Mies olet kaunis sisältä ja ulkoa

Anonyymi

Haluan sut omakseni. Sinä jos kuka kelpaat :)

131

2649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun täytyy sitten kääntää mun huomio itseesi ja vietellä mut.
      Aloituksesi on sen verran kaunis, että sait jo huomioni.
      :)

      • Anonyymi

        Niin varmaan pitäisi mutta miten ihmeessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan pitäisi mutta miten ihmeessä :)

        Kokeile kaikkea, puhu ja kerro minulle kuinka paljon ja miten rakastaisit minua.
        Tee siis "tarjous" josta ei voi kieltäytyä.
        :)

        Omalle kullalle mitataan aina parasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile kaikkea, puhu ja kerro minulle kuinka paljon ja miten rakastaisit minua.
        Tee siis "tarjous" josta ei voi kieltäytyä.
        :)

        Omalle kullalle mitataan aina parasta.

        Meidän välit ei ole ihan sillä tasolla, että alkaisin rakkaudesta höpistä. Mutta onnea sinulle naisesi kanssa. Hetken vaan toivon jos vaikka hän ajattelisi noin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän välit ei ole ihan sillä tasolla, että alkaisin rakkaudesta höpistä. Mutta onnea sinulle naisesi kanssa. Hetken vaan toivon jos vaikka hän ajattelisi noin :)

        Jos jonkun haluat omaksesi, niin minkä muun asian takia hänet haluaisit kuin rakkauden takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonkun haluat omaksesi, niin minkä muun asian takia hänet haluaisit kuin rakkauden takia?

        Rakkauden, mutta sinun myymispuheista en pidä. En alentuisi tuollaiseen koskaan mitä kirjoitit. Se vähän jopa loukkasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauden, mutta sinun myymispuheista en pidä. En alentuisi tuollaiseen koskaan mitä kirjoitit. Se vähän jopa loukkasi.

        Kukaan ei ole myymässä, joten loukkaantua ei tarvitse.

        Minä ainakin lupaan rakkaalleni rakkautta ja kaiken siihen päälle mitä hänen sydämensä halajaa.
        Se on minun "tarjoukseni", sellainen olen ja sellaisena itseni hänelle lupaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole myymässä, joten loukkaantua ei tarvitse.

        Minä ainakin lupaan rakkaalleni rakkautta ja kaiken siihen päälle mitä hänen sydämensä halajaa.
        Se on minun "tarjoukseni", sellainen olen ja sellaisena itseni hänelle lupaan.

        Unohda koko aloitus. Minä kirjoitin irl-ihmiselle, en ole kiinnostunut sinusta tai tarjouksistasi. Minä haluan vain hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohda koko aloitus. Minä kirjoitin irl-ihmiselle, en ole kiinnostunut sinusta tai tarjouksistasi. Minä haluan vain hänet.

        No johan tuli tulta ja tappuraa.
        Kannattaa mennä kertomaan kaikki tuo hänelle sinne IRL.
        ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan tuli tulta ja tappuraa.
        Kannattaa mennä kertomaan kaikki tuo hänelle sinne IRL.
        ;)

        En vaan pidä tyylistäsi, että sinua mitään vikitellä ja miellyttää ja tehdä hyvä tarjous. Liian itsekästä makuuni. Pilasit mun hyvän aloituksen :) Se kun oli hänelle eikä sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan pidä tyylistäsi, että sinua mitään vikitellä ja miellyttää ja tehdä hyvä tarjous. Liian itsekästä makuuni. Pilasit mun hyvän aloituksen :) Se kun oli hänelle eikä sulle.

        Kaikkihan tekee tavallaan, sanoo sen sitten ääneen tai ei.
        Hyvä jos sinä et ole itsekäs.
        Mun mielestä se on ihan kiva kuulla jos toinen puhuu tai kirjoittaa rakkaudesta.
        Jotkut tekee runoja lauluja jne. luettavaksi tarkoitettuja.
        Ei sun tarvii muita vikitellä eikä mielyttää kuin sitä omaa kultaasi.
        Voit pyytää ylläpitoa poistamaan mun viestit jos tahdot.
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan tekee tavallaan, sanoo sen sitten ääneen tai ei.
        Hyvä jos sinä et ole itsekäs.
        Mun mielestä se on ihan kiva kuulla jos toinen puhuu tai kirjoittaa rakkaudesta.
        Jotkut tekee runoja lauluja jne. luettavaksi tarkoitettuja.
        Ei sun tarvii muita vikitellä eikä mielyttää kuin sitä omaa kultaasi.
        Voit pyytää ylläpitoa poistamaan mun viestit jos tahdot.
        :)

        No ei niitä tarvii poistaa. Kirjoittele mitä haluat. Minä nyt kuitenkin tykkään vaan yhdestä miehestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei niitä tarvii poistaa. Kirjoittele mitä haluat. Minä nyt kuitenkin tykkään vaan yhdestä miehestä.

        Niin sitä pitääkin. :)
        Mä vaan aloin vastailemaan kun kysyit, sellaista tää palstailu on.
        Mutta joo, kerro se kaikki hänelle kasvotusten, tee hänet tietoiseksi tunteistasi ja ajatuksistasi häntä kohtaan, niin siinä se.
        Miehelle oli, mun huomion ainakin sait vaikka ei ollutkaan tälle miehelle.

        Ei muuta ku onnea vaan.
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä pitääkin. :)
        Mä vaan aloin vastailemaan kun kysyit, sellaista tää palstailu on.
        Mutta joo, kerro se kaikki hänelle kasvotusten, tee hänet tietoiseksi tunteistasi ja ajatuksistasi häntä kohtaan, niin siinä se.
        Miehelle oli, mun huomion ainakin sait vaikka ei ollutkaan tälle miehelle.

        Ei muuta ku onnea vaan.
        :)

        Samoin sulle. Äläkä laita niitä naisia ihan konttaamaan takiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sulle. Äläkä laita niitä naisia ihan konttaamaan takiasi.

        No en laita, hän saa kyllä ihan itse näyttää ja kertoa kuinka hän rakastaa.
        Niin mäki teen, mä osoittaisin hänelle kaikin teoin mitä hän merkitsee, sillä rakkaus ilman tekoja on kuollut.
        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile kaikkea, puhu ja kerro minulle kuinka paljon ja miten rakastaisit minua.
        Tee siis "tarjous" josta ei voi kieltäytyä.
        :)

        Omalle kullalle mitataan aina parasta.

        Kaupsnkäyntiäkö on nykyään?
        Ajat muuttuneet kun köyhäkin sai ystävän...


    • Anonyymi

      Niin kelpaisit sinäkin mulle, jos vaan olisit tulossa. Kaunis sisältä ja ulkoa. :)

      • Anonyymi

        Olen tulossa ja menossa tai mitä vaan oikea haluaa. Ihan mitä vaan :)


    • Anonyymi

      Mikset sitten vaan mene ja ota omaksesi :)

      • Anonyymi

        Ei kai niin voi tehdä oikeassa elämässä? Pitää löytää joku varovampi tapa.
        Palstalla vaan voi mennä ja ottaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai niin voi tehdä oikeassa elämässä? Pitää löytää joku varovampi tapa.
        Palstalla vaan voi mennä ja ottaa :)

        Mun tapauksessa voi tehdä niin, jos olisit hän. Sanot vain: "Sä olet mun nyt" T:J -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun tapauksessa voi tehdä niin, jos olisit hän. Sanot vain: "Sä olet mun nyt" T:J -sivusta

        Aloitus ei ole J-miehelle tällä kertaa. Taitaa ne J kaipailijat laittaa sen jo otsikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ole J-miehelle tällä kertaa. Taitaa ne J kaipailijat laittaa sen jo otsikkoon.

        Voi J-mies parka! tää palsta on tuulinen vetää joka lävestä! Onkohan mun J-mies mielitietty jota tuulessa riepotellaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi J-mies parka! tää palsta on tuulinen vetää joka lävestä! Onkohan mun J-mies mielitietty jota tuulessa riepotellaan?

        Olen tottunut siihen. Kukaan ei mua kaipaa eikä kauniita sanoja suuntaani koskaan sano. Se hylätty kerta toisensa jälkeen J-mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi J-mies parka! tää palsta on tuulinen vetää joka lävestä! Onkohan mun J-mies mielitietty jota tuulessa riepotellaan?

        Mitä sinä sitä multa aloittajanaiselta kyselet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai niin voi tehdä oikeassa elämässä? Pitää löytää joku varovampi tapa.
        Palstalla vaan voi mennä ja ottaa :)

        Kerää talteen tämä herkku, kun kiinnostaa😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerää talteen tämä herkku, kun kiinnostaa😘

        Sen herkun poimisin mutta sut?


    • Anonyymi

      Enpä tiedä..

      • Anonyymi

        Ei kukaan pakota.


