Ei kai Nime ole lopettamassa?

Anonyymi

Kuulin huhua, että Nime olisi lopettamassa, kun on protestilistalla ollut monta kertaa. Harmittaa, jos vakkarilounaspaikka loppuu, hyvät ruuat on siellä kyllä. Onko kellään tietoa, onko vaan huhua?

92

5231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oho, toivottavasti ei, sillä samat sanat 😯😰
      Ravintolahomma on kyllä ns. matalan kannattavuuden alaa eli asiakkaita pitää olla todella paljon, mutta silti olen yllättynyt! Joutais mieluummin lopettaa joku pizzapaikka tai vaikka Ricodeli mykyisellä valikoimalla ja hinnoilla.

      lajijasuris

    • Anonyymi

      niinpä rico delissä istuu vaan juoru ukkoja , mahtavat olla kannattavaa porukkaa

    • Anonyymi

      Mistä tommosen keksitkin, että olisi muka protestilistalla?

      • Anonyymi

        Ikävä kyllä, löytyy merkintöjä kn vähän googlailee. Nyt aloittajan kertoman perusteella tuli mieleen liittyyks viikonlopun kotiinkuljetusten useamman viikon tauko tähän (eli mm. kulut ja kannattavuus katsotaan entistä tarkemmin) jotenkin vai onko joku työntekijöihin tai työvuoroihin liittyvä ongelma. Koronaa kai oli jossain vaiheessa joillain mut ei se enää pitäisi vaikuttaa. Nytki kun tulee kiekon mm-kisat niin olis varmaan paljon kysyntää.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Kyllä ne on protestilistalla entisistä veloista. Kannattaa googlata protestit ja loimaa. Löytyy yllättäviä henkilöitä joilla on velat ulosotossa

      • Anonyymi

        Mä ajattelin, että olisko sekä että, nimittäin näin yhden melko tuoreen merkinnän mikä vahvasti viittaisi nykyiseen toimintaan, joka on aivan muuta kuin entinen. Toivottavasti bisnes lähtee paremmalle uralle👍

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Ainakin joku iso tukkulasku oli, että eiköhän ihan nykyiseen toimintaan liity🤔

      • Anonyymi

        Tämäpä, ja parempi onkin homma suosiolla ajaa alas ellei suunta käänny nopeasti ettei tule turhan massiivisia velkoja. Henkilöyhtiössä kun velat seuraa (Oy:ssa vain jos rikosperusteisia) yrityksen lopettamisen jälkeenkin mikä vaikeuttaa tulevaa elämää, ellei sitten vain tyydy kitkuttaan minimitoimeentulolla.

        Aloitus vaikuttaa kyllä enemmän (jonkun) itse keksityltä ajatukselta juuri protestiperusteella. Myönnän itsekin jos käyttäväni tämmöstä tapaa 🙄
        Onko se lopettaminen sitten kiinni vuokrasopimuksen irtisanomisajasta tms...? Saas nähdä onko tämä sitten lopulta normijuoruilua vai ei ja toivottavasti ei! Monenlaista juorua niin hyvässä kuin pahassa mahtuu maailmaan ja kaikki tätä tekee. Ilkeämielisessä tarkoituksessa juorua en itse pistäisi liikkeelle koskaan.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä, ja parempi onkin homma suosiolla ajaa alas ellei suunta käänny nopeasti ettei tule turhan massiivisia velkoja. Henkilöyhtiössä kun velat seuraa (Oy:ssa vain jos rikosperusteisia) yrityksen lopettamisen jälkeenkin mikä vaikeuttaa tulevaa elämää, ellei sitten vain tyydy kitkuttaan minimitoimeentulolla.

        Aloitus vaikuttaa kyllä enemmän (jonkun) itse keksityltä ajatukselta juuri protestiperusteella. Myönnän itsekin jos käyttäväni tämmöstä tapaa 🙄
        Onko se lopettaminen sitten kiinni vuokrasopimuksen irtisanomisajasta tms...? Saas nähdä onko tämä sitten lopulta normijuoruilua vai ei ja toivottavasti ei! Monenlaista juorua niin hyvässä kuin pahassa mahtuu maailmaan ja kaikki tätä tekee. Ilkeämielisessä tarkoituksessa juorua en itse pistäisi liikkeelle koskaan.

        lajijasuris

        Ilkeamielistä juorua en itse pistäisi liikkeelle koskaan sanoo mies, joka useammassa kommentissa kääntää ja vääntää asiaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeamielistä juorua en itse pistäisi liikkeelle koskaan sanoo mies, joka useammassa kommentissa kääntää ja vääntää asiaa...

        Sanos muuta 😲😳 ...mut se ei nyt taida olla ihan sama asia kumminkaan.
        Sitä paitsi olen Nimestä ostanut käytännössä joka viikko annoksen, parhaana 3 lounasta ja 3 hamppariateriaa!, joten en suinkaan halua ilkeillä enkä missään nimessä toivo firman lopetusta. Lisäksi se on sen verran lähellä mihin pääsen mäkin kävellen. Piti tänäänkin mennä, mutta on sen verta tavallista enemmän navasta varpaisiin vetelää ja kipeetä, että parempi lepäillä vaan!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta 😲😳 ...mut se ei nyt taida olla ihan sama asia kumminkaan.
        Sitä paitsi olen Nimestä ostanut käytännössä joka viikko annoksen, parhaana 3 lounasta ja 3 hamppariateriaa!, joten en suinkaan halua ilkeillä enkä missään nimessä toivo firman lopetusta. Lisäksi se on sen verran lähellä mihin pääsen mäkin kävellen. Piti tänäänkin mennä, mutta on sen verta tavallista enemmän navasta varpaisiin vetelää ja kipeetä, että parempi lepäillä vaan!

        lajijasuris

        Se, että ostat ruokaa (niinkuin moni muukin) ei oikeuta spekuloinaan, että jos sitä ja tätä ja tota.
        Kun seuraavan kerran haet hampparin, kysy asianomistajilta tilannekatsaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanos muuta 😲😳 ...mut se ei nyt taida olla ihan sama asia kumminkaan.
        Sitä paitsi olen Nimestä ostanut käytännössä joka viikko annoksen, parhaana 3 lounasta ja 3 hamppariateriaa!, joten en suinkaan halua ilkeillä enkä missään nimessä toivo firman lopetusta. Lisäksi se on sen verran lähellä mihin pääsen mäkin kävellen. Piti tänäänkin mennä, mutta on sen verta tavallista enemmän navasta varpaisiin vetelää ja kipeetä, että parempi lepäillä vaan!

        lajijasuris

        Menet kansanopiston kokkauskurssille, ja alat laittaa itsellesi terveellistä ruokaa paikallisista raaka-aineista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet kansanopiston kokkauskurssille, ja alat laittaa itsellesi terveellistä ruokaa paikallisista raaka-aineista.

        No mutta, itehän mä teenkin suurimman osan ja enimmäkseen aika terveellistä, mut paikallista tuskin, kotimaista kylläkin lähes kaikki. Eikä ole erityisen kallistakaan näin.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeamielistä juorua en itse pistäisi liikkeelle koskaan sanoo mies, joka useammassa kommentissa kääntää ja vääntää asiaa...

        Siellä missä juoru/olettamus tai ihan mikä tahansa, siellä lajijasuris tai mikä pirun surinamurina onkaan.


    • Anonyymi

      Liittyyks kahvila konditoria Ennin velat kans jotenkin tähän nime ravintolaan. Niitähän oli aika paljon ulosotossa.

      • Anonyymi

        Ei kai niillä mitään tekemistä oo enää keskenään. Aluksi puhuttiin, että aloittivat yhdessä, siis Ennin ja Nimen omistajat, mutta kai se sitten johonkin riitoihin kaatui se yhteistyö.


    • Anonyymi

      Mut eiks Mervi ollut ennissäkin ja nyt tossa nime:ssä

      • Anonyymi

        Ei sitä Merviä oo Nimessä ainakaan näkyny🤔 Jos ei sitten oo vaan keittiön puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä Merviä oo Nimessä ainakaan näkyny🤔 Jos ei sitten oo vaan keittiön puolella.

        Oli Nimessä vain muutamia kuukausia. Jotain riitoja varmaankin ollut.

        Lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli Nimessä vain muutamia kuukausia. Jotain riitoja varmaankin ollut.

        Lajijasuris

        Ilkeämielistä juorua en tarkoituksella laittaisi liikkeelle kirjoitti lajijasuris ja sitten taas laittoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilkeämielistä juorua en tarkoituksella laittaisi liikkeelle kirjoitti lajijasuris ja sitten taas laittoi.

        Vai niin.... Olen kyllä itekin kuullut ja olihan se helppo havaita minun ja mnen muun ettei Merviä Nimessä näkynyt alun jälkeen ja eiköhän se ole käytännössä ihan selvää, että jotain näkemyseroo ollut, kun noin pian lähtee toinen perustajista.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Joo juttu kerto et ryyppäs liikaa. En muista mitä tapahtui

      • Anonyymi

        Ai semmosesta oliskin kyse... toihan voisi selittää Enninkin rahavaikeudet tai oikeammin, että verotilitysten sijaan ostettu juotavaa. Ennissä ymmärtääkseni kävi porukkaa ja varsinkin Turussa kun oli lisäksi paljon parempi valikoima.
        Yleisellä tasolla on paljon puutteita rahavirran hallinnassa pienyrittäjillä ja kun on aika tilittää alvit, ei rahaa ole ja puhutaan jostain rangaistusverosta, vaikka kyseessä on ns. läpikulkuerä. Asiakas (kuluttaja) alvin tosiasiassa maksaa! Paljon on petrattavaa myös kirjanpitäjien taholta yrittäjien neuvonnassa. Kaikesta pitäisi sopia erikseen ja ottaa maksu sekä tehdään vaan välttämätön eikä aina sitäkään - ei näin!

        Nimessäkin kyllä on käynyt porukkaa, mutta oli toisaalta mm. pirullista tuuria, ku koronarajoituset tuli melkein alkuunsa ja en tiedä onko ruoan, energian ym hinnan nousu saanut ihmisiä miettimään tarkemmin mitä ja missä syö.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Käykää siellä,niin ei lopu.

      • Anonyymi

        Loppui jo. Suljettu pysyvästi


    • Anonyymi

      Itse en hakisi ruokaa tuosta kämäisestä paikasta. Kuvitelkaa, kun kala ja lihatuotteet oikein kunnolla muhinoivat lämpimässä säässä ennen kokkausta.

      • Anonyymi

        Onko todella noin....? Mä en ole kumminkaan huomannut pahaa makua. Mahakaan ei ole heidän safkoista tullut kertaakaan kipeeks. Voi tietty olla, että lihassa mahdollisesti olevat bakteerit tuhoutuu paistossa. Salaatit on myös herkkiä pilaantuun, mut ei siis ole niistäkään tullut mitään.

        Mitä sitten tulee aloitukseen, niin huolestuttavalta on näyttänyt suunta viime viikkoina, mut iso iso👍 sille että suunta kääntyy. Muuten tulee ikävä ennen muuta maailman herkullisinta lehtipihviä 😋😢

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko todella noin....? Mä en ole kumminkaan huomannut pahaa makua. Mahakaan ei ole heidän safkoista tullut kertaakaan kipeeks. Voi tietty olla, että lihassa mahdollisesti olevat bakteerit tuhoutuu paistossa. Salaatit on myös herkkiä pilaantuun, mut ei siis ole niistäkään tullut mitään.

        Mitä sitten tulee aloitukseen, niin huolestuttavalta on näyttänyt suunta viime viikkoina, mut iso iso👍 sille että suunta kääntyy. Muuten tulee ikävä ennen muuta maailman herkullisinta lehtipihviä 😋😢

        lajijasuris

        Lehtipihvin teet itse näin: pari lehtipihviä, pannulle nokare voita ja suolaa, kuumennat pannua ensin 2 minuuttia täydellä teholla (sähköhella, kaasuliesi 30 sec) ja sitten heität pihvit pannuun, paistat 1 minuutti per puoli, otat nopeasti pois pannulta, annat levätä hetken, maustat pippurilla, tarjoilet vaikkapa parsan ja rapean salaatin kanssa. Onnistuu aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lehtipihvin teet itse näin: pari lehtipihviä, pannulle nokare voita ja suolaa, kuumennat pannua ensin 2 minuuttia täydellä teholla (sähköhella, kaasuliesi 30 sec) ja sitten heität pihvit pannuun, paistat 1 minuutti per puoli, otat nopeasti pois pannulta, annat levätä hetken, maustat pippurilla, tarjoilet vaikkapa parsan ja rapean salaatin kanssa. Onnistuu aina.

        Kokeillut oon mut ei vaan tule läheskään samaa. Onnittelut jos saat saman kuin Nime 👏
        Minusta suolaa ja pippuria parempi on maustevoi minkä Nimestä aina olen ottanutkin. Oletko muuten maistanut heidän?
        Yök parsaa, mutta rapea salaatti tai uunijuurekset lisäksi 😋

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeillut oon mut ei vaan tule läheskään samaa. Onnittelut jos saat saman kuin Nime 👏
        Minusta suolaa ja pippuria parempi on maustevoi minkä Nimestä aina olen ottanutkin. Oletko muuten maistanut heidän?
        Yök parsaa, mutta rapea salaatti tai uunijuurekset lisäksi 😋

        lajijasuris

        Voit lisätä itse tekemäsi maustevoi nokareen lopuksi pihvin päälle sulamaan, tai käyttää paistamiseen; silloin maustevoi lisätään juuri ennen pihvien laskemista tulikuumaan pannuun. Maustevoihin mausteiksi sopivat suola, pippuri, valkosipuli, kaikki yrtit omaan makuun, sitruuna, ja tulisuutta hakeville tuore chilipippuri siemenineen. Voin annetaan pehmentyä huoneenlämmössä, ja halutut ainekset sekoitetaan siihen. Ylijäämää voi käyttää vaikkapa valkosipulileipien tekoon uunissa vanhasta vaaleasta leivästä. Raaka lehtipihvi jääkaapista aina huoneenlämpöön 30 min ennen paistamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit lisätä itse tekemäsi maustevoi nokareen lopuksi pihvin päälle sulamaan, tai käyttää paistamiseen; silloin maustevoi lisätään juuri ennen pihvien laskemista tulikuumaan pannuun. Maustevoihin mausteiksi sopivat suola, pippuri, valkosipuli, kaikki yrtit omaan makuun, sitruuna, ja tulisuutta hakeville tuore chilipippuri siemenineen. Voin annetaan pehmentyä huoneenlämmössä, ja halutut ainekset sekoitetaan siihen. Ylijäämää voi käyttää vaikkapa valkosipulileipien tekoon uunissa vanhasta vaaleasta leivästä. Raaka lehtipihvi jääkaapista aina huoneenlämpöön 30 min ennen paistamista.

        Kiitos vaan infosta, mut kyllä mä tiedän nämä. Maustevoita tuskin viitsi itse tehdä, kun menekki aika pientä. Eiköhän sitä myydä kaupassakin. Mut mä ostan toistaiseksi Nimestä ja iso plussa, kun tuovat myös kotiin tarvittaessa. Salaattiakin on lisukkeena mutta päälisukkeena ranskalaiset mitkä on kolmas namnam lehtipihvin kanssa, kunhan vain on friteerattuja eikä uunissa tms.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vaan infosta, mut kyllä mä tiedän nämä. Maustevoita tuskin viitsi itse tehdä, kun menekki aika pientä. Eiköhän sitä myydä kaupassakin. Mut mä ostan toistaiseksi Nimestä ja iso plussa, kun tuovat myös kotiin tarvittaessa. Salaattiakin on lisukkeena mutta päälisukkeena ranskalaiset mitkä on kolmas namnam lehtipihvin kanssa, kunhan vain on friteerattuja eikä uunissa tms.

        lajijasuris

        Itse en Nimen moskaa söisi vaikka maksaisivat. Nenää kaivellessa heittävät ranskalaiset 20 kertaa jo käytettyyn öljyyn, ja hygieniasta ei tietoakaan. Hyi. Salmonella waiting to explode.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en Nimen moskaa söisi vaikka maksaisivat. Nenää kaivellessa heittävät ranskalaiset 20 kertaa jo käytettyyn öljyyn, ja hygieniasta ei tietoakaan. Hyi. Salmonella waiting to explode.

        Oho! Ainahan sitä näistä puhutaan, että tekee varmaan sitä ja tätä.... Televisiossaki miten tunnetut kokit tekee virheitä hygienian näkökulmasta. Ei ainakaan itselle ole tosiaan tullut huonoa oloa edes salaatista. Kai sen maistaa jos käytetään liian moneen kertaan öljyä.

        Sen sijaan täällä Loimaalla Ricodelistä sain takuulla salmonellan tai koron tms. jotain vuosi sitten ja useamman kerran sitä ennen epäilytti. Ja sitten se hinta. Mä kävin siellä tässä jokin aika sitten kaupassa käynnin yhteydessä. Nyt oli kaikki parempaa, salaatitkin silminnähden tuoreita. Hintaa vaan ihan liikaa.

        lajijasuris

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! Ainahan sitä näistä puhutaan, että tekee varmaan sitä ja tätä.... Televisiossaki miten tunnetut kokit tekee virheitä hygienian näkökulmasta. Ei ainakaan itselle ole tosiaan tullut huonoa oloa edes salaatista. Kai sen maistaa jos käytetään liian moneen kertaan öljyä.

        Sen sijaan täällä Loimaalla Ricodelistä sain takuulla salmonellan tai koron tms. jotain vuosi sitten ja useamman kerran sitä ennen epäilytti. Ja sitten se hinta. Mä kävin siellä tässä jokin aika sitten kaupassa käynnin yhteydessä. Nyt oli kaikki parempaa, salaatitkin silminnähden tuoreita. Hintaa vaan ihan liikaa.

        lajijasuris

        lajijasuris

        Ranskanperunamössöö ja pullaa saa kaupastakin ! Kyllä Yi Sushissa on Loimaan parhaat lounaat ! Jos ei ole paikassa käynyt niin ei ole koskaan kunnon ruokaa syönytkään. Ei tommoset ranskalaiset ole mistään kotoisin. Suosittelen lämpimästi kiinalaisen ruoan ystäville ja uusille jotka haluavat kokeilla hyvää ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranskanperunamössöö ja pullaa saa kaupastakin ! Kyllä Yi Sushissa on Loimaan parhaat lounaat ! Jos ei ole paikassa käynyt niin ei ole koskaan kunnon ruokaa syönytkään. Ei tommoset ranskalaiset ole mistään kotoisin. Suosittelen lämpimästi kiinalaisen ruoan ystäville ja uusille jotka haluavat kokeilla hyvää ruokaa.

        En mäkään grilliruokaa söis liian usein, mut joskus se on ihan hyvää. Kaikki perinteiset eli mm. lihapullaperunat, hampparit, lihis nakeilla yms. menee paitsi pelkkä makkara.
        Kotona ei ole mitään noista eikä pullaa eikä mitään muutakaan "moskaa" ellei sitten jäätelöä laske sellaiseksi.

        Kiinalainen näyttää hyvältä ja varmasti maistuu hyvältä sekä on terveellistä ja monipuolista, uskon sen. Mä en vaan saa kurkusta alas esimerkiksi lämmintä kaalia mikä on eräs keskeisiä aineksia itämaisessa ruoassa. Sitten kokemuksia riisi&currykana minkä jälkeen varmaan salmonellasta (tai noro, yersinia) johtunut kaksoisräjähdys ja karmeat mahanpurut ym 😉😣 Sitä sama oli Ricodelin jälkeen silloin noin vuosi takaperin!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään grilliruokaa söis liian usein, mut joskus se on ihan hyvää. Kaikki perinteiset eli mm. lihapullaperunat, hampparit, lihis nakeilla yms. menee paitsi pelkkä makkara.
        Kotona ei ole mitään noista eikä pullaa eikä mitään muutakaan "moskaa" ellei sitten jäätelöä laske sellaiseksi.

        Kiinalainen näyttää hyvältä ja varmasti maistuu hyvältä sekä on terveellistä ja monipuolista, uskon sen. Mä en vaan saa kurkusta alas esimerkiksi lämmintä kaalia mikä on eräs keskeisiä aineksia itämaisessa ruoassa. Sitten kokemuksia riisi&currykana minkä jälkeen varmaan salmonellasta (tai noro, yersinia) johtunut kaksoisräjähdys ja karmeat mahanpurut ym 😉😣 Sitä sama oli Ricodelin jälkeen silloin noin vuosi takaperin!

        lajijasuris

        Kokatkaa hyvät loimaalaiset ruokanne itse! Itämaista saa itse tekemällä, kuin myös hampurilaisia vegenä tai pihvillä, lohkoperunoita pannussa; mikä ihme ajaa ihmisiä hakemaan ruokansa ravintolasta? Onko peukalo kenties keskellä kämmentä?


    • Anonyymi

      Sama olo on, että lopettaako. Onko ravintolassa enää A-oikeuksia? Tyhjältä näytti juomakaappi.

      Lisäksi vessa oli erittäin likainen kun viimeksi kävin. Kuivunutta pissaa vessanpöntön ympärillä. Ovi, kytkin, peili oli likainen. Muutenkin epäsiisti koko vessa, että en toista kertaa sinne mene.

    • Anonyymi

      Ei jää ikävä jos lopettaa. Laatu alusta asti ihan b-luokkaa. Muutaman kerran kävin ja sitten päätin etten enää pahota mieltäni.

      • Anonyymi

        Millä tavoin kakkóslaatua?

        Mä en keksi yhdestäkään pihviannoksesta mitään moitittavaa. Hampparin jauhelihapihvit sen sijaan olleet joskus hieman kuivia ja ite pistäisin myös ripauksen enemmän suolaa ja pippuria. Tykkään myös Hesen kastikkeista enemmän. Hampparit olleet joskus myös hiukan haaleita. Kokonaisuutena silti esim. Nimen kerrostasteria voittaa Hesen, kun myös huomioi olevan määrässä selvä ero Nimen eduksi vieläpä halvemmalla. Salaatitkin ovat lähes poikkeuksetta maistuneet ja miellyttäneet. Jotkut yksittäiset lounasannokset sitte taas olleet vähemmän maukkaita lukuun ottamatta mainittuja pihvilounaita.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin kakkóslaatua?

        Mä en keksi yhdestäkään pihviannoksesta mitään moitittavaa. Hampparin jauhelihapihvit sen sijaan olleet joskus hieman kuivia ja ite pistäisin myös ripauksen enemmän suolaa ja pippuria. Tykkään myös Hesen kastikkeista enemmän. Hampparit olleet joskus myös hiukan haaleita. Kokonaisuutena silti esim. Nimen kerrostasteria voittaa Hesen, kun myös huomioi olevan määrässä selvä ero Nimen eduksi vieläpä halvemmalla. Salaatitkin ovat lähes poikkeuksetta maistuneet ja miellyttäneet. Jotkut yksittäiset lounasannokset sitte taas olleet vähemmän maukkaita lukuun ottamatta mainittuja pihvilounaita.

        lajijasuris

        Siten, että kaikki tuntuu olevan esi/puolivalmisteita. Maut ei eroa muista grilleistä mitä maasta löytyy. Ei tuo niin hyvä paikka ole, että siellä viitsisi käydä muuten kuin pakon edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavoin kakkóslaatua?

        Mä en keksi yhdestäkään pihviannoksesta mitään moitittavaa. Hampparin jauhelihapihvit sen sijaan olleet joskus hieman kuivia ja ite pistäisin myös ripauksen enemmän suolaa ja pippuria. Tykkään myös Hesen kastikkeista enemmän. Hampparit olleet joskus myös hiukan haaleita. Kokonaisuutena silti esim. Nimen kerrostasteria voittaa Hesen, kun myös huomioi olevan määrässä selvä ero Nimen eduksi vieläpä halvemmalla. Salaatitkin ovat lähes poikkeuksetta maistuneet ja miellyttäneet. Jotkut yksittäiset lounasannokset sitte taas olleet vähemmän maukkaita lukuun ottamatta mainittuja pihvilounaita.

        lajijasuris

        Ei aikuinen ihminen tarvitse hamppareita ja ranskalaisia ne ovat kloppien ruokaa jotka eivät muutenkaan mitään muuta ymmärrä kuin päristellä ja häiritä ihmisiä säälittävillä mopon rutkuillaan. ( Eivät kyllä minua häiritse) .Sanotaan että ihminen on sitä mitä hän syö eli kannattaisi syödä muutakin kuin perunaa, leipää ja makaroonia joista ei tule kuin huono olo. Loimaalla on itämaisia vaihtoehtoja mutta jos ei niiden päälle ymmärrä niin paljosta jää vaille ! Tietenkin jokainen syö varallisuutensa mukaan. Suomessa ei ruoka ole kallista vaan kalliimmaksi kyllä tulee monesta asiasta johtuen.


    • Anonyymi

      hyvä idea kunnon grillisafkaa. piti itse hakea muija tupakalta takapihalta. kaapissa ei juotavaa. pakko jotain tilata kohteliaana. miljoona kärpästä annoksessa

    • Anonyymi

      Useampana päivänä tällä viikko grilli on suljettu jo ennen sulkemisaikaa.. Tänäänkin pitäisi olla 21.00 asti auki, sulkivat 18.30 jo. Ja eilen myös sama juttu.

      Onko siellä niin vähän ihmisiä, vai miksi sulkevat aikaisemmin ?

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys!
        Siltä se näyttää, että kaikenlaiset hintojen nousut alkaa syömään näitä pois,ja mm. Sarkasta lounastarjoilu jo loppuikin. Vaikea siihen on ketään saada. Kun sinne on kahvila avattu, se kertonee mikä siellä parhaiten myy. Minustakin kahvila sopii museoon paremmin.
        Kaunismäen kebab varmaanki jatkaa, kun saa paikat kuntoon.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys!
        Siltä se näyttää, että kaikenlaiset hintojen nousut alkaa syömään näitä pois,ja mm. Sarkasta lounastarjoilu jo loppuikin. Vaikea siihen on ketään saada. Kun sinne on kahvila avattu, se kertonee mikä siellä parhaiten myy. Minustakin kahvila sopii museoon paremmin.
        Kaunismäen kebab varmaanki jatkaa, kun saa paikat kuntoon.

        lajijasuris

        Vähä offtopic tähän ketjuun, mut tuli käytyä mainitussa kahvilassa ja oli kyllä täydellisesti onnistunut mokkapala 👌😋
        Monesta paikasta saa pullaa, munkkia yms. Se on kiva, kun tämmösessä pikkupaikassakin joku tekee noita ja joku toinen esim. kakkupaloja tai muita leivoksia.

        Mut huomenna olis taas lehtipihvi-päivä...
        Pahasti näyttää siltä, että hanskat lyödään tiskiin😟 Ei ole ihme ja vaiket ajat on monella kahvilalla ja ruokalalla. Korona-aikana monella auttoi takeaway mutta nyt ihmiset pistää kuka pakon edessa, kukan pelottelun yms takia kukkaronnyörit kiinni niinku sanonta kuuluu. Kaikki nousee ja paljon muuta uhkaa sekä epävarmuutta niin minkäs teet!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä offtopic tähän ketjuun, mut tuli käytyä mainitussa kahvilassa ja oli kyllä täydellisesti onnistunut mokkapala 👌😋
        Monesta paikasta saa pullaa, munkkia yms. Se on kiva, kun tämmösessä pikkupaikassakin joku tekee noita ja joku toinen esim. kakkupaloja tai muita leivoksia.

        Mut huomenna olis taas lehtipihvi-päivä...
        Pahasti näyttää siltä, että hanskat lyödään tiskiin😟 Ei ole ihme ja vaiket ajat on monella kahvilalla ja ruokalalla. Korona-aikana monella auttoi takeaway mutta nyt ihmiset pistää kuka pakon edessa, kukan pelottelun yms takia kukkaronnyörit kiinni niinku sanonta kuuluu. Kaikki nousee ja paljon muuta uhkaa sekä epävarmuutta niin minkäs teet!

        lajijasuris

        .... edelliseen tarkennusta...
        Ettei nyt vahingossakaan tule väärinkäsityksiä, niin piti kirjottaa tämmösessä pikkukaupungissa

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Kebab- lihaan laitetaan laidasta laitaan eläimiä, maailmalla jopa ihmisen lihaa. Siitä vaan hyvät loimaalaiset turkkilaisen kulinarismin ääreen.

    • Anonyymi

      Ei tunnu lajisauruskaan voivan pelastaa grilliä. Ruoka loppuu ja rasvakeitin ilmeisesti huutaa tyhjyyttään. Voikohan tätä uppoavaa laivaa vielä pelastaa?

    • Anonyymi

      Edelleen näyttää aukioloajat olevan mitä sattuu. Olen yrittänyt tukea paikallista, mutta kolme kertaa jo käynyt niin, että pulju kiinni. Vaikka siis olisi pitänyt olla auki. Pahoin pelkään tämän lafkan puolesta.

      • Anonyymi

        Tältä se näyttää, valitettavasti. Tänäpän viimeksi? Nyt ei näy Facessa siitä mitään, mut monesti suljettu käytännössä lounasajan jälkeen.

        Mä kävin pitkästä aikaa viime to sitten paikan päällä ja oli samaa tutun hyvää, ehkä pikkuriikkisen sitkeämpiä kohtia lihassa kuin yleensä. Kai näitä aina on, niin luulen, ei liha voi aina olla tismalleen samaa. Olisin myös mennyt viikonloppuna (vai oliko se pe-ilta) hampurilaiselle, mut oli kiinni. Ranut ja pihvin syön aina mieluummin kotona, kun ei tarvi pelätä luistamista pöydälle ja mulla on terävämmät aterimet.

        Asiasta toiseen... tuli käytyä piiitkästä aikaa pitsalla yhessä paikassa, ja pitsa oli tosi hyvää ja täytettä oli sopivan reilusti 👌😋, mut limut oli loppu! Se oli iltapäivää, koulut oli lopuillaan ja porukka pääsemässä töistä, mut yllä oli ihan uskomattoman kuollutta torin ympäristössä, vaikka sääkin ihan hyvä ajankohtaan nähden. Tulee ihan melkein koronan kovimmat sulkuvaiheet. Eli siis jos porukkaa liikkuu noin vähän, ei ole ihme jos ruokapaikkoja alkaa kaatua.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Eipähän tuolla paljon näy käyvän asiakkaita. Kuinkahan paljon vaikuttaa se kun siinä pyörii niitä huumehörhöjä jotka asuu siinä yläpuolella ja joilla on iso vihainen koira ja seinän toisella puolella korjataan autoja. Ei paras paikka ruokalalle

      • Anonyymi

        No voi hyvinkin olla noin, ja mäkin tiedän yhden semmosen pirinistin näköisen tyypin kenellä on kai joku taistelukoira, en kylläkään tiedä missä asuu. Ite en ole huomannut mitään häiriöö kumminkaan. Mutta kyllä alkuaikoina lappas porukkaa. Oikeastaan viime keväänä alkoi oleen ensimmäisiä merkkejä alaspäin menosta.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Minkä näköinen se taistelukoira on. Kaupungilla kulkee sellainen aika nuori mies ison koiran kans jolla on pannassa sellaisia teräviä piikkejä ja on paksumetallihihna, mutta en tarkoita sitä

      • Anonyymi

        Ei ole koiraa karvoihin katsominen; itsellänikin oli Ranskan mastiffi, pelkkää lihasta ja voimaa, pelottavan näköinen paketti. Pienen vauvani kanssa oli mitä hellin yksilö, ja lapsen taaperoiässä ei haitannut, kun hännästäkin vedettiin.


      • Anonyymi

        En osaa kuvailla enkä muista hyvin (en mä paina mieleen koiria)., mut ainakaan tuohon kuvailuun. Taisi olla keskikokoinen, mustaruskea, jäntevä, hyvin lyhytkarvainen. En tunnista hyvin kuin saksanpaimenkoiran, terrierin, kultaisen noutajan ja dalmatialaisen. Vähän samantapainen koira on hieman tummahipiäisellä tyypillä, joka usein näkyy ajavan pyörällä koira mukana.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Nyt oli Facessa ilmoitus toiminnan lopettamisesta. Sunnuntai viimeinen aukiolopäivä.

      • Anonyymi

        Voi voi, mut ei yllätys enää tässä vaiheessa 😢

        Onkohan jälleen median suorastaan pelottelukampanja tehnyt tehtävänsä, kun näitä alkaa kaatua ja ihmiset on paniikki päällä rahojen kanssa sekä miettii mitä kauheeta sieltä nyt tulee, kun joka paikassa koko ajan käsketään varautua, varoa, säästää!

        Hassu juttu mut rahassa moni semmonen rupee ensin säästään kenen ei välttämättä tarttis , kun taas joku köyhä ei välttämättä edes seuraa maailman tai edes omaa rahan menoa. Kyllähän täällä monella rahaa on, kun katsoo autoja sun muita. Syödä kumminkin pitää, joten olis hyvä jos samalla yritettäisi tukea paikallisia, myös pitsa-, grilli-, ja muita ruokapaikkoja. Ettei sitten aleta vinkuu, kun näitä ei enää ole. Säästää voi paljosta muustakin.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, mut ei yllätys enää tässä vaiheessa 😢

        Onkohan jälleen median suorastaan pelottelukampanja tehnyt tehtävänsä, kun näitä alkaa kaatua ja ihmiset on paniikki päällä rahojen kanssa sekä miettii mitä kauheeta sieltä nyt tulee, kun joka paikassa koko ajan käsketään varautua, varoa, säästää!

        Hassu juttu mut rahassa moni semmonen rupee ensin säästään kenen ei välttämättä tarttis , kun taas joku köyhä ei välttämättä edes seuraa maailman tai edes omaa rahan menoa. Kyllähän täällä monella rahaa on, kun katsoo autoja sun muita. Syödä kumminkin pitää, joten olis hyvä jos samalla yritettäisi tukea paikallisia, myös pitsa-, grilli-, ja muita ruokapaikkoja. Ettei sitten aleta vinkuu, kun näitä ei enää ole. Säästää voi paljosta muustakin.

        lajijasuris

        Myös kaljapaikkoja on hyvä tukea :) Loimaalla on ihan kivoja baareja kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös kaljapaikkoja on hyvä tukea :) Loimaalla on ihan kivoja baareja kuitenkin.

        No mitäs kivoja baareja Loimaalla sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, mut ei yllätys enää tässä vaiheessa 😢

        Onkohan jälleen median suorastaan pelottelukampanja tehnyt tehtävänsä, kun näitä alkaa kaatua ja ihmiset on paniikki päällä rahojen kanssa sekä miettii mitä kauheeta sieltä nyt tulee, kun joka paikassa koko ajan käsketään varautua, varoa, säästää!

        Hassu juttu mut rahassa moni semmonen rupee ensin säästään kenen ei välttämättä tarttis , kun taas joku köyhä ei välttämättä edes seuraa maailman tai edes omaa rahan menoa. Kyllähän täällä monella rahaa on, kun katsoo autoja sun muita. Syödä kumminkin pitää, joten olis hyvä jos samalla yritettäisi tukea paikallisia, myös pitsa-, grilli-, ja muita ruokapaikkoja. Ettei sitten aleta vinkuu, kun näitä ei enää ole. Säästää voi paljosta muustakin.

        lajijasuris

        Kyllä noissa autoissa ja muussa omaisuudessa joka näkyy ulospäin on paljon velkaakin ja moni ahtaalla näinä aikoina. Hampurilaispullabaareja ja tikkuperunan myyjiä en jää kaipaamaan ja sellaisista en maksais enää mitään muutenkaan kun on esim. Yi Sushi jossa ymmärretään jotain hyvän ruoan päälle eikä ole perunamössöö josta ei tule kuin ähky olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä noissa autoissa ja muussa omaisuudessa joka näkyy ulospäin on paljon velkaakin ja moni ahtaalla näinä aikoina. Hampurilaispullabaareja ja tikkuperunan myyjiä en jää kaipaamaan ja sellaisista en maksais enää mitään muutenkaan kun on esim. Yi Sushi jossa ymmärretään jotain hyvän ruoan päälle eikä ole perunamössöö josta ei tule kuin ähky olo.

        No juu, varmaa velkavivullakin tai leasingilla - sitä sanotaan "mitä suurempi auto, sen tyhjempi pää"! Mut onhan täällä sentään paljon hyvätulosta yritysten johtoa ja keskijohtoa ja kaupparatsuilla työsuhdeautoja. Sitten on vielä muutaman kymmenen pehtooria, joilla paljon maata ja mammonaa.

        Kuulut kai sitten siihen suht harvalukuiseen joukkoon, ketä ei yhtään välitä pikaruoasta eikä siinä mitään. Kai niitä joskus voi syödä, ja todelliseen kiireeseen nuo on ihan ok. Yisushin ruoat ja jotkut kotiruoat on suht työläitä tai aikavia tehdä, joten tämmösien ostamisessa on paljon enemmän ideaa. Muuten aika helppo tehdä itekin pitsaa tai hamppareita (eri juttu jos kädet tai pää ei pelaa tms), ainakin jos vähän hyödyntää kaupan puolivalmisteita. Pitsassa ehkä joutuu tyytyyn vähän paksumpaan pohjaan ja pidempään paistoaikaan, mut ei ole iso haitta. Hampulaissämpylät myös kannattanee ostaa. Säästää paljon! Ihmiset on vähän eikä niin vähänkään laiskoja ja mukavuudenhaluisia!

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Voi harmi , hyvää ruokaa ja riittävästi! Ikävä tulee ! Mutta eiköhän aurinko nouse huomenna-aamunakin !

    • Anonyymi

      Jollekin oli vissiin tullut vatsavaivoja tuolla ruokailusta, luki niiden Facebooksivulla. Mutta äkkiä katosi ilmoitus kyllä.

      • Anonyymi

        Mut tänään sitten oikein kiitettiin erästä kriittistä face-kommenttia! Eikä ole uskottavaa ettei kukaan kritisoisi ts. kommentointi pelkästään vuolasta kehua.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Vanhoihin hometaloihin kun laitetaan ravintoloita pystyyn, niin ei kyllä houkuttele asiakkaita. Eikä myöskään se, että henkilökunta tupakoi. Kerran olin ulkomailla hammashoitajalla niin, että hoitajan kädet lemusivat tupakalta. Meinasin oksentaa.

      • Anonyymi

        Mä en kyllä ole aistinut hometta enkä muutakaan mikä viittaa rakennustekniseen ongelmaan.
        No tupakointi ja noin näkyvästi ei kyllä ole hyvää mainosta, ja osa jättää tästä syystä ostamasta.
        Kai se hygieenisyys muuten on isossa kuvassa hyvällä tolalla, koska ei haukkuja enempää ja eikös noissa ole melko tiukka terveysviranomaisten valvonta kumminkin?

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Itse kaipaisin Loimaalle elävän ruoan ravintolaa, ituja ja muita herkkuja.

      • Anonyymi

        Itsekin tykkäisin, ettei tarvitsisi puristella porkkana- ja omenamehuja, idätellä monipuolisemmin, yhdistellä makuja ja kasviksia. Ja sitten kun saisi vielä parin päivän tuoreet annokset kerrallaan kotiin tuotuna, niin ai että!


    • Anonyymi

      Varmaankin joku isompi paikka, kuten Lanko, voisi ottaa elävän ruoan osaksi menuuta, mutta tuskin Satu Silvon Silvuple täällä Loimaalla menestyisi. Elävän ruoan on oltava nimen omaan hengissä olevia ituja sun muita, ei mitä on jäähdytetty pari viikkoa Cittarin kylmiössä ennen tarjoilua.

    • Anonyymi

      Siellä näyttää konkurssipesä myyvän kalustoa. Siitä vaan uutta grilliä pystyyn ken siihen kykenee.

      • Anonyymi

        Aika rohkee saa näinä aikoina olla ja myös massia pitää löytyä, jos moiseen lähtee. Sinänsä oikein kiva ja kannatettava ajatus, että täällä saisi perinteisiä grilliruokia, ja mielellään koko repertuaari. Kyllähän noi joskus maistuu. Jotain täältä kyllä nytkin saa, mutta liikaa on tukkutavaraa ja mikrouunilla lämmitettyä!

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Kyllä tänään taas tuli Nimee ikävä eli joku yrittäjät ja se Krista tjsp takas keittiöön pääkokiksi...

        Tuli käytyä eka kertaan sitten tän lopun syötyä hampurilainen ja ranskalaiset. Hampurilainen oli ihan hyvä mutta tosi haalee ja ranut oli lössöjä. Nimessä oli parempia, myös se peruna itsessään, ja olen niin tottunut ja ranskanperunamaustettuihin ettei tavallisena maistunut, unohdin sanoo maustamisesta. Kävi semmonenki ihme kömmähdys, että sain tuplaranut, vaikka tarkoitus oli ottaa burger&ranut 😁 En tiedä kumman moka, kun en viitsinyt selvittää kumman moka, mutta eipä ole moista missään sattunut. Jos nyt on niin, että burgerin rinnalle saa aina ranut (mennyt ohi), niin olis voinut kysyä haluutko ihan oikeesti tuplana!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tänään taas tuli Nimee ikävä eli joku yrittäjät ja se Krista tjsp takas keittiöön pääkokiksi...

        Tuli käytyä eka kertaan sitten tän lopun syötyä hampurilainen ja ranskalaiset. Hampurilainen oli ihan hyvä mutta tosi haalee ja ranut oli lössöjä. Nimessä oli parempia, myös se peruna itsessään, ja olen niin tottunut ja ranskanperunamaustettuihin ettei tavallisena maistunut, unohdin sanoo maustamisesta. Kävi semmonenki ihme kömmähdys, että sain tuplaranut, vaikka tarkoitus oli ottaa burger&ranut 😁 En tiedä kumman moka, kun en viitsinyt selvittää kumman moka, mutta eipä ole moista missään sattunut. Jos nyt on niin, että burgerin rinnalle saa aina ranut (mennyt ohi), niin olis voinut kysyä haluutko ihan oikeesti tuplana!

        lajijasuris

        ...niin en nyt hauku paikallisia, vaan Humppilaan suuntaan (Kenkämaailma) menee nää terveiset

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tänään taas tuli Nimee ikävä eli joku yrittäjät ja se Krista tjsp takas keittiöön pääkokiksi...

        Tuli käytyä eka kertaan sitten tän lopun syötyä hampurilainen ja ranskalaiset. Hampurilainen oli ihan hyvä mutta tosi haalee ja ranut oli lössöjä. Nimessä oli parempia, myös se peruna itsessään, ja olen niin tottunut ja ranskanperunamaustettuihin ettei tavallisena maistunut, unohdin sanoo maustamisesta. Kävi semmonenki ihme kömmähdys, että sain tuplaranut, vaikka tarkoitus oli ottaa burger&ranut 😁 En tiedä kumman moka, kun en viitsinyt selvittää kumman moka, mutta eipä ole moista missään sattunut. Jos nyt on niin, että burgerin rinnalle saa aina ranut (mennyt ohi), niin olis voinut kysyä haluutko ihan oikeesti tuplana!

        lajijasuris

        Mee nyt ihmeessä lajisaurus syömään kunnon ruokaa eläkä kaipaa sitä roskaruokaa jota tunnut syövän . Ranskalaisia saa ostettua kaupastakin ja en ymmärrä miten joku rakastaa niin paljon ranskalaisia ja pullamöttö hampurilaisia että jaksaa niistä kommentoida . Etkö todellakaan ole käynyt Yi Sushissa syömässä kiinalaista kun ei voi edes verrata ranskanperunamössöön ja hampurilaispullaan. Kokeile edes niin tiedät mitä on kunnon ruoka. Mikään paikka Loimaalla ei tarjoa yhtä maistuvaa ruokaa. Ihminen on sitä mitä hän syö! Suomessa ei ymmärretä mitään kunnon ruoasta. Kun syö perunaa koko ajan niin ei kasva kuin pää ja nyrkit sanottiin joskus. Tietenkin jokaisen varallisuuden rajoissa syö sitä mihin rahat riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee nyt ihmeessä lajisaurus syömään kunnon ruokaa eläkä kaipaa sitä roskaruokaa jota tunnut syövän . Ranskalaisia saa ostettua kaupastakin ja en ymmärrä miten joku rakastaa niin paljon ranskalaisia ja pullamöttö hampurilaisia että jaksaa niistä kommentoida . Etkö todellakaan ole käynyt Yi Sushissa syömässä kiinalaista kun ei voi edes verrata ranskanperunamössöön ja hampurilaispullaan. Kokeile edes niin tiedät mitä on kunnon ruoka. Mikään paikka Loimaalla ei tarjoa yhtä maistuvaa ruokaa. Ihminen on sitä mitä hän syö! Suomessa ei ymmärretä mitään kunnon ruoasta. Kun syö perunaa koko ajan niin ei kasva kuin pää ja nyrkit sanottiin joskus. Tietenkin jokaisen varallisuuden rajoissa syö sitä mihin rahat riittää.

        En mä tota "mössöö" syökään kuin harvoin, eikä ole uuniranskaliset ollenkaan samoja kuin friteeratut. Ajatus on käydä YiSushissa vielä, ja toivottavasti useamminkin, mut olen vähän nirso. Itse asiassa olisin käynyt, jos se olis puolet lähempänä.

        Mä olen tykännyt kyllä myös Lännen Maukkaasta ja niiden harvojen kertojen perusteella myös Laakeesta. Ei tule nyt autottomana enää käytyä, enkä mä ole kotiinkaan ottanut enää, kun muutin kuvioita - ja säästän samalla.

        lajijasurus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tänään taas tuli Nimee ikävä eli joku yrittäjät ja se Krista tjsp takas keittiöön pääkokiksi...

        Tuli käytyä eka kertaan sitten tän lopun syötyä hampurilainen ja ranskalaiset. Hampurilainen oli ihan hyvä mutta tosi haalee ja ranut oli lössöjä. Nimessä oli parempia, myös se peruna itsessään, ja olen niin tottunut ja ranskanperunamaustettuihin ettei tavallisena maistunut, unohdin sanoo maustamisesta. Kävi semmonenki ihme kömmähdys, että sain tuplaranut, vaikka tarkoitus oli ottaa burger&ranut 😁 En tiedä kumman moka, kun en viitsinyt selvittää kumman moka, mutta eipä ole moista missään sattunut. Jos nyt on niin, että burgerin rinnalle saa aina ranut (mennyt ohi), niin olis voinut kysyä haluutko ihan oikeesti tuplana!

        lajijasuris

        Ei ketään kiinnosta sun syömiset tai syömättä jättämiset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään kiinnosta sun syömiset tai syömättä jättämiset!

        Ei varmaan kiinnostakaa, eikä tarvikaan ja sama juttu koskee myös puhumista monin osin. Ei se ole mun tarkoituskaan ikään kuin kertoa omasta elämästä, vaikka moni varmaan näin luuleekin. On aika tylsää sellainen kerronta että söin siellä tai ostin tätä ilman omia kokemuksia jne.

        Toisaalta puheet erityisesti kyllä on herättäneet paljonkin huomiota ja kiinnostusta mikä ollut tarkoituskin, sen verran on tullut kaikenlaista palautetta suoraan, sivupöydistä, selän takaa. Osalle kyllä pitäisi ja olis pitänyt opettaa vähän käytöstapoja ja sitten on tiettyjä muita syitä missä ei oikein impulssikontrollia, mutta mulla on kyllä lehmän hermot. Ellei olisi, olisin tietysti hiljaa julkisissa tiloissa.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee nyt ihmeessä lajisaurus syömään kunnon ruokaa eläkä kaipaa sitä roskaruokaa jota tunnut syövän . Ranskalaisia saa ostettua kaupastakin ja en ymmärrä miten joku rakastaa niin paljon ranskalaisia ja pullamöttö hampurilaisia että jaksaa niistä kommentoida . Etkö todellakaan ole käynyt Yi Sushissa syömässä kiinalaista kun ei voi edes verrata ranskanperunamössöön ja hampurilaispullaan. Kokeile edes niin tiedät mitä on kunnon ruoka. Mikään paikka Loimaalla ei tarjoa yhtä maistuvaa ruokaa. Ihminen on sitä mitä hän syö! Suomessa ei ymmärretä mitään kunnon ruoasta. Kun syö perunaa koko ajan niin ei kasva kuin pää ja nyrkit sanottiin joskus. Tietenkin jokaisen varallisuuden rajoissa syö sitä mihin rahat riittää.

        Tänään sitten vasta tuli eka kertaa mentyä Yi Sushiin, ja ylipäänsä kiinalaiseen.
        Otin listalta frit. possua hapanimeläkast. Hieman yllätyin annoksen nähtyäni - mä kun luulin saavani friteerattuja suikaleita wokkivihanneksilla! 😮😁
        En oikein ymmärrä, kun noin yleisesti katsoin netistä noita kiinasafkoja. Ei ollut pahaa, päinvastoin, mutta rupes tympiin pelkkä riisi ja kuorrute. Ensi kerralla sitte jotain muuta.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Huono paikka ravintolalle.kyllä sielläkin oli jossain vaiheessa kosteus ongelma niin kuin Jaskan puatissakin. Nimen yläkerrassa kun asuu ne huumeporukat koiransa kans. Ja toinen pahempi ongelma on se työntekijöiden tupakointi, siinä istuvat terassilla ja tupakoivat. Joitakin loppua

    • Anonyymi

      Ja nyt on suljettu lopullisesti

      • Anonyymi

        Harvoin kai ne konkurssiin menneet firmat enää toimintaansa jatkaa eli silleen luonnollista, että on lopullisesti suljettu. Meinaakohan yrittäjä pistää vielä uuden ruokapaikan pystyyn vai oliko se sitten siinä?


    • Anonyymi

      Ällöttävää itsessään tuo henkilökunnan tupakointi. Oksettaa ruoka, jonka on tupakalle haisevat kädet valmistanut. Hyvä, että meni konkurssiin.

      • Anonyymi

        Ymmärrän kantasi, mutta mennäänpä ajassa vähän taaksepäin... kävitkös yhtään kertaa Salosen kioskilla tai Torin grillillä sen viimeisimmän yrittäjän aikana?
        Jälkimmäinen sentään kävi puiston puolella ja pesi aina kädet. Noitahan pystyy tekeen ja tehdään kyllä niin ettei käsin paljon tarvi koskee.

        Tämä nyt ei liity ketjuun kuin utkan kautta mutta: Mä suttasin kaupassa vähän jauhoja, kun tartuin jauhopussiin mikä meinas pudota ja aavistuksen painoin liikaa peukalolla - tavallaan tyhmä moka. No, mitenkäs muuten saat tason puhtaaksi niin hyvin kuin puhaltamalla eikä tullut näkyvää sylkee mut pyyhein silti alkoholipitoisella pyyhkeellä!

        lajijasuris


      • Anonyymi

        Kyllä minä olisin paljon enemmän huolissani grillikeittiön hygieniasta kuin siitä, että työntekijä tupakoi. Monet keittiöt ovat ihan hirvittävän epäsiistejä (myös ko. grillin keittiö) eikä kylmäketjusta ole tietoakaan.


    • Anonyymi

      Samanlailla käy kauppalan kadulla ruokapaikanporukat tupakalla ulkona ja ei ku ruokaa tekeen. Mahtaako käsiään pestä,

    • Anonyymi

      Mitäs tuon grillin paikalla on nykyään? Onko yrittäjä laittanut uutta paikkaa pystyyn samaan tilaan tai muualle?

      T: ulkopaikkakuntalainen

      • Anonyymi

        Paikka on kiinni ja tyhjä


    • Anonyymi

      Eikä siis ole tullut uutta toimintaa muuallekaan? Olisin vain käynyt syömässä, kun oli isot ja maittavat annokset.

      • Anonyymi

        Eipä ole näkynyt. En tiedä menikö konkkaan vai ajoiko itse alas, mutta yllätti todella, kun porukkaa näytti riittävän.

        Kyllä todellakin annokset oli just tota, oma suosikki possun lehtipihvi+salaatti+ranut 👍😋
        R&O:n herkussa myös maukas lehtipihvi ja muutenkin kyllä maukasta, mut heillä kauheen vähän pöytiä eikä ole kuljetusta.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Kyllä se konkkaan meni, niinku kaikki Loimaalla.

    • Anonyymi

      No ei täällä kaikki nyt sentään kookkaan mee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe