mitään peliä minun puolelta mieheen, joka ei kuulu elämääni millään tavoin.
      Olen täysin vapaa nainen tekemään kuten haluan yksityiselämässä.
      Vain ystävät ja perheenjäsenet ovat tervetulleita käymään.
      Ei voimia tutustua edelleenkään kehenkään, uuteen ihmiseen sillä menetin muutamia päiviä sitten rakkaan ystävän.

      • Anonyymi

        Joo ja kaikkia kiinnosti ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja kaikkia kiinnosti ?

        Ei älytön

        Vaan se tärkein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei älytön

        Vaan se tärkein

        Sanavalinta osin huumoriksi, osin huomiota herättäväksi ärsykkeeksi tarkoitettu. Rakkaus kun on ainutlaatuista ja erikoista. Etenkin meidän rakkaus.


    • Anonyymi

      Toivotan niin, rakkaus joka ei vie järkeä ei ole sitä lainkaan.

    • Anonyymi

      On se älytön kun kolmatta vuotta taitaa olla jo ajatuksissa. Ei jatkuvasti mutta paikoittain.. tunkeutuu mieleeni viimeistään sillon kun meinaa jo unohtua.

      • Anonyymi

        Semmoisia ne M on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmoisia ne M on.

        M niinkuin miehet?


    • Anonyymi

      Mähän vähän luulen, että "leena" 👩nimi muutettu on kitkeny kaikki haluamuset pois.

      Surullinen tapaus. Mies menetetty lopullosesti ei pysty keskittymään työhönsä.

    • Anonyymi

      Ihan hävytön juttu

    • Anonyymi

      The truth IS out there

    • Anonyymi

      Hei sinä nainen (ap)! Mikä on motiivisi kysellä toisesta naisesta ja hänen sutinoistaan? Kateus, viisastelun tarve, Jeesussyndrooma? Vai se, että omat suhteesi ovat mitä ovat? Vai kaikkea tätä?
      Ei kuitenkaan näytä "imartelevalta" nuo huutelusi, katkeruuden rikki haisee.

    • Anonyymi

      Ei kannata kirjoitella.

    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu? Kuulostaa siltä, että joku sivullinen kyselee. Ja jos oot se mies, niin ootko vähän kipee?

    • Anonyymi

      Cody tarr kyllä kykenee pitkiin ihmissuhteisiin sekä miesten, että naisten kanssa.

      • Anonyymi

        Sulle 💩:t
        Code'tar on kylläkin hetero nainen ja ollut täällä vasta vähän aikaa.
        T: Code'tar
        Ps. Aika vähän olen kirjoitellut. On muutakin tekemistä.


    • Anonyymi

      on on

      • Anonyymi

        🦨🐾💩


    • Anonyymi

      Meillä on Reposen kanssa ihan omat jutut.

    • Anonyymi

      "Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?"

      Kato ny. Sää PORAAT vaan kja muijas pitää sua ämmänä.

      Mutta - Onko sulla joku suhde menossa jonkun miehen kanssa?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe