Ihastunut narkomaaniin

Anonyymi

Kannattaako unohtaa vai katsoa mitä tulee? Kaveri on vuosikymmenen käyttänyt iv. Herttainen ihminen, mutta sairas. Sinänsä ei huumeet haittaa, itse en käytä. Tuo maine vaan mikä aineiden käyttäjillä on nii saa epäilyttämään luonnollisesti.

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itehän sä sen päätät haluutko olla sairaan ihmisen kanssa yhdessä.

      • Anonyymi

        Jos sä haluut katella toisen ihmisen huumeiden käyttöä vierestä niin sitten sä katot.Nähtävästi hänen asuntonsa on siistissä kunnossa vaikka käyttää huumeita.


    • Anonyymi

      Et voi parantaa häntä. Oma elämäsikin menee pois raiteiltaan, jos narkomaanien kanssa alat seurustella. Aineet muuttavat myös persoonallisuutta. Et tiedä millainen on jos ei käyttäisi aineita

    • Anonyymi

      Kannataa hänet ohjeistaa hoiton omasta vapaasta tahdosta hänen mennä.Kaikki apu on saatavilla,mutta henkilön on itse se haettava.Itse en alkaisi olemaan henkilön kanssa joka käytää kamaa,enkä otaa ystäväksi.Sama koskee henkilöt jotka tupakoi,vietää aikaa bubit tai kittaavat viiniä (naiset viininkitajia yksin illat kun ikää on jo) .

    • Anonyymi

      Narkomaanin kanssa ei ole tiedossa hyvää tulevaisuutta. Tämä on aivan selvä asia, aina! Älä sido elämääsi narkomaanin elämään! Paitsi jos haluat paljon huolta, murhetta, surua ja vaikeuksia.

    • Anonyymi

      Unohda!!! Voit lopulta olla narkkarin lypsylehmä, taloudellisen hyväksikäytön uhri, väkivallan uhri ja kärsiä loppuelämän siitä. Narkkarille ei lopulta merkitse mikään muu kuin seuraava annos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe