Ruotsi voitti Suomen jääkiekossa, se on ilonpäivä ruotsinkielisille.
Heja Sverige
20
106
Vastaukset
- Anonyymi
En svenskspråkig finländare hejar ALDRIG på Sverige.
- Anonyymi
Neej då?
Visst gör den det, men inte om motståndaren är Finland. En finne däremot ser ut att känna skadeglädje var gång som det går illa för storebror.
- Anonyymi
Österbotit ainakin juhlivat Ruotsia
- Anonyymi
Hannu Hanhet hävisivät Usalle, kerrankin meni oikein.
- Anonyymi
Hannu Hanhet saavat vastaansa Kanadan pudotuspeleissä.
- Anonyymi
Hienosti pelattu Ruotsi, valitettavasti se ei ihan riittänyt Kanadaa vastaan.
- Anonyymi
Ruotsi tuli kuitenkin viidenneksi näissä kisoissa. Heja Sverige.
- Anonyymi
Suomi voitti österbottien harmiksi maailmanmestaruuden.
- Anonyymi
Mutta kun hävisi Ruotsille. Siksi Ruotsi ansaitsee olla maailmanmestari, eikä lilla Finland.
- Anonyymi
Montako suomenruotsalaista pelaajaa oli Suomen voittoisassa joukkueessa?
- Anonyymi
Leo Komarov, mutta ei tainnut pelata, ellei Kevin Lankinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leo Komarov, mutta ei tainnut pelata, ellei Kevin Lankinen.
Eiköhän Leo Komarov ole enemmänkin venäjän sukuinen, ja Kevin Lankinen USA/Kanada.
- Anonyymi
Miksi Tampereen kultajuhlissa puhutaan niin vähän ruotsia?
- Anonyymi
Inte talades det svenska heller bland dem som klättrade och ställde till det vid Havis Amanda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inte talades det svenska heller bland dem som klättrade och ställde till det vid Havis Amanda.
Men varför inte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Men varför inte?
Svenskspråkiga kan ha roligt utan att förstöra .
- Anonyymi
Suomenruotsalaiset ovat sitä mieltä, että ilman Kurre Lindsrömiä, Suomella ei olisi tänäänkään yhtään MM-kultaa.
- Anonyymi
Suomi ei olisi mitään, ilman Ruotsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683109
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743014Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682870On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392027- 601647
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351585
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,211532