mikä vaivaa 3-6v poikaani, hän tykkää telkeytyä yksin johonkin huoneeseen ihan yksin.Hän pitää huolen että ovet on kiinni, ja kukaan ei näe.Hän asettuu istumaan, usein keskelle lattiiaa, jalat pääasiassa ristiasentoon. Alkaa keikuttaa ylävartaloa,edes takas. räveltää käsillään ihan outoa...ja ihan kun hän hiljaa mutisisi jotain..
Mitä ei todellakaan kuule. kukaan ei saa nähdä tätä..... Mikä poikaani voi vaivata?
Voisiko joku tietää?
18
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy lääkäriltä. Arvaan että on nähnyt jonkun elokuvan tai tv lähetyksen jossa tehdään noin.
- Anonyymi
Autistinen taitaa olla, jos tuo kuvaus pitää paikkansa
- Anonyymi
Miksi kysymys on laitettu mielenterveyspalstalle? Ei kaikki tavallisesta poikkeava toiminta ole hulluutta.
- Anonyymi
Älä ainakaan määrää mitään vaarallisia lääkkeitä lapselle, kuten monet hirviövanhemmat nykyään tekevät.
- Anonyymi
Miten poika voi olla 3-6 vuotias.Etkö tiedä miten vanha poikasi on. Joko hän on 3,4,5 tai 6 vuotta .Voitko päättää miten vanha poikasi on.
- Anonyymi
ikä epämääräinen siksi, että henkilöllisyydet pysyy varmemmini salassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ikä epämääräinen siksi, että henkilöllisyydet pysyy varmemmini salassa.
3 ja 6 vuotiailla on muutenkin jo erilainen kehitys.Esim 3 vuotias ei osaa lukea mutta 6 vuotiias voi osata jo lukea.
- Anonyymi
Miten voit nähdä poikasi jos kirjoitat ettei kukaan näe.Eikö ole ristiriitaista että tiedät mitä hän tekee jos kukaan ei näe.Onko sulla röntgenkatse että näet oven läpi.
- Anonyymi
no tähän sanon minulla on keinot, mutta se ei ole salakuvaus,hän luulee olevansa varma ettei kukaan näe ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tähän sanon minulla on keinot, mutta se ei ole salakuvaus,hän luulee olevansa varma ettei kukaan näe ..
Minusta on jotenkin pelottavaa että vanhempi vakoilee lastaan. Mitähän muuta perheessä tapahtuu? En menisi hakemaan apua koska tilanne voi herättää kyselyitä auttajissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on jotenkin pelottavaa että vanhempi vakoilee lastaan. Mitähän muuta perheessä tapahtuu? En menisi hakemaan apua koska tilanne voi herättää kyselyitä auttajissa.
ai jotenkin!`
, aloittaja on tuo lapsi itse.
- Anonyymi
Sekä yksin vetäytyminen että heijaaminen (stimmaus) viittaavat
Aspergerin syndroomaan, joka kuuluu autismikirjoon.
Lääkärin kautta lähete tarkempiin tutkimuksiin vie asiaa
eteenpäin.
Jos kyse on Aspergerin syndroomasta niin on sitä parempi
mitä varhaisemmin se todetaan.
(Minulla se todettiin vasta 50-vuotiaana. Tosin
ollessani koulussa ja oireillessani 50-60-luvuilla kukaan
ei silloin tiennyt mistään aspergerista mitään.)- Anonyymi
Ei ollu koko homma keksittykään vielä sillo
- Anonyymi
Mitä täällä kyselee! Vie lapsen neuvolaan. Keskustelee siellä.
- Anonyymi
jutun aloittaja oli itse tuo lapsi eikä suinkaan se tarkkaillut vanhempi.
- Anonyymi
3-6 vuotta? hyödyllistä selvittää hänen ikänsä, olethan kartalla?
- Anonyymi
Aloittaja on vastannut.ikä epämääräinen siksi, että henkilöllisyydet pysyy varmemmini salassa.
- Anonyymi
Näytä kuvia meditoivista munkeista ja kysy että tekeekö hän samaa, ja että pitääkö hän niistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374