Mikä suklaavaukas olis mukavimman makuista suussa tauoilla nakella kitusiin? Jokukertoi, että Hessu-hopo vakukas olis hyvää ja myös Nakke nakuttajan suklaavakukki. Kertokaa mitä vanukasta te ahmitte kitusiinne tauoilla kanikoissanne?
Kuljettajan tauot
6
888
Vastaukset
- Anonyymi
Syön hedelmiä mersun actrossissa.
- Anonyymi
Ahmin aina Nakke vanukkaan r143 artcdos hytässäni joka on nokka lippa ja veekasi malli.
- Anonyymi
Kun vyöryn valtaisalla rekallani tauolle niin kyllä mulla se käsi iskeytyy siellä AaPeeSee aseman kylmä altaassa niin sitte aina ensimmäisenä siihen mikki hiiren vaapukkakiisseliin
- Anonyymi
Kateenveto joka tauolla.
- Anonyymi
Tauvolla kun käy päästämässä räjäytyspaskan kesoilimpaarim vessaan niin käsiä ei pestä .
- Anonyymi
Näitä aloituksia tekee ne jotka eivät ole soveliaita kuljetuslinjalle amikseen.
Raapivat kännykkää ja pers ttä vuokrayksiössä jonka vuokran sossu maksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575