Ihastunut narkomaaniin

Anonyymi

Kannattaako unohtaa vai katsoa mitä tulee? Kaveri on vuosikymmenen käyttänyt iv. Herttainen ihminen, mutta sairas. Sinänsä ei huumeet haittaa, itse en käytä. Tuo maine vaan mikä aineiden käyttäjillä on nii saa epäilyttämään luonnollisesti.

6

333

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itehän sä sen päätät haluutko olla sairaan ihmisen kanssa yhdessä.

• Anonyymi

Jos sä haluut katella toisen ihmisen huumeiden käyttöä vierestä niin sitten sä katot.Nähtävästi hänen asuntonsa on siistissä kunnossa vaikka käyttää huumeita.

• Anonyymi

Et voi parantaa häntä. Oma elämäsikin menee pois raiteiltaan, jos narkomaanien kanssa alat seurustella. Aineet muuttavat myös persoonallisuutta. Et tiedä millainen on jos ei käyttäisi aineita

• Anonyymi

Kannataa hänet ohjeistaa hoiton omasta vapaasta tahdosta hänen mennä.Kaikki apu on saatavilla,mutta henkilön on itse se haettava.Itse en alkaisi olemaan henkilön kanssa joka käytää kamaa,enkä otaa ystäväksi.Sama koskee henkilöt jotka tupakoi,vietää aikaa bubit tai kittaavat viiniä (naiset viininkitajia yksin illat kun ikää on jo) .

• Anonyymi

Narkomaanin kanssa ei ole tiedossa hyvää tulevaisuutta. Tämä on aivan selvä asia, aina! Älä sido elämääsi narkomaanin elämään! Paitsi jos haluat paljon huolta, murhetta, surua ja vaikeuksia.

• Anonyymi

Unohda!!! Voit lopulta olla narkkarin lypsylehmä, taloudellisen hyväksikäytön uhri, väkivallan uhri ja kärsiä loppuelämän siitä. Narkkarille ei lopulta merkitse mikään muu kuin seuraava annos.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2032
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      593
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      470
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      459
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      44
      438
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      401
    Aihe