Mies, minusta tuntuu että meiltä jäi..

Anonyymi

Jotain kesken...? Haluaisitko sittenkin jatkaa siitä mihin jäätiin, vai miksi edelleen olet sinkku?

32

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin kertoa, miksi olen sinkku.

      2 mielenterveysongelmista kärsineen naisen jälkeen olen todellla varovainen, että en kiinny helpolla ja sitten joudu taas luopumistilanteeseen, jossa ei ole mitään edellytyksiä jatkaa suhdetta.

      Selvennykseksi, että kummallakin naisellla aikanaan oli diagnosoitu mt- ongelma jo ennen kuin aloin suhteeseen. Minä en ole heille siis mt-ongelmaa tuottanut vaan pyrkinyt päinvastoin auttamaan, että säilyisivät mahdollisimman terveinä. Mutta jossakin tuli ylitse pääsemätön seinä vastaan. Valitettavasti!

      Parempia päiviä kaikille - vaan ei minulle ilkkuneille eikä s**tanan homottelijoille!

      • Anonyymi

        Riittääkö selitykseksi, s**tanan minulle homottelijat, siellä työpaikallakin???

        Eronneita olette yhtä egyptiläistä lukuun ottamatta kaikki - yhdellä teistä vielä ihan tuore asumusero päällä. Mikä teillä ns. mätti - mitäh???

        Niin sitä pitää!!! Kerronko eteenpäin myös kaiken, mitä olen saanut osasta teistä kuulla kiertäessäni "työmaita"?

        Suo siellä, vetelä jossain...


      • Anonyymi

        Ap ei kärsi mielenterveysongelmista toistaiseksi. Voihan se tietysti sellaiseksikin kääntyä, jos tietty mies ei pian päästä ja ajatuksista muuta pois pyörimästä.
        Olen pahoillani kokemistasi ihmiskohtaloista💙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei kärsi mielenterveysongelmista toistaiseksi. Voihan se tietysti sellaiseksikin kääntyä, jos tietty mies ei pian päästä ja ajatuksista muuta pois pyörimästä.
        Olen pahoillani kokemistasi ihmiskohtaloista💙

        Johan on uskottavaa provoilua taas, mutta tuon purkauksen ns homottelijoille osasin kyllä lukea rivien välistä, AP mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on uskottavaa provoilua taas, mutta tuon purkauksen ns homottelijoille osasin kyllä lukea rivien välistä, AP mies

        AP on Nainen. Isolla N:llä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on uskottavaa provoilua taas, mutta tuon purkauksen ns homottelijoille osasin kyllä lukea rivien välistä, AP mies

        Vttu että tuo sai ra s täällä inisee. En tunne aloittajaa enkä tuota kommentoijaa, mutta tälle pahalle ihmiselle toivon nopeaa ja kivuliasta kuo le maa. Vtun luuseri kiusaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP on Nainen. Isolla N:llä.

        Ja sinisellä sydämellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu että tuo sai ra s täällä inisee. En tunne aloittajaa enkä tuota kommentoijaa, mutta tälle pahalle ihmiselle toivon nopeaa ja kivuliasta kuo le maa. Vtun luuseri kiusaaja!

        Älä nyt iso mies kehtaa, etsi mieluummin vaikka joku samanhenkinen poikakaveri völjyys, mulla saattais olla sulle vaikka suositus näiden kirjoittajien joukossa mister kysymysmerkki &pistepistepiste yhtä häilyvä hemmo psyykkisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinisellä sydämellä.

        Hetken mietin vihreää - punainen olisi ollut jo liikaa, kun en tunne tapausta - päädyin siniseen - Ap


    • Anonyymi

      Keskeneräiset unelmat ja toiveet, joskus asioiden on tarkoitus jäädäkin omalle kauniille paikalle sydämessä. Usein asioiden pitkittäminen ja jatkaminen on turhaa, kauniit yhteiset kokemukset ja hetket on aika kullannut eikä ne saavuta enää uusia intohimoja eikä kosketa kuin ensirakkaus. Ihmisillä on taipumus jäädä unelmien vangiksi, toiveet etsii niitä hyviä tunteita, mutta aniharvoin suhde jää tilaan, jonka voi elvyttää ja ottaa siitä ne parhaat osat. Rakkaus syttyy ihmisten sydämiin, se tekee tunteesta ja kohteesta ainutlaatuisen, siinä on ne parhaat osat. Keskeneräisissä asioissa on, epäonnistumisen ja lämpimien välien hiipumisen muisto. Sinkuksi saattaa unelmien vanki jäädä, jos kuvittelee rakkauden olevan mahdollista sytyttää tahdonvoimalla. Joskus harvoin ihmiset löytävät vahvan siteen, joka lujuudellaan jaksaa vuosia kestää, joka löytyy kohdatessa ja säilyy erotessa. Se on voimakas, sitä kannattaa vaalia!❤️
      https://youtu.be/S28nIDn682I

    • Anonyymi

      En haluaisi enää jatkaa siitä mihin jäätiin koska silloin meillä ei olisi minkäänlaista mahdollisuutta onnistua. Haluaisin kuitenkin tutustua suhun uudelleen, oppia tuntemaan sut paremmin ja katsoa ajan kanssa ilman paineita voisiko meillä vielä olla jotain.

      • Anonyymi

        Saadaanko me koskaan enää se mahdollisuus? Ei ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saadaanko me koskaan enää se mahdollisuus? Ei ap.

        Omassa tapauksessani en usko, sattumalta kun emme voi törmätä missään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa tapauksessani en usko, sattumalta kun emme voi törmätä missään.

        Kun joutuu tekemään jotain asiaa edistääkseen niin tuntuu olevan monelle liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omassa tapauksessani en usko, sattumalta kun emme voi törmätä missään.

        Kuinka voit olla varma ettette törmää? Toinen on ulkomailla?


    • Anonyymi

      Hankaamalla se ei lähde.

    • Anonyymi

      Haluaisin jatkaa nainen siihen, mihin jäätiin. Ihan totta. Voitaisko me jatkaa?

      • Anonyymi

        Voidaan mutta tiedänkö sun olevan sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan mutta tiedänkö sun olevan sinkku?

        Olen sinkkumies, sitä etkö tiennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinkkumies, sitä etkö tiennyt?

        Tuli ihan yllätyksenä😳


    • Anonyymi

      Korjaan. Ei siihen, vaan siitä, mihin me nainen jäätiin...Edellinen mies.

      • Anonyymi

        Ja mihin se jäi?


      • Anonyymi

        Mihin me jäätiin?


    • Anonyymi

      Ei meillä jäänyt mitään kesken, löysit paremman...

    • Anonyymi

      Jos mies pettää suhteessa niin parasta onkin että
      Nainen löytää paremman.

      Ehkä pettäjämies löytää jonkun pettäjänaisen, jonka kans voi suhteessa vuoroin pettää toisiaan!

      • Anonyymi

        Kaltaisensa saavat toisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaltaisensa saavat toisensa.

        ja tasapaino kaukana vatipäät


    • Anonyymi

      Toivon että hän pian löytää elämänsä rakkauden ja vapauttaa ainakin minut - Sivusta

      • Anonyymi

        Tuskin koskaan haluan enää löytää ketään sinun jälkeen


    • Anonyymi

      Mistä niin oletat että olen enää sinkku? Jos lopetan tään sinkkuilun tänä kesänä...

      • Anonyymi

        Onnea!


    • Anonyymi

      Niin siinä kävi. Joskus myöhemmin. Sinkku olen ihan omasta vapaasta tahdostani. Haluan nyt vielä vain jonkin aikaa viettää huolettoman seesteistä poikamieselämää. Rakkauden aika koittaa myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe