Halpahallin työkalut

Pettynyt

Köyhän ei kannata vissiin ostaa halpaa.Kun on saanut käyttää jossain työssä ammattikäyttöön tarkoittettua työkalua, luonnolisesti haluaisi "samanlaisen"omaksi.Saman näköisiä löytyy halpahallista.Pakko ostaa"ku sain niin halvalla".Käämistä nousee sauhu,sivuleikkurista katkeaa toinenpuoli,suorakulma on 87,5 ja jne....
Nyt kiinnostaisi kääntöpöytä sirkkeli.Olenko pöljä?Mutku sais "edullisesti.Takuu lapuista on tientenkin hävinnyt teksti,jos satut löytämään sellaisen.Hauskaa kesää kohtalotoverit.

15

10085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järki käteen

      Mitä ihmettä sitten odotit. Ei tuotteen laatu
      voi olla sama jos hinta ero on 100%

      • Rehellinen

        Käytännössä yleensä 100% alennettuun tuotteeseen ei tule mukaan takuulappua.=varastettu.


    • vanha.

      minä olen tehnyt aina halvoilla työkaluilla töitä eikä ole ollut moittimista.

      Käämit hajoaa yleensä siinä, kun kone tarttuu kiinni törpöllä ja yritetään sitä irti "konetta käyttämällä". Ajetaan terät kiveen tai nauloihin ja tehdään töitä tylsällä koneella.

      Eihän ammattimiestä leikkivän sovi tunnustaa omia mokia vaan se on työkaluissa vika.

    • Pete

      sääntö 1 älä koskaan osta Biltemasta mitään.
      Lidl: ista voi saada halvalla suhtkoht laadukkaitakin työkaluja , eivät tosin ammattikäyttöön.

      • ville

        Järkeä saa käyttää.

        Itse tarvitsin yläjyrsintä. Käyttö remontoinnissa satuinnaisesti, pieniä pätkiä kerralla. Yhteensä tuota tulee käytettyä koko elämän aikana saman verran kun ammattilainen käyttäisi päivässä.

        Tyhmää olisi ollut ostaa ammattimalli. Biltema maksoi 50e, ammattimalli 200e.

        Eli työkalut tarpeen mukaan. Itsellä löytyy sekä ammattityökaluja, että biltemaa. Ja koskaan ei ole yhtään työkalua hajonnut.


      • niillä

        Lidlin työkaluilla ei juuri mitään tee, jaa no sivuleikkurit ja ruuvarisatsi ovat toimineet hyvin.


      • kaikki
        niillä kirjoitti:

        Lidlin työkaluilla ei juuri mitään tee, jaa no sivuleikkurit ja ruuvarisatsi ovat toimineet hyvin.

        noh mulla kulkee autonperässä satsi halvempia (sateenkaren väreissä myytäviä...) kakkoskoneita koneita 24/7 kun joskus voi sattumalta tarvita esinm. roppauskonetta tai käsisirkkeliä työn puolesta, eikä tullut aamulla arvanneeksi että olisi laatukone pitänyt heittää matkaan mukaan... eipähän ainakaan vituta jos koneet nussitaan kun narkkari roplaa ooppelin auki ja vie koneet tai koko kärryn mennessään... vaikka vakuutuksetkin on kuosissa

        sitäpaitsi lidlin vauhtisäätöinen rälläkkä osoittautui mahtavaksi laattasaumojen poisto vehkeeksi hitaimmalla asetuksella, ei maksanu miljoonia ja toistaiseksi vielä pelaa... ja sit kun lakkaa niin kone roskiin ja uusi tilalle mitä niitä itkemään


      • esa

        Kyllä biltemasta nykyään suht laadukkaita työkaluja saa.hongkongin ja muiden halpahallien työkaluja kannattaa varoa. Lidlista tosiaan saa välillä ihan laadukkaita vempaimia mutta esim bilteman akkupora oli parempi kuin lidlin.


    • tkk1

      käyn huomenna tseggaa sirggelin, jos on edes ok, niin saa sahattua pari mdf:n palasta, sitten heitän mäkeen:)

      • hr

        Kyllä lidlistä on ostettu työkaluja, mutta täytyy kyllä katsoa että mitä ostaa. Nimittäin puolet tavarasta on niin turhaa keksintöä, ja tuntuneet vähän heppoisilta. Mutta Lidlin Parkside työkalut esim. akkuporakone 18V on ollut hintansa väärti. makso peräti 39 e ja 3 vuoden takuu, ja kaks akkua sekä röhmin istukka. On myös tullut kuumailmapuhallin ostettua, parkside sekin, kun meidän niin laatumerkki black&decker kulahti 2,5 vuoden jälkeen ostopäivästä. Sitten juuri tuo mainittu säädettävä nopeuksinen rälläkkä, se on myös oiva värkki. Ja lenkkiavain sarjoja on ostettu sekä ruuvarisatseja kun ne ovat niin halpoja että ei viitsi jättää ostamatta, mutta ei ole yksikään meisselin pää lohjennu tähänkään mennessä, eli itselläni ei ole noista lidlin työkaluista mitään pahaa sanottavaa, ainakaan näistä mitä on itse hankittu.


      • harvoin:::
        hr kirjoitti:

        Kyllä lidlistä on ostettu työkaluja, mutta täytyy kyllä katsoa että mitä ostaa. Nimittäin puolet tavarasta on niin turhaa keksintöä, ja tuntuneet vähän heppoisilta. Mutta Lidlin Parkside työkalut esim. akkuporakone 18V on ollut hintansa väärti. makso peräti 39 e ja 3 vuoden takuu, ja kaks akkua sekä röhmin istukka. On myös tullut kuumailmapuhallin ostettua, parkside sekin, kun meidän niin laatumerkki black&decker kulahti 2,5 vuoden jälkeen ostopäivästä. Sitten juuri tuo mainittu säädettävä nopeuksinen rälläkkä, se on myös oiva värkki. Ja lenkkiavain sarjoja on ostettu sekä ruuvarisatseja kun ne ovat niin halpoja että ei viitsi jättää ostamatta, mutta ei ole yksikään meisselin pää lohjennu tähänkään mennessä, eli itselläni ei ole noista lidlin työkaluista mitään pahaa sanottavaa, ainakaan näistä mitä on itse hankittu.

        .

        todellisia helmiäkin mutta vaatii kyl ammattilaisen silmää


      • työkalujen
        hr kirjoitti:

        Kyllä lidlistä on ostettu työkaluja, mutta täytyy kyllä katsoa että mitä ostaa. Nimittäin puolet tavarasta on niin turhaa keksintöä, ja tuntuneet vähän heppoisilta. Mutta Lidlin Parkside työkalut esim. akkuporakone 18V on ollut hintansa väärti. makso peräti 39 e ja 3 vuoden takuu, ja kaks akkua sekä röhmin istukka. On myös tullut kuumailmapuhallin ostettua, parkside sekin, kun meidän niin laatumerkki black&decker kulahti 2,5 vuoden jälkeen ostopäivästä. Sitten juuri tuo mainittu säädettävä nopeuksinen rälläkkä, se on myös oiva värkki. Ja lenkkiavain sarjoja on ostettu sekä ruuvarisatseja kun ne ovat niin halpoja että ei viitsi jättää ostamatta, mutta ei ole yksikään meisselin pää lohjennu tähänkään mennessä, eli itselläni ei ole noista lidlin työkaluista mitään pahaa sanottavaa, ainakaan näistä mitä on itse hankittu.

        ongelma on se että:

        laatu heittelee liikaa = toinen kestää vuosia ja toinen päästää savut saman tien

        yleensä et tiedä onko juuri tämä työkalu sellainen joka ajaa asiansa

        Bilteman 10v takuulla olevat työkalut ovat erittäin ok, kunhan ei lähde tahallaan rikkomaan niitä.

        Bilteman ruostesuojaruisku on ehkä huonoin paineilmatyökalu mitä olen tavannut missään.

        Eli kunhan oppii poimimaan ne helmet niin homma rokkaa. Tosin itse olen sähkötyökaluissa siirtynyt Boschin siniseen sarjaan ja Makitaan, niissä on tuo ergonomia "pikkaisen" parempaa kuin jossain Horse Powerissa, mutta hintaakin on n. 5 kertaisesti.


    • puusepä

      Lidlin vihreitä parksiden sähkövermeitä ostellut paljon.
      Ykskään ei ole hajonnut, kaikki sopivat käteen ja osa on jo ylittänyt kestotavoitteen reilusti.
      Osaan ainakin menee suoran boschin varaosat. -> ne vihreät parksidet- Muista en tiedä.
      Eniten varoisin einhellin halpakamoja....

    • jm1966

      Itselläni ollut Einhellin pikkurälläkkä ( muistaakseni 9,90 € ) vuodesta 2008, takana mm yksi perusteellinen veneremppa. Vitsinä ostettu, ja välillä oikein yrittämällä yritetty saada hyytymään, kiekkokin halkeaa ennekuin käämit savuaa ! Eli kyllä näissäkin on "yksilöitä", taas on viikonloppuna Einhell iskussa pellityksen purkuhommissa.

      • Yksperkeleeikuhelvetti

        Sama. Markka-ajan loppupuolella joskus vuosituhannen vaihteessa ostin pikkurälläkän halpakaupasta, en nyt muista onko Gern vai mikälie Ykshelvetti, ja kone rokkaa edelleen. Varahiiletkin taitaa vielä löytyä, mitkä tulivat paketin mukana. Hyvin satunnaista käyttöä sillä on ollut, ja nyt se on valjastettu Wolfcraftin katkaisutelineeseen. Huomionarvoinen seikka tossa laitteessa on se että kaiversin rälläkällä isosta koivunkannosta sisukset pois että sai petuniat siihen kasvamaan. Helvetin kova homma vaikka oli ko. hommaan tehty laikka. Koneen kulmavaihde kävi niin kuumana ettei käsin kärsinyt koskea. Vaan homma hoitui, petuniat kasvaa ja rouva on tyytyväinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe