Kunnan /kuntalaisten omistama Mörskä laitettava arvoiseensa kuntoon .
Kulttuuri teko 2022
15
1469
Vastaukset
- Anonyymi
Kulttuuriteko lyödä maantasalle
- Anonyymi
Museo-alue olisi hyvä paikka mörskä rakennukselle,tai sitten Sampolan kenttä alue.
- Anonyymi
Voih...älkää vain purkako. Siihen saisi niin ihanan kahvilan, joulumyymälän tai jotain muuta.
Käykää nyt hyvät Karvialaiset muuallakin kuin kulttuurikeskuksessa. Muualla hyödynnetään näitä vanhoja rakennuksia ja turistit tykkää. - Anonyymi
Tyhjää tilaa tähän tarkoitukseen valmiina apteekin vieres
- Anonyymi
Siitä vaan apteekin viereen.
Kannattaa vähän käydä muuallakin kuin paikkakunnan sisällä. Matkailu avartaa.
Käyppä joskus vaikka myllykahvilassa....ethän osaa sinne....kauhajoen Valkoinen puu on lähempänä.
Pointtia et kuitenkaan ymmärrä.
- Anonyymi
Perustappa sinä sitten idyllinen kaffila, onnea ja menestystä. Kaikki matkailijat poikkeekin, ruuhkaan asti, kun ovat jo taidekahvilas sumppinsa juoneet. Mulle ei homeporstuas kahvi maistu.
- Anonyymi
Tee sä siihen juottola. Niitähän paikkakunnalla tarvitaan.
- Anonyymi
Niin oon tehnyt tähänkin asti
- Anonyymi
St1.lle kahville siä kuulee samalla kylän juorut
- Anonyymi
Naakkalinna purkuun vaan
- Anonyymi
Ottakaa yhteys museovirastoon. Sieltä saa rahaa mörskän korjaamiseen.
- Anonyymi
Joko se kuoppila pian aukee vain meneekö maan tasalle? Unohtuko vouhotus jo
- Anonyymi
Miksi kaikki vanha pitää hävittää?
- Anonyymi
Mörskä purkuun ja samoin Sampola.
- Anonyymi
Kulttuuriteko 2023! Vihdoin se rytöläjä purettiin🥳
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1296238Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745712241Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk381495Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661028
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll64990Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 64946