Voisiko joku tietää?

Anonyymi

mikä vaivaa 3-6v poikaani, hän tykkää telkeytyä yksin johonkin huoneeseen ihan yksin.Hän pitää huolen että ovet on kiinni, ja kukaan ei näe.Hän asettuu istumaan, usein keskelle lattiiaa, jalat pääasiassa ristiasentoon. Alkaa keikuttaa ylävartaloa,edes takas. räveltää käsillään ihan outoa...ja ihan kun hän hiljaa mutisisi jotain..
Mitä ei todellakaan kuule. kukaan ei saa nähdä tätä..... Mikä poikaani voi vaivata?

18

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy lääkäriltä. Arvaan että on nähnyt jonkun elokuvan tai tv lähetyksen jossa tehdään noin.

• Anonyymi

Autistinen taitaa olla, jos tuo kuvaus pitää paikkansa

• Anonyymi

Miksi kysymys on laitettu mielenterveyspalstalle? Ei kaikki tavallisesta poikkeava toiminta ole hulluutta.

• Anonyymi

Älä ainakaan määrää mitään vaarallisia lääkkeitä lapselle, kuten monet hirviövanhemmat nykyään tekevät.

• Anonyymi

Miten poika voi olla 3-6 vuotias.Etkö tiedä miten vanha poikasi on. Joko hän on 3,4,5 tai 6 vuotta .Voitko päättää miten vanha poikasi on.

• Anonyymi

ikä epämääräinen siksi, että henkilöllisyydet pysyy varmemmini salassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ikä epämääräinen siksi, että henkilöllisyydet pysyy varmemmini salassa.

3 ja 6 vuotiailla on muutenkin jo erilainen kehitys.Esim 3 vuotias ei osaa lukea mutta 6 vuotiias voi osata jo lukea.

• Anonyymi

Miten voit nähdä poikasi jos kirjoitat ettei kukaan näe.Eikö ole ristiriitaista että tiedät mitä hän tekee jos kukaan ei näe.Onko sulla röntgenkatse että näet oven läpi.

• Anonyymi

no tähän sanon minulla on keinot, mutta se ei ole salakuvaus,hän luulee olevansa varma ettei kukaan näe ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no tähän sanon minulla on keinot, mutta se ei ole salakuvaus,hän luulee olevansa varma ettei kukaan näe ..

Minusta on jotenkin pelottavaa että vanhempi vakoilee lastaan. Mitähän muuta perheessä tapahtuu? En menisi hakemaan apua koska tilanne voi herättää kyselyitä auttajissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta on jotenkin pelottavaa että vanhempi vakoilee lastaan. Mitähän muuta perheessä tapahtuu? En menisi hakemaan apua koska tilanne voi herättää kyselyitä auttajissa.

ai jotenkin!`
        , aloittaja on tuo lapsi itse.

• Anonyymi

Sekä yksin vetäytyminen että heijaaminen (stimmaus) viittaavat
      Aspergerin syndroomaan, joka kuuluu autismikirjoon.
      Lääkärin kautta lähete tarkempiin tutkimuksiin vie asiaa
      eteenpäin.
      Jos kyse on Aspergerin syndroomasta niin on sitä parempi
      mitä varhaisemmin se todetaan.
      (Minulla se todettiin vasta 50-vuotiaana. Tosin
      ollessani koulussa ja oireillessani 50-60-luvuilla kukaan
      ei silloin tiennyt mistään aspergerista mitään.)

• Anonyymi

Ei ollu koko homma keksittykään vielä sillo

• Anonyymi

Mitä täällä kyselee! Vie lapsen neuvolaan. Keskustelee siellä.

• Anonyymi

jutun aloittaja oli itse tuo lapsi eikä suinkaan se tarkkaillut vanhempi.

• Anonyymi

3-6 vuotta? hyödyllistä selvittää hänen ikänsä, olethan kartalla?

• Anonyymi

Aloittaja on vastannut.ikä epämääräinen siksi, että henkilöllisyydet pysyy varmemmini salassa.

• Anonyymi

Näytä kuvia meditoivista munkeista ja kysy että tekeekö hän samaa, ja että pitääkö hän niistä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe