Ensimmäistä kertaa näkijälle

Anonyymi

Siis ikinä, koskaan:D, ja päätin mennä sitten kerrasta parhaalle, olen näitä paljon ennalta tutkinut, ja tullut siihen tulokseen, että paras selvännäkijä on Naomi M. Häntä on tuolla eräässä fasebookin ryhmässäkin kovin kehuttu.

Tänään on sitten aika, jännityttää, mutta toisaalta on niin paljon, mihin tarvitsen nyt apua, että lähinnä on jo etukäteen helpottunut olo.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voi eiiii, oon ihan samaa tässä suunnitellut. En ole myöskään ennen varannut ennustusaikaa, tai kerran joskus kauan sitten olin yhdellä, mutta en edes muista siitä enää mitään. Noinkohan munkin vaan pitäis.

    • Anonyymi

      Mulle katsoi parisen viikkoa sitten. Olen vieläkin aika järkyttynyt, siis sillain hyvällä tavalla. Sanoi että olen ollut kävelemässä onneni ohi, että nyt pian askeleita takaisinpäin, että se tummahiuksinen mies on syytä ottaa tosissaan.

      Olin perunut tapaamisen, johon minua oli pyytänyt mies, johon joskus lapinreissulla tutustuin. Olin silloin ollut varattu, samoin tuo mies, mutta nyt mies ilmoitti, että on eronnut, ja haluaisi tavat minut Itse erosin jo vuosi sitten.

      Niinpä on nyt sitten treffit sovittu tulevalle viikonlopulle. Toivonpa, että Naomin sanoma osoittautuu todeksi. En ollut hänelle sanallakaan maininnut tuosta miehestä, kun alkoi mulle katsoa.

    • Anonyymi

      Harkitsen käyntiä, kerro mitä olit mieltä hänen taidoistaan?

      • Anonyymi

        Kyllä sen heti huomaa, että hänellä on näkemisen lahja. Minulla ei kauheasti ole kokemusta ennustajista, mutta useammasta nyt kuitenkin, niin ei muista voi edes samana päivänä puhua.

        Yksi oli aiemmin, jolla hiukan meni asiat oikein, mutta Naomissa on sellainen merkillinen piirre, että hän saattaa alkaa esim. puhua jostakin, vaikka en ole edes asiasta sanonut. Hänen katse tuntuu menevän sieluun asti ja järisyttävää oli sekin, kun alkoi puhua minulle lapsuuteni traumasta, asia joka tapahtui ystävälleni, ja josta en taatusti ole puhunut kenellekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen heti huomaa, että hänellä on näkemisen lahja. Minulla ei kauheasti ole kokemusta ennustajista, mutta useammasta nyt kuitenkin, niin ei muista voi edes samana päivänä puhua.

        Yksi oli aiemmin, jolla hiukan meni asiat oikein, mutta Naomissa on sellainen merkillinen piirre, että hän saattaa alkaa esim. puhua jostakin, vaikka en ole edes asiasta sanonut. Hänen katse tuntuu menevän sieluun asti ja järisyttävää oli sekin, kun alkoi puhua minulle lapsuuteni traumasta, asia joka tapahtui ystävälleni, ja josta en taatusti ole puhunut kenellekään.

        Kiva kun kerroit kokemuksia. Olisi kiinnostavaa varata aika. Minulla ei vain ole mielessä mitään ongelmia tai asioita mitä tarvitsisi erityisemmin käsitellä. Voiko käynti olla aihepiiriltään ihan avoin ja vain katsotaan mitä esille nousee?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Et ole palannut asiaan. Ei kai käynti vaan ollut pettymys?

      • Anonyymi

        Ai, en tiennyt että piti palata..... :D

        Kyllä oli mahtava kokemus, todella. Tuli mieleen ihan joku televisiossa esitetty elokuva, en vain muista sen nimeä, mutta se kertoi kanssa näkijänaisesta, Naomilla todella on lahja, siitä ei ainakaan minulla ole, tai ei kyllä missään kohtaan ole ollutkaan, epäilystäkään.

        Sain vastaukset ja selkeän suunnan, se oli minulla toiveena ja ylittyi kyllä, lähtöä jo tein, kun pudotti varsinaisen jysäyksen, mutta se on sen verran henkilökohtainen asia, etten tässä avaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, en tiennyt että piti palata..... :D

        Kyllä oli mahtava kokemus, todella. Tuli mieleen ihan joku televisiossa esitetty elokuva, en vain muista sen nimeä, mutta se kertoi kanssa näkijänaisesta, Naomilla todella on lahja, siitä ei ainakaan minulla ole, tai ei kyllä missään kohtaan ole ollutkaan, epäilystäkään.

        Sain vastaukset ja selkeän suunnan, se oli minulla toiveena ja ylittyi kyllä, lähtöä jo tein, kun pudotti varsinaisen jysäyksen, mutta se on sen verran henkilökohtainen asia, etten tässä avaa.

        Pitää minunkin varata aika jolloinkin. Kiva että oli onnistunut käynti. Moni kehunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää minunkin varata aika jolloinkin. Kiva että oli onnistunut käynti. Moni kehunut.

        Onko tässä muita taitavia selvänäkijöit siis lainkaan kuin tämä mainostettu Naomi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, en tiennyt että piti palata..... :D

        Kyllä oli mahtava kokemus, todella. Tuli mieleen ihan joku televisiossa esitetty elokuva, en vain muista sen nimeä, mutta se kertoi kanssa näkijänaisesta, Naomilla todella on lahja, siitä ei ainakaan minulla ole, tai ei kyllä missään kohtaan ole ollutkaan, epäilystäkään.

        Sain vastaukset ja selkeän suunnan, se oli minulla toiveena ja ylittyi kyllä, lähtöä jo tein, kun pudotti varsinaisen jysäyksen, mutta se on sen verran henkilökohtainen asia, etten tässä avaa.

        Olen ollut jo vuosia Naomin asiakas ja jos totta puhutaan, suoranainen fani, jeeee!

        Olen käynyt taidenäyttelyissään ja lukenut kirjoittamansa kirjat, Se ensimmäinen kertoo hänen omasta elämästä, ja toinen mitä ilmeisemmin myös, vaikka siinä kirjan henkilö onkin eri nimellä.
        Kun ne lukee, niin huomaa, on tosi paljon samanlaista kuin siinä elokuvassa, jota taidat tarkoittaa, eli se Gift -Enne. Sen pääosaa esittävä näkijänainen Annie, jopa näyttää ihan Naomilta.
        Olen katsonut sen elokuvan ainakin kolmeen kertaan, minua kiinnostaa kaikki sen aihepiirin elokuvat ja kirjallisuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe