Oletko koskaan kuullut, että näytät hollantilaiselta?

Anonyymi

No, nyt ainakin olet!

24

70

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kuullut. Lisäksi minua luultu ruotsalaiseksi.
      T. M n

• Anonyymi

Olen pariinkin otteeseen kerran suomen ulkopuolella.

• Anonyymi

Mua on luultu monta kertaa venäläiseksi.

• Anonyymi

Minua on joskus myös yritetty ilmeisesti herjaamismielessä nimitellä sellaiseksi, sillä esimerkiksi prostituutiopalveluja käyttävien miesten pääkuupassa termi venäläinen nainen yhdistyy johonkin tiettyyn näkökohtaan siinä missä eivät esim uusrikkaisiin törmää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua on joskus myös yritetty ilmeisesti herjaamismielessä nimitellä sellaiseksi, sillä esimerkiksi prostituutiopalveluja käyttävien miesten pääkuupassa termi venäläinen nainen yhdistyy johonkin tiettyyn näkökohtaan siinä missä eivät esim uusrikkaisiin törmää

Eli rasismin ja seksismin yhteissumma on nähtävästi joidenkin mielestä suurikin saavutus ja osoittaa äärimmäistä kekseliäisyyttä ja jatkan, että itse en koe millään muotoa leimaavana myöskään näissä olosuhteissa siitä, että kyllä minunkin sukujuureni alkaa jostain sieltä Volgan mutkasta, kuten valtaosalla suomalaisista

• Enpä ole. Ei ole kukaan luullut kiinalaiseksikaan.

• Anonyymi

En. Rakastamani nainen asuu ja muuttuu päivä päivältä enemmän hollantilaiseksi.

• Anonyymi

Eräänä kertaa Drottningholmi linnan edustall joku random pokkuroi edessäni luullen varmaan kuninkaalliseksi. Myös Ranska ja Puola on ollut edestettuina. Ehkä eivät tiedä miltä suomalainen näyttää 🤭

• Anonyymi

Miltä hollantilainen näyttää? Tulee mieleen tulppaanikengät ja sellainen korkea hattu sekä joku punainen mekko?

• Anonyymi

En mutta olen saanut kuulla näyttäväni saksalaiselta. Vaaleine habituksineni olen herrarotua.
      Sopiikin hyvin kun ihsilen Hitleriä.

• Anonyymi

Sieg Heil!

• Anonyymi

Joskus kyllä hävettää olla valkoinen, nimittäin silloin kun tällaista lukee. Oletko muuten kiinnittänyt koskaan huomiotasi siihen, että hitlerillä oli melko tummat piirteet? Eli "avjalaiften" keulakuvaksi aika tumma tämä piripää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kyllä hävettää olla valkoinen, nimittäin silloin kun tällaista lukee. Oletko muuten kiinnittänyt koskaan huomiotasi siihen, että hitlerillä oli melko tummat piirteet? Eli "avjalaiften" keulakuvaksi aika tumma tämä piripää

Ei tummat piirteet, vaan tumma tukka ja läpiporaavat siniset silmät. Minua ei hävetä. Oletko kommunisti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatuhan oli vegaani ja harrasti pottaleikkejä, joten ei ihme et häntä ei oikeen voi kunnon arjalaiseksi laskea. Viisaammat käyttivät vajakkia hyväkseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatuhan oli vegaani ja harrasti pottaleikkejä, joten ei ihme et häntä ei oikeen voi kunnon arjalaiseksi laskea. Viisaammat käyttivät vajakkia hyväkseen.

Tuo koprofiliahan on tuulesta temmattu asia.

Sinun kaltasesi olisi lähetetty sukkelaan keskitysleirille. Nengelelle myös hyvää harjotusmateriaalia. Vielä se aika tulee uudelleen kun varmasti lähetetäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa lukea Hitlerin historiaan perehtyneen brittitutkijan teokset. Niissä tutkija kertoo, että Hitler oli älykäs ja häikäilemätön poliitikko, joka vaistosi vastustajiensa aikomukset yleensä hyvin. Hitlerillä oli kuulemma myös varsin hyvä muisti. Nämä kyseinen historiantutkija totesi, vaikka teki sen pitkin hampain kun inhosi natseja.

Ja näinhän se on, että ei saamaton johtaja pysty lyömään polvilleen lyhyessä ajassa niin suurta osaa Euroopasta.
        Tokikin jos hän olisi antanut muutaman maineikkaan kenraalin johtaa idän sotaretket omavaltaisesti, olisi NL lyöty polvilleen. Ja johan Moskova oli lähes kukistua muutenkin.
        Hitler oli hyvä johtaja, muttei sotilas.
        Sen sijaan Rommel, Manstein ja vaikka esim Guderian oli loistavia sotilaita, joita pelättiin liittoutuneidenkin leirissä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos saksalaiskenraalit olisivat saaneet päättää Dunkerquen hyökkäyksestä, brittiarmeija olisi tuhottu lopulleen. Mutta Hitler ei antanut lupaa. Syy nääs oli se, että hän tuolloin vielä uskoi brittien muuttavan mieltään.

Ja Yhdysvaltain mukaantulo ei olisi auttanut, sillä vielä 1943 oli heidän armeijan potentiaali auttamattomasti Saksaa jäljessä. Vasta 1945 se oli ohittanut Saksan sen suhteen.

• Anonyymi

Hollantilaiset on maailman pisin kansa. Mua luultiin eilen ukrainalaiseksi, siellä on tätä etelänmaalaista tummaverisyyttä ja sitten venäläisemmän oloista vaaleampaa kuosia.

• Anonyymi

Remmi se vaan, holtsunpohjalta kumiläpyskällä.

• 1600-luvun Englannissa varoitelttiin, että tulee ihan hollantilaisen näköiseksi, jos juo paljon inkivääriolutta. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      990
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      833
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe