Soviet union is back

Anonyymi

Renault myi Ladan tehtaansa paikallisille omistajille. Tehtaassa ei kuitenkaan tehdä sitten Relluja eikä Ladaa, vaan käynnistetään Moskovitshin valmistus. Kas kun siinä ei ole huipputekniikkaa vaativaa osia eikä amerikkalaisia komponentteja, vaan Mosset pystytään valmistamaan sorvin ja kolvin avulla.

5

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voiko tossa puhua myymisestä.Kauppalehden mukaan se kansallistettiin.Maksoivat ruplilla jonkin nimellisen hinnan.Näin tekevät rusakot.

• Anonyymi

Mosse on hyvä auto. Onkohan niitä vanhempia versioita vielä liikenteessä kellään?

• Anonyymi

Miksi modernin tehtaan konekanta kyydittäisiin romumetalliksi, kun koneilla voi tehdä nykyaikaisia Moskvitshejä. Toisaalta on ihan mielenkiintoista nähdä poikkeaako tulevaisuudessa uudet Mosset paljonkaan Dacian tekniikasta.

Autoja ei kylläkään saada EU-markkinoille, joten niistä voidaan jättää kalliita ja tuontitavarana olevaa tekniikkaa. Onhan nyt jo todettu että venäläisissä panssarivaunuissa käytetään kodinkoneiden elektroniikkaa ja prosessoreja, koska niille ei ole asetettu vientikieltoja.

• Anonyymi

Onnee vaan yritykselle.
      Saattaapi olla niin, että ihan joka muuttujaan ei ole varauduttu ja itsestäänselvyydet ei olekaan itsestäänselvyyksiä, kun tehdasta aletaan käynnistelemään.
      En sano, etteikö venäjällä ei olisi autonrakennustietotaitoa, mutta länsiyhtiön tehtaan haltuunotto koneineen, softineen ja ylläpitoineen voi tuoda ylläreitä.
      Kun korirobotti pysähtyy, niin mistä ATK-tuki, huolto ja varaosat, kun on noita pakotteita...

• ite diggaan ladoja 2101-2103. 2103-2106 malit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      72
      4918
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3525
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3356
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      50
      2873
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2738
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2189
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2071
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1980
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1591
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1488
    Aihe