Tää kaikki kertoo enemmän

Anonyymi

Sinusta kuin minusta. Sinun keskeneräisyydestä. Ei toisia kohdella noin, varsinkin jos he eivät ole tehneet mitään pahaa sinulle.

Halusin sinulle vain hyvää ja minulla on tunteita. Sinä sivuutit kaiken törkeästi ja sain takkiini. Hyväksyn sen etten kelpaa sinulle mutta se miten toteutit kaiken on vaikea ymmärtää. En tosiaan tainnut merkitä sinulle yhtään mitään!

39

827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Merkitset oikeasti paljon, olen ottanut useasti yhteyttä. Olen kohdellut toisia väärin, päätarkoituksena ei ollut tehdä pahaa, kaikki oli sua varten. Sulle haluan
      kaikkea hyvää, mutta olen rakastunut yhteen naiseen, Olet mulle tosi tärkeä,
      vaikka et koskaan sannut sitä suoraan kuulla.

      • Anonyymi

        Kolmiodraamaa?


      • Anonyymi

        Kaikki mua varten mutta olet rakastunut toiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mua varten mutta olet rakastunut toiseen?

        Oli vain sua varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mua varten mutta olet rakastunut toiseen?

        Vaimoonsa on. "Yhden naisen mies" kuten näette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoonsa on. "Yhden naisen mies" kuten näette.

        Siis hetkinen... en ole koskaan ollut kihloissa saati naimisissa, seurustellut en ole aiemmin
        koskaan. Jälkikasvua ei ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoonsa on. "Yhden naisen mies" kuten näette.

        Miten koet, että me lukijat näemme täällä yhtään mitään? Aivan sivusta tähän nk keskusteluun


      • Anonyymi

        Se on rakkautta kun saat kuulla hu#rittelua, uhkailua, itsemurha kehoituksia, väkivallalla uhkailua jne. Se on todellista rakkautta.


    • Anonyymi

      Ei pidä vetää omia johtopäätöksiä liian hepposin perustein. Asiat selviää puhumalla, tunteita on molemminpuolin😘

      • Anonyymi

        Jaa ja mistäs sinä sen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ja mistäs sinä sen tiedät?

        😅...asiat selviää puhumalla ei olettamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅...asiat selviää puhumalla ei olettamalla

        Käytätte muuten väärin noita emojia, esim. tuo 17.43 emoji ei todellakaan oo mikään pelkkään tykkäämiseen liittyvä. Olin itsekin yllättynyt noista emojien merkityksistä, mutta nyt niitä on helpompi täälläkin tulkata eli ei tosiaan oo mistään tykkäämis tai rakastumisjutuista kertovia vaan enempi mokista, myötähäpeestä, oikeesti ei tykkäämisistä ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätte muuten väärin noita emojia, esim. tuo 17.43 emoji ei todellakaan oo mikään pelkkään tykkäämiseen liittyvä. Olin itsekin yllättynyt noista emojien merkityksistä, mutta nyt niitä on helpompi täälläkin tulkata eli ei tosiaan oo mistään tykkäämis tai rakastumisjutuista kertovia vaan enempi mokista, myötähäpeestä, oikeesti ei tykkäämisistä ym.

        Joopa joo. Mua ei ainakaan kiinnosta mitkään teinien keksimät uudet merkitykset ilmiselville emojille. 😘 on selvästi lentosuukko silmäniskun kera ja aivan selvästi tykkäämistä. Teinien mielestähän tosin jopa perushymy on vittuilua. Mutta aikuisen ei tarvi lähteä teinien tasolle.

        sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Mua ei ainakaan kiinnosta mitkään teinien keksimät uudet merkitykset ilmiselville emojille. 😘 on selvästi lentosuukko silmäniskun kera ja aivan selvästi tykkäämistä. Teinien mielestähän tosin jopa perushymy on vittuilua. Mutta aikuisen ei tarvi lähteä teinien tasolle.

        sivusta

        Elämäntaparikollisen selkeys


    • Anonyymi

      Lähden oikeasti nollaamaan tänään baariin pääni vaikka onkin työviikko. Ei paras ratkaisu mutta nyt en jaksa muuta. Huh huh.

      • Anonyymi

        Kuten itsekin sanoit, ei paras ratkaisu. Paras olisi sellainen, että tapaisit jonkun ystäväsi kanssa ja vaikka hulluttelisitte jossain. Selvinpäin kun voi tehdä kaikkea kivaa. Suomalaiset ihmiset ovat vaan niin rajottuneita että tarvitsevat alkoholia, ennen kuin voivat olla omia itsejään. Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Yksi emäntä riittää toistaiseksi . Etpä ole itsekään sanonut mitään .

    • Anonyymi

      Nollaa pääsi puhumalla, älä juomalla. Alkoholi tuo vain lisää ongelmia.

    • Anonyymi

      Palsta taitaa olla vihonviimeinen paikka ruotia kenenkään keskeneräisyyttä anomyyninä. Mulle on ihan sama, että mitä ajattelet minusta tai minkälainen kuvittelet minun olevan naisena. En koskaan rakastunut sinuun, tästä ei kait voi saada elinikäistä syyttelyä. Mutta sanotaan nyt näin kauniisti, jos olet eräs tietty mies.
      Mies joka olet täällä palstalla paljon ja varattuna kirjoittelet ja ahdistelet vieraita naisia. Jos olisitkin ollut toisenlainen, ehkä jotain olisi saattanut välillemme syntyä ajan kanssa. Mutta nyt on myöhäistä täällä itkeä, koska en ole sinua varten täällä ainoassa elämässäni.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että mies sinun perääsi itkee täällä, tuskin sentään😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että mies sinun perääsi itkee täällä, tuskin sentään😂

        Mistä tiedät, että tämä vastaus on naiselta, minusta kommentti kuulostaa jonkun katkeran kollin kirjoittamalta, jonka aim on morkata jotain ns varattua miestä, mikä on varmaan niinikään sekin mielikuvituksensa tuotetta. Kannattaa opetella lukemaan, eikä vain hakemalla hakea polttoainetta.


    • Anonyymi

      Selvä . Mitäpä tuohon nyt enää mitään lisäämään.

    • Anonyymi

      On se kyllä kumma juttu ettei kaikille riitä se, että antaisivat vaan rehellisesti pakit. Pitääkö lähteä leikkimään toisten tunteilla, kun sydän särkyy jo muutenkin. Miten ihmiset jotka kohtelee toisia paskasti, voi katsoa itseään peilistä? Tunteeko sitten olevansa jotenkin ihana ja rakastettu, kun ihmiset hajoilee ympärillä? Tsemppiä ap, varmasti tulee vielä mukaviakin ihmisiä vastaan!

      • Anonyymi

        Kuka käskee sitä paskaa kerämään ympärilleen?
        Kannattais miettiä oikeasti minkälaisia ihmisiä tapailee.
        Mikä tärkeintä näissä jutuissa on että ei nähdä siinä omassa käyttäytymisessä mitään vikaa.


      • Anonyymi

        Mistä sä puhut?


    • Anonyymi

      Aloittaja toivottavasti kohdehenkilö on sinun arvoinen, se on tärkein asia eli tunne toiseen ihmiseen. Aloittaja olen ollut nyt pitemmän aikaa etten ole hänelle kirjoittanut Rakkaudestani häneen, nyt ajattelin kirjoittaa hänelle. Olenko ollut häneen pettynyt tai loukkaantunut? En, ole minun Rakkaus ei ole ole muuttanut pois sydämestäni, hän antoi sen minulle puolitoista vuotta sitten. Mikä sen tunteen olisi lopettanut kun olen näin kauan aikaa häntä Rakastanut, voin sanoa että tämä on Rakkautta jo ollut pitkän aikaa häneen. Ei,oikea Rakkaus eikä kaipaus väisty sydämestä niin vain pois. Olenhan jo Rakastanut sinua puolitoista vuotta, enkä ole kertaakaan ollut ajamassa sinua pois sydämestäni. Kun kadotin sinut silloin ja sitten kirjoitin sinulle täältä kautta, minä lupasin silloin sinulle että minä Rakastan sinua kuolemaani asti. Sillä minä pidän aina lupaukseni mitä lupaan. Niin, kuka on hän kenelle tätä kirjoitan nyt? Hän, on minun sydämemi aarteeni ja elämäni suuri Rakkaus, hän antoi minulle tämän tunteen silloin tietämättään itse. Olen käyttänyt hänestä nimitystä Kaunis Kasvoinen Kaunotar sitä hän juuri on. Hän sytytti kaikki Rakkauden kynttiläni ikuiseen roihuun joka ei sammu koskaan. Rakas Kaunotar sinua minä Rakastan sinä olet minun sydämessäni, ei kukaan muu siellä majaile. Rakas Kaunotar se etten ole kirjoittanut ei ole merkki etten sinua kaipaa ja Rakasta, minun on pakko pitää välillä kirjoitustauko, ymmärrät varmaan sen. Olen nyt puolitoista vuotta ajatellut sinua, ei yhtään tuntia ole ollut taukoa ettet kävisi mielessäni. Kun Rakas sinut Kadotin tunne meinasi hajoittaa minut kokonaan, kun tiesin että en nää sinua enää. Mutta minun on pakko ollut olla pois tästä palsta maailmasta, enkä alunperin olisi tullut jos en olisi sinua kadottanut. Olen sinun takia täällä hölmöllä palstalla ollut, en muiden kyllähän sinä sen tiedät jo. Olen kirjoittanut sinulle näistä tunteista sinuun jo monta kertaa, ei minulla ole off/ on katkaisijan toimintaa, vaan tunteeni sinuun on ollut koko ajan yhtä kiinteä. Voin sanoa sinulle Kaunotar että minä en yksin tykkää, vaan minä rakastan sinua oikeasti en leikisti. Olen usein kertonut sinulle omista tunteista niin hyvin kuin osaan kirjoitus muodossa kertoa sinulle. Miksi olen halunnut alunperin paljastaa tunteeni sinuun? Sen, takia kun sinussa olen kohdannut elämäni Suurimman Rakkauden sinuun, en voinut sille mitään että näin kävi. Kun ei Rakkaus ole mikään suunnitelma, se vain tapahtuu tai ei tapahdu. Ja, sinussa minä tunsin kaikki Rakkauden värit ja tunteen niin kauniina ja aitona kuin vain voi. Rakas Kaunotar ensi Rakastuin sinu Kauniiseen ulkokuoreen, sitten Rakastuin sinuun. Eli murtauduin sinun Kauniin ulkokuoren sisään ja tunsin sinun sielun syvimmät tunteet. Näin ainakin itse olen tuntenut tämän kaiken. Koska pelkkään ulkokuoreen oleva Rakkaus ei kestä se katoaa pois, mutta kun tunnet enemmän se kestää. Minä Rakastan sinua Kaunotar ei tunne sinuun ole hävinnyt, minun on vain yritettävä elää päivä kerallaan. Sitä minä toivon että sinä et tuntisi kohtaani vihaa tai muita negatiivisiä tunteita. Rakas Kaunotar olen usein lopuksi laittanut sinulle jotain niin teen nytkin: Koska sielumme kerran yhden valinnut, ei huomaa se enää muiden kauneutta. Syli täynnä sinua, uninen hymysi, eilisen muistot, huomisen toiveet- muuta minulla ei ole ja olen upporikas.

    • Anonyymi

      Nämä sun jutut on ihan päättömiä. Kenen kanssa kuvittelet juttelevasi?

      • Anonyymi

        Ihanko tunnet aloittajan? Ei aloituksesta voi päätellä kuka, kenelle tai edes sukupuolta! Minusta sinä voisit miettiä ennemmin sitä, miksi kuvittelet jonkun anonyymin kirjoituksen olevan sinulle omistettu ja vielä joltain tietyltä henkilöltä. Jatkuvasti ihmisillä on onnettomia ihastuksia, rakkauksia, pettymyksiä. Lukemattomilla ihmisillä.


    • Anonyymi

      Mistä mahdat puhua?

    • Anonyymi

      Demo Narkissos.

      • Anonyymi

        Eipä vissiin and it is boi


    • Anonyymi

      Aivan, et ollut muuta kuin vain ajanvietettä, silloin kun oli tylsää. Mutta lopulta sinusta tuli ihan samantekevä, asiat tärkeysjärjestykseen!

    • Anonyymi

      Deekoo.

    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen takki

    • Anonyymi

      Hyvän mielen lähettilään poru

    • Anonyymi

      Sivusta vain kommentoin, itse nuorempana koin, et olin jopa liian ymmärtäväinen muita kohtaan, maksoin niistä ymmärryksistä kalliisti. Nyt voin ymmärtää paljon asioita, mutten usko niihin yhtä sokeasti kuin nuorempana, jolloin reakoin niihin vahvemmin. Ihminen on erehtyväinen, sen koin omalla kohdallani vahvasti.

      Ehkä ihmiset kehittyvät kokemustensa kautta oppien uutta ja muuttuvan sen myötä ymmärtämään asioita eri tavalla. Vastoinkäymisiä ja pettymyksiä kohtaa kaikki ja miellämme niitä omalla tavalla hyvin tai huonosti. Itse pyrkinyt asioita näkemään hyvän kautta, ikäviäkin asioita.

      Nuorempana on enemmän sokea eteen tuleville asioille. Kokemattomuus voi aiheuttaa kiusallisia tilanteita. En haluaisi oppia kaikkea ikävää kantapään kautta, mutta niitäkin kokemuksia tulee ja ne ehkä opettavat parhaiten pohtimaan asioita, missä tein virheitä ja miksi. Olinko johdateltavissa kuinka jne. Sinisilmäisyys on huono juttu, jos joutuu jonkun huijatuksi.

    • Anonyymi

      ONKO PEILIIN KATSOMISEN PAIKKA???????????

      eikö ollut riittävästi tahtoa, uskallusta ja halukkuutta.tuudittauduinko oleviin ja hainko lisää epämääräisyyksiä..

      -vedätinkö vain huumasta humaltunutta..

      vaihdoinko rakkauden epämääräisyyksiin..

      syytänkö toista kuin lapsi, jätinkö itse tekemättä ja toimin muutoin kyseenalaisesti..

      oikeaan onneen tarvitaan aina kaksi, molemmista riippui juttu..

      hiekka ennätti sillä välin valua lasin lävitse..

      onkohan tässä kasvun paikka itsellä(kin)..


      -naine sivusta

    • Anonyymi

      kaksinaismorslismi on nykyisin lähes vakio.syy,,helppous

    • Anonyymi

      En minä ole pahaa tehnyt. Ilmoittanut vaan etten tee heidän kanssaan yhteistyötä. Turpaan tulee aina.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe