Sanokaa mitä ihmettä tuo naaputi voi tehdä keittiössä useota tunteja niin että keittiön kaappeja pitää avata ja sulkea muutaman sekunnin välein? Ja tuota tapahtuu koko ajan. Ei kai se voi aamusta iltaan siellä kokata tuntikaupalla että kaappeja tarvii koluttaa? Joko siellä asuu joku syömishäiriöinen joka on jatkuvasti syömässä/kokkaamassa., se on joku kaappien kestävyystestaaja työkseen tai sitten sillä on joku pakkoneuroosi availla ja sulkea kaappeja. Muuta selitystä en kyllä keksi, mutta alkaa kyllä nyppiä kuunnella tuota jatkuvaa paukutusta joka jatkuu aamusta iltaan non stoppina🤦♂️
Naapuri paukuttelee kaappeja muutaman sekunnin välein
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Sanokaa mitä ihmettä mistä voit tietää, että ääni tulee keittiönkaapeista?
- Anonyymi
Entä jos kertoisit naapurillesi ongelmasta,ja siihen olisi olemassa yksinkertainen ja edullinen apu.Laittaa oviin semmoset muovinäppylät,tai vaikka huopatassut niin eivät pauku!Vielä parempi jos laittaisi hidastimet saraniin,niin sulkeutuvat hiljaa.Meillä oli sama ongelma,eihän se naapuri sitä tiennyt miten se meille kuului,ennen kuin kerrottiin!
- Anonyymi
Voihan se olla oluttölkin mikä kohtelee pöytään,kun juoppo ryyppää joka päivä?
- Anonyymi
Meillä se alkaa vasta viikoa ennen juhanus,seuraava kerta viikoa ennen joulu ja heti joulunjälkeen Utenvuoten asti Kerrostalossa. Naputaa,en tiedä mitä.Askarteleeko?Vai onko vain lauta? Johon hakka nauloja?Nyt on kai kuntoilut ohi?En tie monen kilon painoja tiputti lattiaan kello 21.45-22.oo välillä? Koko talven selän.Välin kai kun ravaa jääkapilla kompuroi viini tai kalja pulloihin?
- Anonyymi
Se olin minä, sain uudet henkselit ja paukuttelin niitä, kuuntelin samalla frööpelinpalikoiden sutsi satsi saa ta, ja uppouduin musiikin ja laulun rytmeihin aivan kokonaan. en huomannut että henkseleistä lähti aivan sairaan kovat pamaukset, samaan aikaan kuului hirveä jysähdys mun pepusta ja multa tuli hirveä pieru ja ripulit housuun.
- Anonyymi
Mulla oli naapuri joka joka ikinen aamu vingutti jotain kaapin oveansa edes takaisin. Neuroottista käytöstä. Heräsin siihen joka aamu! Nuori nainen, asteli portaita alas niin että kuului ylimpään kerrokseen kauheana kuminana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029