Model S pettymys

Anonyymi

Ostin Tesla Model S:n. Aikamoinen pettymys on ollut. Kaukana premium-luokan autosta. Ikkunoiden tiivisteet suhisee ja hirveesti pieniä vikoja. Pakko kai tällä on pari vuotta ajella. Viimeinen Teslani.

9

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo joo. haaveile vain teslasta. kirjoituksestasi paistaa läp että kuolaat teslan perään.

• Anonyymi

Mulla on kakkosautona IV-Golffi. Siinä tuuli suhisee koko ajan voumakkaasti, mutta se oikeastaan on vain hyvä asia sillä se peittää ikävämpiä ääniä, kuten esim. rengasmelua ja moottorin pauhua mukavalla suhinalla.

• Anonyymi

Minä koeajoin yli 100tkm ajetun. Siinä ei suhissut ikkunat.Muista vioista en tiedä. En tykkää yhtään karmittomista ovista..aikoinaan jo coupe Bemarissani oli niiden kanssa ongelmia.

• Anonyymi

Teslassa on hinta preemiumia, ei muuta.

• Anonyymi

Joo pojat. Jatkakaa haaveilua. Tesla on teille saavuttamaton unelma. Heheheheheheheh

• Anonyymi

Ei teslat nyt niin kallita ole. Ihan palkansaakan hintahaarukassa.

• Anonyymi

Kallis tai ei, ylihintainen tai ei, ihan kuinka vaan, mutta preemium-autoksi Teslaa tuskin voi objektiivisesti kutsua. Lucid Motors sentään yritti valmistaa aitoa premiumia ainakin suunnittelupöydällä, Tesla ei edes yrittänyt vaan päinvastoin säästää kaikessa varusteissa. Siksi malli kolmoseenkin on ruuvattu läppärin näyttö kojelautaan ettei tarvitse mitään erillisiä säätimiä asentaa. Lucidin valmistuksen laatu on muusta hyvästä yrityksestä huolimatta valitettavasti Teslan tasoa: paneelit valmistettuna ala-arvoisin toleranssein, listat irtoaa käteen jne.

• Anonyymi

Noh muijalla on kolmas tesla peräkkäin ja sanoi että onhan se kiva kun muijat kuolaa mutta kun hän ei samaa sukupuolta olevista välitä.
      Lienee miehillä sama tunne? 😂😂
      Ajelkoon tuossa kauppareissujaan, ei hän eikä minä sillä kauemmas jakseta lähteä.
      Taajama-auto kaikkine ominaisuuksineen ja niiden puutteineen.
      Hinta laatusuhde ei ole perustojotaa erikoisempi.
      Euroopan ja Lapin reissut mennään perinteisellä voimalla, X6m50d saa palvella nöyränä kun mennään.

• Anonyymi

Haaveilkaa pojat haaveilkaa. Niin minäkin teen. Ja hei ei se maksa mitään 😀😀😀😀😀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2952
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2621
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2584
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      100
      2226
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2084
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      331
      1846
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1546
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1408
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1178
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe