Wiikinki grilli

Anonyymi

Onkohan toiminnassa vielä?

20

6696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos google on tuttu, niin se auttaa moneen asiaan.

    • Anonyymi

      haluaisin ostaa hampurilaisesta sen pelkän pihvin. onnistuuko? paljon maksaa? pelkkä pihvi siitä hampurilaisen välistä sillein että se olisi koskenut niihin mausteisiin. onks kympillä mitään?

    • Anonyymi

      Onko venäläistä kaalipiirakkaa saatavilla?

    • Anonyymi

      Ei ole toiminnassa, kalusteet viety pois jo toukokuun alussa

      • Anonyymi

        Joo.
        EU:n pakotteet iski päälle ja toimintaa ei kannattanut enää jatkaa.


    • Anonyymi

      Alamäki on jyrkkä ja kaikki pelkillä omilla puheilla ansaittua. Viedäänkö vaatteetkin kohta päältä?

    • Anonyymi

      Kuulin huhua että wiikinkigrilli tarjoaa nykyään feminististä vegaanista ruokaa, ja että omistaja on menossa sukupuolen korjausleikkaukseen...

      • Anonyymi

        Joo ja on kuulemma joku pride tapahtuma tuloillaan. Kaljupää on kai tulossa kaapista...


    • Anonyymi

      "Joo.
      EU:n pakotteet iski päälle ja toimintaa ei kannattanut enää jatkaa."

      Kiitos naurusta!

      • Anonyymi

        Varmaan kaalipiirakan tuontikielto venäjältä.


    • Anonyymi

      KONKURSSI Ja osaamattomus sulki paikan!

      • Anonyymi

        KONKURSSI yleensä sulkee paikan.


    • Anonyymi

      No. Ne pihvit on sitten paistettu. Ei varsinaisesti mikään vetonaula ole, että omistaja suoltaa päättömiä kommentteja joka suuntaan. Ei tarvitse ihmetellä, että mihis ne asiakkaat katosi tai jäi tulematta. Ei voi varmemmin enää tuhota busineksia ja omaa kuvaansa. Minkäs sitä ihminen omalle luonteelleen mitään voi.

    • Anonyymi

      Just niin!

      Eduskunnassakin on aina annettu se viimeinen äänivuoro :-)

      Useimmat jo poistuneet ja muut nauraa mennessään.

      Viimeksi oli hyvä vastaus Anon pitkään kysymykseen ja vaatimukseen antaa suora vastaus "JOO" tai "EI".
      Vastauksen sai; "EI".
      Vastaaja ei sit muuta sanonutkaan. Nauratti kaikkia paitsi Anoa.

      • Anonyymi

        Tämä juvan lahja venäjälle, tulee kalliiksi kaikille suomen kansalaisille.
        Mielenterveyshoito on ajettu minimiin ja eipä siitä mitään hyvää voi seurata...


    • Anonyymi

      Wiikinkigrilli menu:
      Soigun perunat lavrov kastikkeella 3000ruplaa
      Putinin spesiaali 4500ruplaa
      Moskovalainen yhdellä kaalinlehdellä 1200ruplaa
      Rulla-Peskov Janus-kastikkeella 5600ruplaa
      Grillattu balalaikka kalasnikovilla 6000ruplaa
      Dozenttipurilainen 3900ruplaa
      Pizzat:
      Special operation
      Natzi fikaatio
      Bmp pizza special

    • Anonyymi

      Loytyyko porkana, nugets ja maito?

    • Anonyymi

      Hupiukon burger-bisnekset meni vissiin vähän vihkoon, olisko flättis-jutuilla jotain tekemistä 😁

    • Anonyymi

      Ei löydy enää googlen arvosteluja eikä kuvaa siitä viikinkispesiaalista. Grillin kallein annos. Siinä oli vetinen nakki ja halpisranuja kourallinen. nahistunut salaatinlehti.

    • Anonyymi

      Grilli on siirretty nyt Moskovaan. Avajaistarjouksena Anoreksia burger kaikilla höysteillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe