Laulu sulle nainen

Anonyymi

Aaaaamaaaaadomiiiiiiiiioooooooooooo köh köh.
:)

Olis kiva ku olisit täällä mun kaa.
Olisi hämärää ja hiljasta ja vaan istuttais hiljaa vierekkäin ja nautittaisiin tästä hetkestä.
Pelkkä kynttilä valaisisi ja kuuluisi vain hengitys.
Olisin onnellinen ja nukahtaisin onnellisena sinun vieressäsi.
Ehkä pian löydän sinut jostain.....

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Homoeroottinen läheisyys on outoa mutta sinussa se on vahvaa vaikka esität muuta

    • Anonyymi

      Laulaminen on kyllä kivaa ja kynttilänvalo myös.
      Toivon että löydät etsimäsi ja voisit nukahtaa onnellisena.

      Sytytän kynttilän
      sen liekki valaisee pienen huoneen
      kahden ihmisen varjot
      huoneen hämärässä
      hiljaisuus kosketus

      Nukkuisitko rakkaani edes silloin

      • Anonyymi

        Elämäntaparikollisen kivat


      • Anonyymi

        Voi olla, että menisi niin intiimiksi ettei ihan heti nukuta.
        Sitä voi nukkua sitten myöhemmin kun väsyttää.
        :)


    • Anonyymi

      Ihana ajatus❤..jos osaat vielä oikeesti laulaa🙄💋

      • Anonyymi

        Osaanhan mä, olen saanut kehuja ja aikoinaan jopa yksi vanhempi nainen tuli laulun jälkeen kertomaan minulle, että hän rakastui kun lauloin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaanhan mä, olen saanut kehuja ja aikoinaan jopa yksi vanhempi nainen tuli laulun jälkeen kertomaan minulle, että hän rakastui kun lauloin. :)

        Kyllähän sää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sää

        juu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaanhan mä, olen saanut kehuja ja aikoinaan jopa yksi vanhempi nainen tuli laulun jälkeen kertomaan minulle, että hän rakastui kun lauloin. :)

        Ihanaa! Olen heikkona laulaviin, komea äänisiin miehiin😍 - Saa suorittaa🎶🎶❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa! Olen heikkona laulaviin, komea äänisiin miehiin😍 - Saa suorittaa🎶🎶❤

        Ikkunan alla voisit laulaa lurauttaa seranadisi mulle vaikka Se il mio norm saper voi bramate😊.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikkunan alla voisit laulaa lurauttaa seranadisi mulle vaikka Se il mio norm saper voi bramate😊.

        En mä laulais ikkunan alla, yhteislaulu vois olla ihan jees tai sitten kun pidetään hauskaa vois isompikin porukka lauleskella.
        Ku mä laulan, oon tosi suosittu. Kaikki tulee siihen heti käskemään mut muuallekin laulamaan.
        "Mee muualle laulamaan!" ja mähän menen ku fanit pyytää.
        ;)

        Ei ny, mut oikeesti olin jotain parikymppinen ja jonkun Tulkin biisin vetäsin, niin sen jälkeen siihen tuli yks vanhempi nainen vielä miehensä kanssa ja se kertoi, että hän rakastui kun lauloin.
        Se oli aika outo kiusallinen hetki ja hiukan siinä vaivaantui.

        Mutta joo, radiossa joku mieslaulaja taisi kertoa myös samanlaisesta tapauksesta, että hän rakastui keikalla kun Laura Pausini lauloi.
        Kai se on joku musikaalinen rakastuminen, en tiedä.
        Onpahan sellanenkin sitten tullut koettua.
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä laulais ikkunan alla, yhteislaulu vois olla ihan jees tai sitten kun pidetään hauskaa vois isompikin porukka lauleskella.
        Ku mä laulan, oon tosi suosittu. Kaikki tulee siihen heti käskemään mut muuallekin laulamaan.
        "Mee muualle laulamaan!" ja mähän menen ku fanit pyytää.
        ;)

        Ei ny, mut oikeesti olin jotain parikymppinen ja jonkun Tulkin biisin vetäsin, niin sen jälkeen siihen tuli yks vanhempi nainen vielä miehensä kanssa ja se kertoi, että hän rakastui kun lauloin.
        Se oli aika outo kiusallinen hetki ja hiukan siinä vaivaantui.

        Mutta joo, radiossa joku mieslaulaja taisi kertoa myös samanlaisesta tapauksesta, että hän rakastui keikalla kun Laura Pausini lauloi.
        Kai se on joku musikaalinen rakastuminen, en tiedä.
        Onpahan sellanenkin sitten tullut koettua.
        :)

        Kauan tuosta rakastumisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauan tuosta rakastumisesta?

        Jotain parikyt vuotta.


    • Anonyymi

      Luuletko ikinä että tämä riittää

      • Anonyymi

        Ai mihin? Se, että tunnistaa toisen ei vielä tarkoita luottamusta. Varsinkaan, kun todellisuus kertoo toista ja useat merkitkin muuta. Jos luottamuksen oraan on jo alkuun sössinyt, ei mitään voi tulla. Pientä huulenheittoa ja hauskanpitoa, joo, mutta ne aidot kiinnostuksenkohteethan on kuitenkin ihan toisaalla. Vai mitä. T. Yksi monista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai mihin? Se, että tunnistaa toisen ei vielä tarkoita luottamusta. Varsinkaan, kun todellisuus kertoo toista ja useat merkitkin muuta. Jos luottamuksen oraan on jo alkuun sössinyt, ei mitään voi tulla. Pientä huulenheittoa ja hauskanpitoa, joo, mutta ne aidot kiinnostuksenkohteethan on kuitenkin ihan toisaalla. Vai mitä. T. Yksi monista

        Miksi vastaat provoon yhtään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastaat provoon yhtään mitään?

        Tämä on hyvä kysymys montaa koskien, muttta luulen miehen vain jatkavan jotain itsereflektiotaan toisella identiteetillä tms mitä muut ei voi ymmärtää eikä edes tarvitse. Useinhan nämä aloitukset alkaa täyttyä melkoisen nopealla tahdilla vastausten suhteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä kysymys montaa koskien, muttta luulen miehen vain jatkavan jotain itsereflektiotaan toisella identiteetillä tms mitä muut ei voi ymmärtää eikä edes tarvitse. Useinhan nämä aloitukset alkaa täyttyä melkoisen nopealla tahdilla vastausten suhteen...

        Miksi sinä ääliö höyryharha olet palstalla. Kyttäät joksista aoitusta, että pääset "totuutesi" julistamaan. Mikä sukupuolikriisi sulla on? Mulle jauat aina tuota samaa paskaa siitä, kuinka olen joku muina esiintyvä mies, vaikka olen nainen. Katso peiliin ja kohtaa itsesi ja mieti, mitä omassa sukupuolisuudessasi pelkäät ja vihaat eniten. Käy asiat läpi itsesi kanssa enne kuin purat tuota vastenmielistä jankutustasi täällä.


    • Anonyymi

      Heh, kiusallinen hiljaisuus.

      • Anonyymi

        Elämäntaparikollisen mukavuus


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      0
      1055
    Aihe