Sä oot ihana

Anonyymi

Ikävä miestä. Sua ihanaa. Työniloa ihanalle jos oot ja miksipä et olisi..

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei ihana. En nyt ole. Työn iloa sulle, jos olet. :)

      • Anonyymi

        Kiitos. Sitten sulle muuta kivaa toivon kaikista ihanin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Sitten sulle muuta kivaa toivon kaikista ihanin :)

        Kiitos, ihanista ihanin. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ihanista ihanin. ;)

        Kaikista ihanista ihanit oot sä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista ihanista ihanit oot sä :)

        Oi nyt vasta havaitsin tämän. No mutta kukas se onkaan vielä ihanampi? Sä! :)


    • Anonyymi

      No niinhän mä oon, vaan kuka sä oot, kun sulla on noin pirskatin hyvä maku?

      • Anonyymi

        Mulla on niin hyvä maku ettet arvaakaan. Se mies..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on niin hyvä maku ettet arvaakaan. Se mies..

        Mitä? Etkö sää ookkaan nainen? Sulla on sittekki pirskatin huono maku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Etkö sää ookkaan nainen? Sulla on sittekki pirskatin huono maku.

        Olen nainen.. yritin sanoa että se mies on ihana.. eli mulla on hyvä maku, mutta sää taas.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen.. yritin sanoa että se mies on ihana.. eli mulla on hyvä maku, mutta sää taas.. :)

        Ha-ha, ha-ha! Tuo oli hyvä kommentti! Kiitos nainen Sulle täältä sivusta. Sai "urpo" ainakin sivuosuman, jos ei ihan fullträff. Tuli alas kuitenkin kuin sorsa elokuussa, kun metsästys alkanut...

        - With Love from
        ❤️x❤️=❤️^2


    • Anonyymi

      Musta pilvi peittää kaikki positiiviset ajatukset

      • Anonyymi

        Kyllä ne pilvet siitä väistyy ja aurinko paistaa taas jossain vaiheessa jokaiselle.


    • Anonyymi

      Te olette ihan perseestä kumpikin. Mitä tyydytystä saatte muiden kiusaamisesta? Mitäpä jos se nainen välittää ja rakastaakin aidosti? Toivon teille erittäin pahaa mieltä toisen kiusaamisesta, omien ongelmienne kohtaamista teille. Ei kukaan fiksu ihminen käyttäydy kuten te. Hävetkää!

      • Anonyymi

        Minä nainen aloittaja rakastan ihan aidosti ja oikeasti miestä, jolle kirjoitan. Kirjoitan ihan sydämestä tänne. Eikä ole mitään te vaan minä yksin tässä kirjoitan.
        Nyt pitäisi osan palstalaisista hellittää harhoistaan. Minä en ilman aitoa tunnetta näillä palstoille kävisi. Sinä olet väärässä ja tekstisi tekee sinusta sen kiusaajan. Ymmärrätkö? Minä en ventovieraiden ihmisten harhojen vuoksi hiljene. Ymmärrä sekin. Mulla on oikeus rakastaa ja kertoa se tänne. Sitä ei kukaan voi kieltää. Se mies sitä paitsi luki näitä ainakin ennen ketä kaipaan.


      • Anonyymi

        Ilmoitus on tehty. En usko että s24 ottaa tosissaan, mutta mulla paloi nyt hihat ja tämä ei jää tähän. Sen lupaan.


      • Anonyymi

        En muuten pysty enää uskomaan miten sairaita kommentteja tänne tulee. Sinä etunenässä. Vaikutat ihan normaalilta ja sisältö on tuota tasoa. Ei merkkiäkään päihdeongelmista tai aineista tai psykoosista, mutta sisältä on tuota tasoa silti.

        Miten te oikeasti voitte käydä täysin ventovieraan naisen kimppuun vain siksi, että hän kirjoittaa nettipalstalla että mies on ihanin. Se on ihana ja minä kirjoitan sen tänne niin kauan kuin mies on vieressä tai unohtunut. Kun ette te sairaimmat näe enää metsää puilta sieltä harhojenne seasta.

        Minä nainen rakastan miestä enkä kiusaa täällä ketään. Te sairaat kiusaatte minua harhoillanne. Te odotatte, että minä säikähdän teitä ja juoksen karkuun ja koska en tee niin, minun on siis pakko leikkiä. Minä olen tosissani, mutta minä olen terve ihminen enkä minä en pelkää ketään. Minä kirjoitan hänelle miehelle ihan niin paljon kuin haluan. Keneltäkään en tarvitse siihen lupaa. Rikosilmoitus sinusta pitäisi tehdä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe