Kannattaako unohtaa vai katsoa mitä tulee? Kaveri on vuosikymmenen käyttänyt iv. Herttainen ihminen, mutta sairas. Sinänsä ei huumeet haittaa, itse en käytä. Tuo maine vaan mikä aineiden käyttäjillä on nii saa epäilyttämään luonnollisesti.
Ihastunut narkomaaniin
6
171
Vastaukset
- Anonyymi
Itehän sä sen päätät haluutko olla sairaan ihmisen kanssa yhdessä.
- Anonyymi
Jos sä haluut katella toisen ihmisen huumeiden käyttöä vierestä niin sitten sä katot.Nähtävästi hänen asuntonsa on siistissä kunnossa vaikka käyttää huumeita.
- Anonyymi
Et voi parantaa häntä. Oma elämäsikin menee pois raiteiltaan, jos narkomaanien kanssa alat seurustella. Aineet muuttavat myös persoonallisuutta. Et tiedä millainen on jos ei käyttäisi aineita
- Anonyymi
Kannataa hänet ohjeistaa hoiton omasta vapaasta tahdosta hänen mennä.Kaikki apu on saatavilla,mutta henkilön on itse se haettava.Itse en alkaisi olemaan henkilön kanssa joka käytää kamaa,enkä otaa ystäväksi.Sama koskee henkilöt jotka tupakoi,vietää aikaa bubit tai kittaavat viiniä (naiset viininkitajia yksin illat kun ikää on jo) .
- Anonyymi
Narkomaanin kanssa ei ole tiedossa hyvää tulevaisuutta. Tämä on aivan selvä asia, aina! Älä sido elämääsi narkomaanin elämään! Paitsi jos haluat paljon huolta, murhetta, surua ja vaikeuksia.
- Anonyymi
Unohda!!! Voit lopulta olla narkkarin lypsylehmä, taloudellisen hyväksikäytön uhri, väkivallan uhri ja kärsiä loppuelämän siitä. Narkkarille ei lopulta merkitse mikään muu kuin seuraava annos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1337003
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2422030- 2331666
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201252Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.571156Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?1041038Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun321027IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo34995Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo22881Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22740