    • Anonyymi

      Kaunis ajatus! Joskus sen tietää, mikä sopii itselleen ja minkä pystyy sovittamaan itselleen. 💞

      • Anonyymi

        Niin, joskus vaan tietää.


    • Anonyymi

      Heh. En ole kaunis millään tasolla. Mutta hän on, ja olen sen hänelle kertonutkin. Hän saa minut jos vain haluaa.

      • Anonyymi

        =)

        Olet, parasta, mitä olen ikinä nähnyt elämässäni,

        ja, olet upein näky, ikinä, koko, maailman,

        vaikka, aika, ja, maailma, muuttuu ja tulee uudeksi,

        niin, uudessa maassa, ja, maailmassa,

        olet, silti kaikkein upein näky,

        itsensä, luojan luomassa, ykseydessä, maailman,

        niin,

        olet,

        aina, ja, aina,

        upein, ja, hienoin näky,

        minkä, olen nähnyt,

        kuin, jumalatar taivaan ja maan,

        ja, minun, puhki kuluneen ruostuneen sydämeni,

        rakkaus, iän, ikuinen,


        ja, ruosteisessa, sydämessä, Aika Itsensä, Ja, silti,

        vaikka, kulunut on ja ruostunut, on,

        niin, silti rakkautta sydämessäni sinulle,

        on,

        sillä, olet kuin antiikin jumalatar,

        mitä, silmäni, nämä,


        kaiken kokeneet ja nähneet,

        vain, ahnehtivat, ja, ahnehtivat,


        kunnes, aika menettää merkityksensä,

        ja, vain, ruosteinen rakkaus, sydämessään, ja, ahnehtien silmilläni,


        voin, vain, sanoa,

        että, jos, taivaan ja maan, vuoret, kuiskaisivat, minulle lukemattomia salaisuuksiaan,


        niin, ainoa kuiskaus, ja huuto lukemattomien vuorten on,

        ja,

        on,

        Rakastan Sinua, Ja, Vain Sinua, kuolemaani ja ikuisuuteen saakka,

        aina, ja, ikuisesti,

        alati,

        vain,



        =)

        N

        eli, PAKSU PEKKA,


        ja, suomen rakkaille Poliisivoimille koko runon tuotto,

        aivan, 99999% kokonaan,

        =)

        N


      • Anonyymi

        Ok onnea sinulle ja kaunottarellesi. Minä se en ole. Jos mies kertoisi tuollaisia niin en näkisi mitään syytä kirjoitella tätä kautta hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        =)

        Olet, parasta, mitä olen ikinä nähnyt elämässäni,

        ja, olet upein näky, ikinä, koko, maailman,

        vaikka, aika, ja, maailma, muuttuu ja tulee uudeksi,

        niin, uudessa maassa, ja, maailmassa,

        olet, silti kaikkein upein näky,

        itsensä, luojan luomassa, ykseydessä, maailman,

        niin,

        olet,

        aina, ja, aina,

        upein, ja, hienoin näky,

        minkä, olen nähnyt,

        kuin, jumalatar taivaan ja maan,

        ja, minun, puhki kuluneen ruostuneen sydämeni,

        rakkaus, iän, ikuinen,


        ja, ruosteisessa, sydämessä, Aika Itsensä, Ja, silti,

        vaikka, kulunut on ja ruostunut, on,

        niin, silti rakkautta sydämessäni sinulle,

        on,

        sillä, olet kuin antiikin jumalatar,

        mitä, silmäni, nämä,


        kaiken kokeneet ja nähneet,

        vain, ahnehtivat, ja, ahnehtivat,


        kunnes, aika menettää merkityksensä,

        ja, vain, ruosteinen rakkaus, sydämessään, ja, ahnehtien silmilläni,


        voin, vain, sanoa,

        että, jos, taivaan ja maan, vuoret, kuiskaisivat, minulle lukemattomia salaisuuksiaan,


        niin, ainoa kuiskaus, ja huuto lukemattomien vuorten on,

        ja,

        on,

        Rakastan Sinua, Ja, Vain Sinua, kuolemaani ja ikuisuuteen saakka,

        aina, ja, ikuisesti,

        alati,

        vain,



        =)

        N

        eli, PAKSU PEKKA,


        ja, suomen rakkaille Poliisivoimille koko runon tuotto,

        aivan, 99999% kokonaan,

        =)

        N

        Eli, 💩 PEKKA


    • Anonyymi

      Noh. Sinulla on oppikoulu käymättä..

      • Anonyymi

        Peruskoulu on käytynä kyllä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peruskoulu on käytynä kyllä :)

        Kolme nerrosta ja vintti. Ni!


    • Anonyymi

      Ei ole kukaan koskaan kehunut mua noilla sanoilla, mut otetaan kaikki hyvä vastaan. Kyllä hetki tällaistakin hyvää auttaa välillä. Anteeksi, et omin, mut mun oli pakko saada edes hetki tuntea itseni näin. 🤭 Haaveilua, jostain mahdottomasta.

      • Anonyymi

        Mielelläni näkisin että sä olet hän. Jotenkin suloisen vaatimatonta ja kivaa tuo tekstisi. Ole hän vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielelläni näkisin että sä olet hän. Jotenkin suloisen vaatimatonta ja kivaa tuo tekstisi. Ole hän vaan :)

        Olen ainakin hetken, luvallasi. Haluan tuntea olevani merkityksellinen naiselle, joka tuntuu mieleiseltä (kemia). Mahdoton tuntuu nyt vähän enemmän mahdolliselta ainakin täällä tässä viestiketjussa, aloittajan tukemana, annoit enemmän kuin odotin, sydämellinen kiitos! 🙏😇😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ainakin hetken, luvallasi. Haluan tuntea olevani merkityksellinen naiselle, joka tuntuu mieleiseltä (kemia). Mahdoton tuntuu nyt vähän enemmän mahdolliselta ainakin täällä tässä viestiketjussa, aloittajan tukemana, annoit enemmän kuin odotin, sydämellinen kiitos! 🙏😇😘

        Olin huono kemiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin huono kemiassa.

        Tällä tarkoitin, että ymmärrämme toisiamme, joka ilmenee saman henkisyytenä. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tarkoitin, että ymmärrämme toisiamme, joka ilmenee saman henkisyytenä. 😉

        Tiedän 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ainakin hetken, luvallasi. Haluan tuntea olevani merkityksellinen naiselle, joka tuntuu mieleiseltä (kemia). Mahdoton tuntuu nyt vähän enemmän mahdolliselta ainakin täällä tässä viestiketjussa, aloittajan tukemana, annoit enemmän kuin odotin, sydämellinen kiitos! 🙏😇😘

        Minä aloittaja en ollut ollenkaan huono kemiassa. Päinvastoin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tarkoitin, että ymmärrämme toisiamme, joka ilmenee saman henkisyytenä. 😉

        Hän oli sivusta, mutta me ehkä ymmärrämme toisiamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ainakin hetken, luvallasi. Haluan tuntea olevani merkityksellinen naiselle, joka tuntuu mieleiseltä (kemia). Mahdoton tuntuu nyt vähän enemmän mahdolliselta ainakin täällä tässä viestiketjussa, aloittajan tukemana, annoit enemmän kuin odotin, sydämellinen kiitos! 🙏😇😘

        Mutta miksi se tuntuu niin mahdottomalta? Jos ajatellaan, että oltaisiin me (sinä minä aloittaja). Mähän raksutan sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli sivusta, mutta me ehkä ymmärrämme toisiamme.

        Tätä vähän epäilinkin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi se tuntuu niin mahdottomalta? Jos ajatellaan, että oltaisiin me (sinä minä aloittaja). Mähän raksutan sua :)

        Niin kuin alussa mainitsin, että elin hetken haaveissani. Kuulostat ihanalta ja olisit varmaan minulle monella tapaa ihana. Minä olen pelon ohjaama, siksi pelkuri näissä, siksi tyydyn vähäänkin hyvään, joskus halunnut enemmänkin, kääntyi lopulta itseäni vastaan :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin alussa mainitsin, että elin hetken haaveissani. Kuulostat ihanalta ja olisit varmaan minulle monella tapaa ihana. Minä olen pelon ohjaama, siksi pelkuri näissä, siksi tyydyn vähäänkin hyvään, joskus halunnut enemmänkin, kääntyi lopulta itseäni vastaan :(

        No sitten pitää vaan toivoa, ettet ole hän. Sehän särkisi mun sydämen, jos olisit ja noin sanoisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten pitää vaan toivoa, ettet ole hän. Sehän särkisi mun sydämen, jos olisit ja noin sanoisit.

        Elän vaan elämässäni vaihetta, kun on uskon puutetta kaikkeen hyvään, enkä halua antaa liikaa toivolle tilaa. Siksi tyydyn vain haaveilemaan asioita. Fantasiaa taisin hetken elellä jo kanssasi. Kiitän ja kumarran syvään, puoleesi 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elän vaan elämässäni vaihetta, kun on uskon puutetta kaikkeen hyvään, enkä halua antaa liikaa toivolle tilaa. Siksi tyydyn vain haaveilemaan asioita. Fantasiaa taisin hetken elellä jo kanssasi. Kiitän ja kumarran syvään, puoleesi 🙏

        Ok, hyvää jatkoa sinulle. Tuskinpa sinä oikeasti olet edes hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, hyvää jatkoa sinulle. Tuskinpa sinä oikeasti olet edes hän.

        Sivullinen vain, joka hetken haaveili jostain, joka jäi saavuttamatta, hyvää jatkoa toivon sinullekin ja toivottavasti löydätte yhteisen sävelen sinun hänen kanssa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihanaa nähdä

        Kuinka toinen

        Eheyttää

        Terveyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa nähdä

        Kuinka toinen

        Eheyttää

        Terveyttää

        -sivusta huutelen näihin-


    • Määkin oon komee ku punane polkupuorä, niiku myös tuttokyöpeli, mut ei meil kyöpeleil oo lakalan alla muuta ku tyhjää. Siitäköhä johtuis, ku onniin kevyt ja olematon olo? 👻

    • Anonyymi

      Olen jo sun. Olen ollut jo vuosia.
      K

      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


    • Anonyymi

      Aloittaja toivottavasti saat tuon miehen omaksesi. Minun kaipauksen kohde ei ole mies, hän on maailman Kaunein ja suloisin nainen, sitä hän on minulle ollut jo pitkään. Ei, päivää että hän ei ole ajatuksissani, niin sinä sekoitit minut täysin itselläsi. Mutta hyvällä tavalla ei millään pahalla, eihän Rakkaus ole koskaan mikään paha kun se on oikea tunne. Rakas Kaunotar olen saanut sinulta jotain arvokasta itselleni, en tiedä olenko edes ansainnut sitä, olen kyllä yrittänyt olla jokaisen tunteen arvoinen mitä tunnen sinun suuntaan. Olet ensimmäinen nainen joka sytytti kaikki, sen pitkän rivin kynttilöitä sisälläni palamaan ikuisesti, joista käytän nimitystä Rakkauden kynttilät. Olen nyt Rakastanut ja kaivannut sinua aika pitkään, tämä tunne ei ole enää uusi, mutta se vain vankistuu päivä päivältä sinuun. En, ole nähnyt sinun Kauniita kasvojasi pitkään aikaan, nään ne kyllä unen maailmassa, onneksi edes siellä. Olen toivonut aina kun olen sinulle kirjoittanut, että edes sattuisit lukemaan jonkun näistä kirjeistäni sinulle. Se, merkitsi minulle paljon jos näin olisi. Olethan kumminkin elämäni suurin Rakkaus tarina, niin tunnen sen. Jos olisi voinut jollain tavalla välttää tämän tunteen sinuun, minun olisi pitänyt kävellä se aika minkä sain silmilläni kokea sinuun, niin silmäni olisi pitänyt pitää kiinni. En, tajunnut oikeasti että tälläistä tunnetta voi edes olla olemassa minkä sinä sait aikaa minussa. Sinun Kauneus ja koko ihana olemuksesi sai minut oikeasti polvilleen, sekoitit minut täysin itselläsi, niin sinä teit. Mutta jollain tavalla onnistuin näkemään sielusi syvyksiin, silloin tajusin löytäneeni jotain mikä ei koskaan poistu minusta. Se on sinun antama lämmin ja oikean tuntuinen Rakkaus sinuun, siksi minä tulen Rakastamaan sinua ihan loppuun asti. Mutta sinulle jotain haluaisin antaa takaisin, ole hyvä Rakas Kaunotar: Olet minun Rakkaani, salainen intohimoni,. Olet tähteni- aurinkoni,säteilet tähden lailla ,sydämesi lämpö hehkuu tunnen Rakkutesi lämmön , olet unelmani nainen,Olen onnellinen- unelmistani, tarvitsen Rakkauttasi.

      • Anonyymi

        Miksi spämmäät tuota lorua yhä uudestaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi spämmäät tuota lorua yhä uudestaan?

        Se on sama mies kun aloituksia kirjoittelee myös tämänkin, tämän voisi nähdä eräänlaisena digitaalisena allekirjoituksena, kuten jeesus kolumbus- setin tai sen jonkun S hommelin ym toistuvat. Tämä ei ole mitään rakettitiedettä kun alkaa lukemaan ja tämän sanon kaikille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sama mies kun aloituksia kirjoittelee myös tämänkin, tämän voisi nähdä eräänlaisena digitaalisena allekirjoituksena, kuten jeesus kolumbus- setin tai sen jonkun S hommelin ym toistuvat. Tämä ei ole mitään rakettitiedettä kun alkaa lukemaan ja tämän sanon kaikille...

        Ei ole sama nainen, joka aloituksia laittaa. Älä maalita täällä ketään kun et osu oikeaan. Minä aloittajanainen laitan kyllä kappalejaon noin pitkiin. Oon pikkuisen nipo kirjoittaja, täällä koitan toki unohtaa sen ja jättää pilkut laittamatta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sama nainen, joka aloituksia laittaa. Älä maalita täällä ketään kun et osu oikeaan. Minä aloittajanainen laitan kyllä kappalejaon noin pitkiin. Oon pikkuisen nipo kirjoittaja, täällä koitan toki unohtaa sen ja jättää pilkut laittamatta..

        Samaa sanoisin niille jotka vuosia jaksaa satuilla näistä aloituksista- älä maalita ketään kun et osu oikeaan...joskus paradoksaalisesti juuri sinulta tulee ne osuvimmat fraasit


    • Anonyymi

      Poimi herkku kyytiin

      • Anonyymi

        Mielelläni nappaan tarakalle tai takakonttiin hänet.


    • Anonyymi

      Kiitos, niin minäkin haluan sut :)
      t. mies

      • Anonyymi

        Pieni toivomus palstan toiveiden tynnyriin. Anna sun olla hän :)


      • Anonyymi

        Mistä päättelet että aloitus koskisi sua?


      • Anonyymi

        En sano ettet olisi. En vaan tiedä kuka olet. Tarkoitin että kunpa hän ajattelisi kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet että aloitus koskisi sua?

        Tämä ei ole aloittajan kysymys. Mutta voin sanoa, että aloituksessa on ihan hyvä tunniste yhdelle. Jos vähän kelaa muistiaan..


    • Anonyymi

      en kyllä oo - mutta ...

      • Anonyymi

        En tajua miksi kaikki vastaukset sulle poistuu. Oletpas!


    • Anonyymi

      Voi juku. Sit eikun vaan ottamaan.

      • Anonyymi

        Niin se on tehtävä, poimittava ihana talteen.


    • Anonyymi

      Elämäntaparikollisen kauneus, suloisuus

      • Anonyymi

        Joo, no jos haluat miestä noin lyyrisesti kuvata... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no jos haluat miestä noin lyyrisesti kuvata... :D

        Tämä ei ole aloittaja. En minä heti herätessä tänne ryntää :)


    • Anonyymi

      Taidat olla se mies joka vakuuttelee itselleen omaa arvoaan päivät pitkät ja ei nyt millään pahalla ketään kohtaan, kuka ei tuntisi halua olla kehun kohde, mutta minusta ei omaa riittävästi älykkyyttä jos ei osaa oikolukea tätä illasta toiseen toistuvaa monotoniaa

      • Anonyymi

        Naiselta on aloitus, mutta kiva jos se aktivoi sinuakin kasilta aamulla :) Naurua..
        Ja tosiaan luin sulta kolme sanaa "taidat olla se mies", siihen lopetin. Nainen olen ja miestä kaipaa täällä. Sinua en lue koskaan loppuun asti. Sitä iloa en sulle suo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta on aloitus, mutta kiva jos se aktivoi sinuakin kasilta aamulla :) Naurua..
        Ja tosiaan luin sulta kolme sanaa "taidat olla se mies", siihen lopetin. Nainen olen ja miestä kaipaa täällä. Sinua en lue koskaan loppuun asti. Sitä iloa en sulle suo.

        Toistossa on tehoa joka kulmasta katsottuna. Nämä sinun aloitukset on itsessään harmittomia, mutta siihen se harmittomuus sitten loppuukin kun fanaattisten henkilöijien ja maalittajien kanssa käytte sotasille ja sinä mies heität lähes aina jonkun laittoman uhkauksen yms ilmoille, mikä on tietty maalittajille mannaa taivaasta..hyi mitä touhua


    • Anonyymi

      Oon aika ruma eikä mua kukaa haluu 😂

    • Anonyymi

      No kiitos vaan mutta täälä on miljoona ukkoa jotka arvailee, että minäkö vai joku muu. Sovitaanko niin että sanot sen sit suoraan kun nähdään etkä arvuuttele täälä enempää. Menee hermo..

      • Anonyymi

        Kyllä se on tarkoituskin sanoa hänelle. Jos vaan uskallan ja saan tilaisuuden.

        Nuo sun jälkeen tulevat kommentit ei muuten liity mitenkään aloitukseen. Jollain lähtenyt taas palstaharhat lentoon!


      • Anonyymi

        Koko ajanhan täällä ikäväpalstalla kirjoitetaan niinkuin täällä olisi vain yksi nainen ja se mies jota se kovasti ikävöi. Eikä meillä ole mitään takeita siitä, että se mies edes lukisi tätä palstaa.

        Suoraan sanoen en edes ymmärrä miksi tätä palstaa tungetaan jatkuvasti etusivulle, tää on jotain järkyttävää ääneen ajattelua koko palsta.


    • Anonyymi

      provo naiselta esiintyy toisena mustasukkainen kun on

      • Anonyymi

        Minäkö mustasukkainen, millä perusteella? Kerron miehen olevan kaunis ja olen sillä perusteella mustasukkainen? Juo lisää hei!


      • Anonyymi

        Provo naiselta joka esiintyy toisena koska on mustasukkainen? Ei millään pahalla mutta näissä sinun ajattelufasilitoinneissa ei ole mitään järkeä, mutta ehkä jonkun pseudotiede- tai uskomustiedeseulan läpi menee jos yksilö on kovin altis aivopesulle tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkö mustasukkainen, millä perusteella? Kerron miehen olevan kaunis ja olen sillä perusteella mustasukkainen? Juo lisää hei!

        Jooo, ei muuta kun hyvää riitelyä teille kahdelle sulle alkuperäiselle trollimiehelle ja tälle alustajalle joka alustaa..öö jotain jostain olisikohan pomppinut taas aloituksesta toiseen ja mennyt ns vuorosanoissaan sekaisin, tietääkö varmaan vähiten itse


    • Anonyymi

      Kyllä se vaan niin on, että vähän tykkään kirjoitella sun kanssa. :)
      Menehän siitä nyt sen miehen luo, kun kerran tiedät kuka hän on ja missä hän on, äläkä kiusaa täällä meitä muita viattomia miehiä...
      :)

      • Anonyymi

        Runoa kehiin.

        Jos olisit mun,
        olisin sun,
        Katseltais tulta kun,
        juhannuskokko mun,
        palaisi ja lämpö olis sun.

        Viiniä juotais, nautittais,
        kahdestaan oltais, toisiamme rakastettais,
        Olis ihanaa,
        olla sun kaa,
        vierekkäin, lähekkäin,
        hymyillen, sylikkäin.

        Mut nyt menee jollekin toiselle,
        naiselle toiselle ihanalle,
        jonka tie luoksein käy,
        Sen jälkeen ei mua palstalla näy.

        Tule nainen, tule jo luokseni,
        Kuule huutoni kutsuni,
        Älä viivyttele, älä jahkaile,
        älä pelkästään haaveile.
        Täällä oottaa avoin syli sinua,
        joka ajattelet myös minua,
        Kaikki on valmiina meitä varten,
        vain sinut elämääni vielä tarvitsen.

        :)


      • Anonyymi

        Tiedän kuka hän on ja arvaan missä hän on tällä hetkellä tai missä päin. Mutta olen itse töissä enkä voi mennä. Enkä muutenkaan tunge väkisin seuraansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kuka hän on ja arvaan missä hän on tällä hetkellä tai missä päin. Mutta olen itse töissä enkä voi mennä. Enkä muutenkaan tunge väkisin seuraansa.

        Milloin sitten meinasit mennä kaiken hänelle kertomaan irl?
        Tässä kuussa?
        Ensi kuussa?
        Tänä vuonna?
        Ensi vuonna?
        Hän on siis vasta ihastus vai?
        Onko ollut jo kauan?

        Entä jos hän tietäisi, että nämä palstailut olet kirjoittanut hänelle?
        Tietääkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin sitten meinasit mennä kaiken hänelle kertomaan irl?
        Tässä kuussa?
        Ensi kuussa?
        Tänä vuonna?
        Ensi vuonna?
        Hän on siis vasta ihastus vai?
        Onko ollut jo kauan?

        Entä jos hän tietäisi, että nämä palstailut olet kirjoittanut hänelle?
        Tietääkö?

        Vastasin ja sitten pyyhin pois. Taidatkin vaan kalastella. Täällä on sellaista porukkaa päivällä, että jätän vastaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin ja sitten pyyhin pois. Taidatkin vaan kalastella. Täällä on sellaista porukkaa päivällä, että jätän vastaamatta.

        Juttelen sinun kanssasi.
        Kyselen kun kiinostaa asiat ja kun kerran palstalle avoimesti tuotu kaikenlaista, niin kai sitä saa kysellä?
        Vastaat mihin vastaat ja jätät vastaamatta mihin et tahdo vastata.
        Ei mitään liian henk koht tunnistetta kannata, mutta hiukan voit valaista.

        Minulla on se neuvo sinulle, että jos hän tietäisi nämä mitä hänestä kirjoitat, niin sinun ei tarvitsisi paljon varmaan miettiä miten saisit hänet.


    • Anonyymi

      On tää nyt... sydänverellä yrittää runon pätkääkin , ja mikään ei kelpaa !

      • Anonyymi

        Kyllä runot kelpaa, minä vaan teen töitä tässä samalla, enkä ehdi päivystää ihan koko ajan.


    • Anonyymi

      Mitä sinä minun sisäisestä kauneudestani tiedät? Kukaan ei ole kurkistanut kurkkuuni, eikä peräsuolen tähystystäkään ole tehty, joten mahdollisesta sisäisestä kauneudestani kukaan ei voi tietää mitään!

      • Anonyymi

        En tiedä sun sisäisistä mitään, mutta hänestä se oikein hehkuu mulle päin.


    • Anonyymi

      Tämä minun runo - lanttu ei leikkaa , mutta mulokku keikkaa - , yrittää ilmentää juuri sitä sisäistä kauneutta ja jokaisen ihmisen sisällä olevaa runollista hehkua.

      • Anonyymi

        Sano muIkku vaan, mitä sitä kaunistelet. PippeIikin käy. Älä hyvä ihminen aristele.


    • Anonyymi

      Aamulla kun nousin join kahvini.

      Panini

      Ennen oli joskus hyvä pyörä.

      Pahvi paavo

      Seiska

    • Anonyymi

      Täällä mä oon! Tuu hakee!

      • Anonyymi

        Missä oot, voisin tullakin.


    • Anonyymi

      Tulen sähköpostilla.

      Assapp

      Laita koodi?

    • Anonyymi

      Mä monesti puhuin sulle unissani tunteistani, mutta kun nähtiin en osannut kun sopersin tusseista. Jos nyt jo tiedät kuka oon niin nähdäänkö ensi kuussa? Mun on pakko tietää. Toki jos vuosia menee niin helpottaahan se. Tein kuitenkin runon.

      Hailuva on yö, kun sun luo saavun.
      Aamun sarastaessa tunnen sen ihollani,
      En voi enää estää, on pakko huutaa.
      Sukka kastui lammikkoon.

      Ritirati. Laita inboxsiin.

      Volvo Markkanen

      Sylvi Saimo

      Raimo Ilaskivi.

      Mikko Manner

      - kaksio mannerheimin tiellä-

      Nähdään tampereen metrossa.

    • Anonyymi

      Ei paha poika kelpaa...

    • Anonyymi

      Kiitos rakas! <3
      Eb jaksa lukea ketjun kommentteja vaan vastasin aloitukseen. :)

      • Anonyymi

        Olet hyvä rakkain. Yritin itsekin lueskella ja alkoi vaan naurattaa. En jaksanut. Joku veti överit taas ja sekosi. Mies on ihana silti :) Rakastan sitä miestä.


      • Anonyymi

        Tai ole hyvä, mutta miksei olet hyvä myös.


    • Anonyymi

      Alkoi naurattaa kun luin tätä läpi sen mitä jaksoin. Ootte te onnettomia ihmisiä. Mies on ihana. Saispa sellasen ihana omaksi. t. ap

    • Anonyymi

      Huoli ilmoitus tehty aloittajasta

      • Anonyymi

        Katso kirjoittamani kommentti löydät sen


    • Anonyymi

      Oli se ennenkin niin kiltti köyhä komea poika sai tytön, mutta vain vähäksi aikaa.

      • Anonyymi

        😊😊💕💕💕😍😍😍😍😍💕💕😘😘


    • Anonyymi

      Moi mä haluisin kysyä moten olla kaunis sisältä ja uloka päin.

    • Anonyymi

      Kaunis mies? 🤨 Komea saa olla, mutta kaunis on feminiinisyyteen viittaava. En haluaisi kaunista miestä.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe