Mä siivosin romut nurkasta ja vielä käyn autotallinkin siivoomassa. Sitten teen vähän remonttia ja koti ois taas ainakin hetken aikaa "valmis". Siinä on meikäläisen lahjat.
No okei kävin ostaa kukkia isot puskat.(Just niin, puskat!)
Entäs teillä?
Äitienpäivälahja
30
1436
Vastaukset
- Talisker
mutta pihvit ajattelin paistaa ja silleen....
- Talisker
Oma äiti ollut jo vuosia mullan alla.
- Jermu
Kotona tässä vietetään. Olis hiukka pitkä matka mennä kukkia viemään omalle äidille tällä kertaa. Tiedän, että onhan noita Interfloorajuttuja, mutta ne on pari kertaa sössineet, niin ei jaksa kokeilla sitäkään. Soitan sitten huomenna ja sen sellaista.
- sättääjätär
Jermu kirjoitti:
Kotona tässä vietetään. Olis hiukka pitkä matka mennä kukkia viemään omalle äidille tällä kertaa. Tiedän, että onhan noita Interfloorajuttuja, mutta ne on pari kertaa sössineet, niin ei jaksa kokeilla sitäkään. Soitan sitten huomenna ja sen sellaista.
minäkin sen kortin unohdin lähettää.Soitan ja laulan ,että silleen...))
- Jermu
sättääjätär kirjoitti:
minäkin sen kortin unohdin lähettää.Soitan ja laulan ,että silleen...))
Sitä riekkumista kukaan kestä..Mutta puheloin muutamalla eurolla.
- sättääjätär
parasta nyt huomenna on että,olen saanut hetkeksi lapseni luokseni,kunnes he taas lentävät omille teilleen..)))
- maron
äiti niin antaisin lahjan, mutta nyt vien vain kukkia haudalle - ja muistelen että minullakin oli joskus äiti.
- sinih52
kyseli minulta mitä haluaisin hänen ostavan minulle.
vastasin niin niin monennen kerran että en ole hänen äitinsä,hänen ei tarvitse huomioida minua minusta se on kohtuutonta,käymme sitten yhdessä hautausmaalla viemässä äitienpäivä kukat,sinne oikealle äidille minne ne kuuluvat.
Itse haluan vain halata omia lapsiani siinä on äitienpäivää.. - maron
sinih52 kirjoitti:
vastasin niin niin monennen kerran että en ole hänen äitinsä,hänen ei tarvitse huomioida minua minusta se on kohtuutonta,käymme sitten yhdessä hautausmaalla viemässä äitienpäivä kukat,sinne oikealle äidille minne ne kuuluvat.
Itse haluan vain halata omia lapsiani siinä on äitienpäivää..se on kiva äitienpäivälahja, vaikka useinhan he muutenkin käyvät. Mutta mieheni ei ole enää ostanut lahjaa koska sanoin että, enhän minä hänen äitinsä ole. Nyt on sitten vain se hautausmaareissu parille hautausmaalle. Niin anoppi kuin äitinikin ovat olleet jo monia vuosia kuolleina. Eihän äitiään silti koskaan unohda.
- mekatrooni
sinih52 kirjoitti:
Itse haluan vain halata omia lapsiani siinä on äitienpäivää..samaa mieltä asiasta.
Äiti on äiti, (oli). - maron
mekatrooni kirjoitti:
samaa mieltä asiasta.
Äiti on äiti, (oli).kaipaa aina vaikka on mennyt kauankin aikaa hänen poismenostaan. Näin äitienpäivänä viemme kukkasia haudalle ja taas nousee mieleen muistoja lapsuudesta ja nuoruudesta jolloin oli vielä äiti jolle murheeensa puhua, ja jonka kanssa ilonsa jakaa.
Sitä miettii kuinka paljon jäi sanomatta, ja miten ihanaa olisi jos oma äiti olisi vielä elossa.
Onnea kaikille äideille, jokainen äiti on todellakin kukkansa ansainnut. - mekatron
maron kirjoitti:
kaipaa aina vaikka on mennyt kauankin aikaa hänen poismenostaan. Näin äitienpäivänä viemme kukkasia haudalle ja taas nousee mieleen muistoja lapsuudesta ja nuoruudesta jolloin oli vielä äiti jolle murheeensa puhua, ja jonka kanssa ilonsa jakaa.
Sitä miettii kuinka paljon jäi sanomatta, ja miten ihanaa olisi jos oma äiti olisi vielä elossa.
Onnea kaikille äideille, jokainen äiti on todellakin kukkansa ansainnut.ikinä oma äiti.
On hauta toisessa päässä Suomea, mutta hengessä käyn siellä useinkin.
Vieläkin pukkaa tippaa linssiin, vaikka aikaa on kulunut jo melkein 20 vuotta. - sinih52
maron kirjoitti:
se on kiva äitienpäivälahja, vaikka useinhan he muutenkin käyvät. Mutta mieheni ei ole enää ostanut lahjaa koska sanoin että, enhän minä hänen äitinsä ole. Nyt on sitten vain se hautausmaareissu parille hautausmaalle. Niin anoppi kuin äitinikin ovat olleet jo monia vuosia kuolleina. Eihän äitiään silti koskaan unohda.
tuossa äsken tyttäreni kanssa piipahti,
Veeti on 3.5vuotias veijari oikein ilopilleri,
kun aukaisin oven ensin näkyi iso ruusupuska
sitten,
Mummi hyvää äitienpäivää mie niin lakastan sinuu
mummi, lahjoista parhain.. :=))))))Veetin sanat ja halaukset.. - maron
sinih52 kirjoitti:
tuossa äsken tyttäreni kanssa piipahti,
Veeti on 3.5vuotias veijari oikein ilopilleri,
kun aukaisin oven ensin näkyi iso ruusupuska
sitten,
Mummi hyvää äitienpäivää mie niin lakastan sinuu
mummi, lahjoista parhain.. :=))))))Veetin sanat ja halaukset..jo odottelisin, mutta kun nuo kolme omaa lasta ovat sellaisia hitaanlaisia, vaikka on vakikaverit joiden kanssa asutaankin, niin opiskelu on kuitenkin tällä hetkellä tärkeämpää - mutta ehkäpä jo muutaman vuoden kuluttua minäkin voisin olla "mamma". Mamma nimike on suvussa kulkenut ja se haluan sitten olla jos ja kun lapsenlapsen saan. Mutta toivossa on hyvä elää:))
Onhan minulla pari karvaista lastenlasta, joista on paljonkin iloa, tytär aina sanoo että olen niiden mamma:)) Ja ne ottavat aina häntä heiluen vastaan - joten nyt on vain tyytyminen niihin:))
- ossipessi
Sinä olet Jermu kyllä ihan mukava mies(?).
Ihan vaan sen takia tulin toivottamaan mukavaa ja humoristista viikonloppua ja tietty äitien... päivää tasapuolisesti!!!
Ennen kaikkea muistakaa ne... puskat:)))
p.s. on sovittu jo ne puskat etukäteen:DDD - Pirre*
kamalasti mitä lahjoja minä saan, kuinkahan minä saan ensiyönä nukuttua..:))
- mekatron
mitä tilaa!
Minultakin sinulle virtuaaliset ruusut, vaikka et äitini olekaan. Ja halaus!
Onnea kaikille muillekin äideille palstalla! - Pirre*
mekatron kirjoitti:
mitä tilaa!
Onnea kaikille muillekin äideille palstalla!olen liikuittunut ihan...:))
Hyvää äitienpäivää myös perheesi äidille!
jk. :) ja en ole tilannut mitään...:) - mekatron
Pirre* kirjoitti:
olen liikuittunut ihan...:))
jk. :) ja en ole tilannut mitään...:)puolestaan kiitokset!
Aattele, vappaata koko ens viikko!
Pakkolommaa. - (*?*)
Pirre* kirjoitti:
olen liikuittunut ihan...:))
jk. :) ja en ole tilannut mitään...:)Mi kans toivottelen sulle onnea. Ja halauksia ilman muuta - sitte ku mekatroonilta vuoron saan.
- Pirre*
(*?*) kirjoitti:
Mi kans toivottelen sulle onnea. Ja halauksia ilman muuta - sitte ku mekatroonilta vuoron saan.
on siun vuoro...
Kiitos..ja Hyvää Äitienpäivää sinne pienen pojan äidille myös... - Pirre*
(*?*) kirjoitti:
Mi kans toivottelen sulle onnea. Ja halauksia ilman muuta - sitte ku mekatroonilta vuoron saan.
ne (*?*)sen simmuliinit tähtinä sielä...
- Pirre*
mekatron kirjoitti:
mitä tilaa!
Onnea kaikille muillekin äideille palstalla!komea poikani perheineen ja äidillinen, kiltti tyttäreni lapsineen..siinä minun rakkaimmat ja parhaimmat lahjat, mitä mie enää muuta tarvvihen - en mittää..:)
Voi Jermukka, sä oot kovasti uurastanut, hienoa. Hyvä kun muistit nuo puskat.
Odotan jännityksellä lasten korttia. Ne on aina niin ihania. Olen säilyttänyt kaikki.- ottomatti
Voi Jermu Jermu, onko mielestäsi lahja, että siivoat romusi nurkista? Vai kuuluisiko se mielestäsi vain vaimolle tai äidille, mutta mies, ylevämielinen kun on, antaa sellaisen äitienpäivälahjan.
- Pirre*
ottomatti, tuo Jermun lahja äidille, on parhaimmasta päästä lahjoja...
- n52
jos antaa hyvää mieltä lahjaksi?
Minusta Jermu kertoo selvästi antavansa myös ne perinteiset jutut.
Vietä myös sinä antoisa päivä ja iloitse elämästäsi. - ossipessi
Kokemuksesta tiedän, kuinka on mukava, kun mies siivoaa varaston ja pitää sen kunnossa. Ja muutenkin huolehtii tuontyyppisestä asoista, ei ole joka perheessä tapahtunut niin.
Ja puskista puheen ollen meillä on jo sovittu etukäteen, että jos jotain tuodaan, niin mieluummin ajankohtaan sopivia ulkokukkia tai puskia, koska se on paljon järkevämpää, vai mitä mieltä olette?
Tasapuolisesti edelleen Hyvää Äitienpäivää:))) - just joo
samoilla ajatuksilla liikut,kuin minäkin.-lue
palautteeni sille siivoajalle.
toki nätisti tehty,mutta...kuten sanottu.
- just joo
Harvoinpa taidat siivota,kun netissä oikein kuulutat tekemisiäsi.-mutta muistatko,että sinulla on äiti kaikkina muinakin päivinä,kuin
vain nimettynä äitienpäivänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831322- 44948
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142739
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594