Revontulipoikani

Anonyymi

Täällä se pylleröisesi epäromanttisesti jumppailee pinkin pallonsa kanssa. En sanoisi että on kovinkaan kaunista katseltavaa lattialla ähisevä naikkonen, joka ei ihan yhdellä yrityksellä lattialta ylös pääsekään. Tuokin homma on jo monen mutkan takana.
Saikkulaisen ja kipupotilaan elämään kuuluu myös paljon ei romanttista toimintaa, kuten pitkät wc istunnot, joista et varmaan välitä tietää enempää:) sen sanon että laksatiiveja on hyvä olla kaapissa pahan päivän varalle.
Harmi rikkoa tää kupla, mutta tosiaan käyn ihan wc:ssä ja ähisen ja puhisen, jopa kiroilenkin yllättävän paljon joinain päivänä.
Tiesithän että keijutkin kakkii:))
No täytyyhän sunkin joskus tietää totuus..

No laitetaan nyt sitten tämän arkirealismin vastapainoksi jotain romanttista, ettei sun usko romantiikkaan kuitenkaan ihan katoa:))
https://youtu.be/5kQauu8BGiU

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kakkiminen on terveellistä.

      • Anonyymi

        Sanos muuta:)


    • Anonyymi

      Öitä sulle ketunpoika
      Sori näitä mun juttuja, mut tää on elämä viime päivinä ollu niin totista ja vakavaa, et pakko joskus keventää,ei muuten jaksa.
      Kai se on toi huumori joku selviytymiskeino elämässä kuitenkin. Itelle ja omille touhuille välillä pakko nauraa, kyllä tässä on viime päivinä itkuakin joutunu tusaamaan. Et sillee vastapainoksi.
      Voihan hyvin ja yritä nukkuu.. Itekin yrittelen, ainakin pätkittäin..

    • Anonyymi

      Suomen yksinäisin mies kirjoittelee itselleen, mutta minkähän ihmeen takia tässä provossa selitetään laksatiiveista, tuoko se elämänmakuista rosoa trollailuun ja miksi aikuinen mies pojittelee itseään. No, ei voi järjellä ymmärtää

    • Anonyymi

      Öitä pupsukka

      Kaikki vissiin suht ok siellä suunnilla.
      Mä oon käyny taas vesiurheilemassa ynnä muuta niinku venyttelyä ja koirulin ulkoilutusta.
      Itteeni viihdytin näitä kattelemalla, tässä sulle yks :)
      https://youtu.be/EVjrpImlLMY
      Yritetään jooko nukkua vähän, vai mitä..

    • Anonyymi

      Hei reponen

      Tänään vähän huonompi päivä, kivut olleet jokseenkin sietämättömiä.
      Kipu laittaa itkemään, jokainen askel yhtä tuskaa. Tiedän että se helpottaa jossain vaiheessa, mutta sillä hetkellä se tuntuu ikuisuudelta, loppumattomalta.
      Tekis mieli vetää kaikki napit naamaan, ett turruttas kivun pois ja sais nukuttuu.
      Ei mulla siis mitään itsetuhoisia ajatuksiin oo, vaan et ees hetken helpotus.
      En yhtään ihmettele et ne keillä kipu on jatkuva seuralainen, vetää ihan mitä tahansa et saa jonkinlaisen rauhan ja levon kivulta. Tähän samaan luen myös psyykkisen kivun, joka voi joskus olla pahempaa kuin fyysinen.

      Joo et huono päivä tänään.
      Tää kesä tulee olee vähän erilainen kuin yleensä. Hiljaa on käveltävä, ei saa liikaa maata, mut pitää kuiteski liikkua mut hissukseen. . Ehkä en ui ja liiku tänä kesänä niin paljoo,mut yritän kuiteski nauttii auringosta, lämmöstä ja kesäherkuista.
      Mansikoista, jäätelöstä ym.
      Tällaista tää elämä on.. elossa kuiteski:)

      Ei tän ollu tarkoitus olla mikään valitusvirsi, mut joskus vetää vaan vähän vakavaksi.

      • Anonyymi

        Ihmisillä on niin paljon oikeaa kärsimystä ja mä valitan pikkuasioista.
        Voi jessus mun kanssa, oon mä sitte tavallisen hölmö nainen.
        Ihan kun en tietäis mitä kaikkee voi olla ja vielä pahempaakin.
        Joskus tuntuu et oon tyhjän narisija ja valittaja..
        Et suu kiinni nainen, jos ei järkevämpää asiaa oo, tämä neuvo ittelleni..

        Sori pupu. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisillä on niin paljon oikeaa kärsimystä ja mä valitan pikkuasioista.
        Voi jessus mun kanssa, oon mä sitte tavallisen hölmö nainen.
        Ihan kun en tietäis mitä kaikkee voi olla ja vielä pahempaakin.
        Joskus tuntuu et oon tyhjän narisija ja valittaja..
        Et suu kiinni nainen, jos ei järkevämpää asiaa oo, tämä neuvo ittelleni..

        Sori pupu. Öitä

        Ku et edes ole nainen, ku luulet niin vaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6651
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3991
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3751
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3269
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      172
      2551
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2106
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2000
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      47
      1977
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1670
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe