Voisiko joku tietää?

Anonyymi

mikä vaivaa 3-6v poikaani, hän tykkää telkeytyä yksin johonkin huoneeseen ihan yksin.Hän pitää huolen että ovet on kiinni, ja kukaan ei näe.Hän asettuu istumaan, usein keskelle lattiiaa, jalat pääasiassa ristiasentoon. Alkaa keikuttaa ylävartaloa,edes takas. räveltää käsillään ihan outoa...ja ihan kun hän hiljaa mutisisi jotain..
Mitä ei todellakaan kuule. kukaan ei saa nähdä tätä..... Mikä poikaani voi vaivata?

18

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy lääkäriltä. Arvaan että on nähnyt jonkun elokuvan tai tv lähetyksen jossa tehdään noin.

• Anonyymi

Autistinen taitaa olla, jos tuo kuvaus pitää paikkansa

• Anonyymi

Miksi kysymys on laitettu mielenterveyspalstalle? Ei kaikki tavallisesta poikkeava toiminta ole hulluutta.

• Anonyymi

Älä ainakaan määrää mitään vaarallisia lääkkeitä lapselle, kuten monet hirviövanhemmat nykyään tekevät.

• Anonyymi

Miten poika voi olla 3-6 vuotias.Etkö tiedä miten vanha poikasi on. Joko hän on 3,4,5 tai 6 vuotta .Voitko päättää miten vanha poikasi on.

• Anonyymi

ikä epämääräinen siksi, että henkilöllisyydet pysyy varmemmini salassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ikä epämääräinen siksi, että henkilöllisyydet pysyy varmemmini salassa.

3 ja 6 vuotiailla on muutenkin jo erilainen kehitys.Esim 3 vuotias ei osaa lukea mutta 6 vuotiias voi osata jo lukea.

• Anonyymi

Miten voit nähdä poikasi jos kirjoitat ettei kukaan näe.Eikö ole ristiriitaista että tiedät mitä hän tekee jos kukaan ei näe.Onko sulla röntgenkatse että näet oven läpi.

• Anonyymi

no tähän sanon minulla on keinot, mutta se ei ole salakuvaus,hän luulee olevansa varma ettei kukaan näe ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no tähän sanon minulla on keinot, mutta se ei ole salakuvaus,hän luulee olevansa varma ettei kukaan näe ..

Minusta on jotenkin pelottavaa että vanhempi vakoilee lastaan. Mitähän muuta perheessä tapahtuu? En menisi hakemaan apua koska tilanne voi herättää kyselyitä auttajissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on jotenkin pelottavaa että vanhempi vakoilee lastaan. Mitähän muuta perheessä tapahtuu? En menisi hakemaan apua koska tilanne voi herättää kyselyitä auttajissa.

ai jotenkin!`
        , aloittaja on tuo lapsi itse.

• Anonyymi

Sekä yksin vetäytyminen että heijaaminen (stimmaus) viittaavat
      Aspergerin syndroomaan, joka kuuluu autismikirjoon.
      Lääkärin kautta lähete tarkempiin tutkimuksiin vie asiaa
      eteenpäin.
      Jos kyse on Aspergerin syndroomasta niin on sitä parempi
      mitä varhaisemmin se todetaan.
      (Minulla se todettiin vasta 50-vuotiaana. Tosin
      ollessani koulussa ja oireillessani 50-60-luvuilla kukaan
      ei silloin tiennyt mistään aspergerista mitään.)

• Anonyymi

Ei ollu koko homma keksittykään vielä sillo

• Anonyymi

Mitä täällä kyselee! Vie lapsen neuvolaan. Keskustelee siellä.

• Anonyymi

jutun aloittaja oli itse tuo lapsi eikä suinkaan se tarkkaillut vanhempi.

• Anonyymi

3-6 vuotta? hyödyllistä selvittää hänen ikänsä, olethan kartalla?

• Anonyymi

Aloittaja on vastannut.ikä epämääräinen siksi, että henkilöllisyydet pysyy varmemmini salassa.

• Anonyymi

Näytä kuvia meditoivista munkeista ja kysy että tekeekö hän samaa, ja että pitääkö hän niistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3904
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2009
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1813
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1692
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1541
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      106
      1539
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1488
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1452
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1354
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1307
    Aihe