Renault myi Ladan tehtaansa paikallisille omistajille. Tehtaassa ei kuitenkaan tehdä sitten Relluja eikä Ladaa, vaan käynnistetään Moskovitshin valmistus. Kas kun siinä ei ole huipputekniikkaa vaativaa osia eikä amerikkalaisia komponentteja, vaan Mosset pystytään valmistamaan sorvin ja kolvin avulla.
Soviet union is back
5
349
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko tossa puhua myymisestä.Kauppalehden mukaan se kansallistettiin.Maksoivat ruplilla jonkin nimellisen hinnan.Näin tekevät rusakot.
- Anonyymi
Mosse on hyvä auto. Onkohan niitä vanhempia versioita vielä liikenteessä kellään?
- Anonyymi
Miksi modernin tehtaan konekanta kyydittäisiin romumetalliksi, kun koneilla voi tehdä nykyaikaisia Moskvitshejä. Toisaalta on ihan mielenkiintoista nähdä poikkeaako tulevaisuudessa uudet Mosset paljonkaan Dacian tekniikasta.
Autoja ei kylläkään saada EU-markkinoille, joten niistä voidaan jättää kalliita ja tuontitavarana olevaa tekniikkaa. Onhan nyt jo todettu että venäläisissä panssarivaunuissa käytetään kodinkoneiden elektroniikkaa ja prosessoreja, koska niille ei ole asetettu vientikieltoja. - Anonyymi
Onnee vaan yritykselle.
Saattaapi olla niin, että ihan joka muuttujaan ei ole varauduttu ja itsestäänselvyydet ei olekaan itsestäänselvyyksiä, kun tehdasta aletaan käynnistelemään.
En sano, etteikö venäjällä ei olisi autonrakennustietotaitoa, mutta länsiyhtiön tehtaan haltuunotto koneineen, softineen ja ylläpitoineen voi tuoda ylläreitä.
Kun korirobotti pysähtyy, niin mistä ATK-tuki, huolto ja varaosat, kun on noita pakotteita... ite diggaan ladoja 2101-2103. 2103-2106 malit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502