Onkohan toiminnassa vielä?
Wiikinki grilli
20
6696
Vastaukset
- Anonyymi
Jos google on tuttu, niin se auttaa moneen asiaan.
- Anonyymi
haluaisin ostaa hampurilaisesta sen pelkän pihvin. onnistuuko? paljon maksaa? pelkkä pihvi siitä hampurilaisen välistä sillein että se olisi koskenut niihin mausteisiin. onks kympillä mitään?
- Anonyymi
Onko venäläistä kaalipiirakkaa saatavilla?
- Anonyymi
Ei ole toiminnassa, kalusteet viety pois jo toukokuun alussa
- Anonyymi
Joo.
EU:n pakotteet iski päälle ja toimintaa ei kannattanut enää jatkaa.
- Anonyymi
Alamäki on jyrkkä ja kaikki pelkillä omilla puheilla ansaittua. Viedäänkö vaatteetkin kohta päältä?
- Anonyymi
Kuulin huhua että wiikinkigrilli tarjoaa nykyään feminististä vegaanista ruokaa, ja että omistaja on menossa sukupuolen korjausleikkaukseen...
- Anonyymi
Joo ja on kuulemma joku pride tapahtuma tuloillaan. Kaljupää on kai tulossa kaapista...
- Anonyymi
"Joo.
EU:n pakotteet iski päälle ja toimintaa ei kannattanut enää jatkaa."
Kiitos naurusta!- Anonyymi
Varmaan kaalipiirakan tuontikielto venäjältä.
- Anonyymi
KONKURSSI Ja osaamattomus sulki paikan!
- Anonyymi
KONKURSSI yleensä sulkee paikan.
- Anonyymi
No. Ne pihvit on sitten paistettu. Ei varsinaisesti mikään vetonaula ole, että omistaja suoltaa päättömiä kommentteja joka suuntaan. Ei tarvitse ihmetellä, että mihis ne asiakkaat katosi tai jäi tulematta. Ei voi varmemmin enää tuhota busineksia ja omaa kuvaansa. Minkäs sitä ihminen omalle luonteelleen mitään voi.
- Anonyymi
Just niin!
Eduskunnassakin on aina annettu se viimeinen äänivuoro :-)
Useimmat jo poistuneet ja muut nauraa mennessään.
Viimeksi oli hyvä vastaus Anon pitkään kysymykseen ja vaatimukseen antaa suora vastaus "JOO" tai "EI".
Vastauksen sai; "EI".
Vastaaja ei sit muuta sanonutkaan. Nauratti kaikkia paitsi Anoa.- Anonyymi
Tämä juvan lahja venäjälle, tulee kalliiksi kaikille suomen kansalaisille.
Mielenterveyshoito on ajettu minimiin ja eipä siitä mitään hyvää voi seurata...
- Anonyymi
Wiikinkigrilli menu:
Soigun perunat lavrov kastikkeella 3000ruplaa
Putinin spesiaali 4500ruplaa
Moskovalainen yhdellä kaalinlehdellä 1200ruplaa
Rulla-Peskov Janus-kastikkeella 5600ruplaa
Grillattu balalaikka kalasnikovilla 6000ruplaa
Dozenttipurilainen 3900ruplaa
Pizzat:
Special operation
Natzi fikaatio
Bmp pizza special - Anonyymi
Loytyyko porkana, nugets ja maito?
- Anonyymi
Hupiukon burger-bisnekset meni vissiin vähän vihkoon, olisko flättis-jutuilla jotain tekemistä 😁
- Anonyymi
Ei löydy enää googlen arvosteluja eikä kuvaa siitä viikinkispesiaalista. Grillin kallein annos. Siinä oli vetinen nakki ja halpisranuja kourallinen. nahistunut salaatinlehti.
- Anonyymi
Grilli on siirretty nyt Moskovaan. Avajaistarjouksena Anoreksia burger kaikilla höysteillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497