Haaroista avoimet sukkahousut vai perinteiset sukkanauha liivit ja sukat ?

Anonyymi

Miten on miesten mielestä, kummatko ovat naisella seksikkäämmät ?

31

1491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin vanhanliiton miehenä nuo sukat ja liivit yhdistelmä.

• Anonyymi

Noo, kyllä nuo haaroista avonaiset sukkahousut sopivat hyvärunkoiselle ja ovat tosi seksikkäät.

• Anonyymi

On noi sukkahousut huomattavasti helpommat ja nopeammat pukea. Ja ei siis pikkareita ollenkaan. N. 40v.

• Anonyymi

Kyllä noiden avonaisten sukkahousujen kanssa voi käyttää sellaisia hiukan läpinäkyviä ja joustavia pikkareita. Ainakin mun vaimo käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä noiden avonaisten sukkahousujen kanssa voi käyttää sellaisia hiukan läpinäkyviä ja joustavia pikkareita. Ainakin mun vaimo käyttää.

Minusta tuo yhdistelmä on tosi seksikäs ja helppo pukea ja siis tietenkin riisua. Ja seksin takia sitä ei tarvitse edes riisua. Siirtää vähän pikkarin punttia sivuun ja siitä sitten sisään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja... minihametta... ja tiukkaa toppia..jes...

• Anonyymi

Molemmat kelpaa kuhan ei laita pikkuhousuja. Ja joku sopivasti lyhyt hame😊🤩
        T:Mies 53 Satakunnasta

• Anonyymi

No missäs naiset noita sitten käyttävät, ihmettelen vaan.

• Anonyymi

Kumpiako tarkoitit ?

• Anonyymi

Höh, urpo, tansseissa, dogging tapaamisissa, kesäkadulla. Kaikkialla missä voi harrastaa seksiä tai edes näyttää ja tuntea olevansa seksikäs. Ms. 36 v.

• Anonyymi

Sukkahousujen kannalla olen.

• Anonyymi

sukkanauha liivit mulle kerran eräs tuttu nainen tansseissa kuiskas tunnetko mulla on korsetti ja sukkanauhat kaikkea kivaa seurasi myöhemmin

• Anonyymi

Vaatteet tekevät miehen: Ja naisesta seksikkään. Haaroista avonaiset sukkahousut ihan parasta, ei kiristä, eikä paina, kuten nuo sukkanauhaliivit. On , kuin ei olisi mitään pällä ja kuitenkin näyttää tooosi seksyltä.

• Anonyymi

Molempi parempi, eli kumpi tahansa on hyvä 😋

• Anonyymi

Sukkanauhat ja stay upit ovat tietty oikein erotiikan Rolssi, mieluiten mustina, mutta molemmat ovat oikein nam nam maukkaat, eli valinta tilanteen ja fiiliksen mukaan ;-)

• Anonyymi

Sukkanauhat ovat seksikkäämmät, mutta nuo avoimet sukkahousut mukavemmat jalassa.

• Anonyymi

Riippuu tilanteesta, kumpikin tyyli sopii.

• Anonyymi

Haaroista avoimet sukkahousut ja läpinäkyvät pikkarit joustavaa materiaalia ja tietysti kummatkin mustina.

• Anonyymi

Haaroista avoimet sukkahousut on seksikkäämmät. Kertokaapa naiset löytyykö teiltä avosukkahousut vai sukkanauha liivit.

• Anonyymi

Minulta löytyy molempia.
        Jotenkin kuitenkin sukat ja sukkanauhaliivit "juhlistavat" asun. Avosukkikset tuntuvat arkisemmilta. Vähän kuiteskin tilanteen mukaan.

• Anonyymi

Multa löytyy kumpiakin. Olen tuollaisen cuckold miehen vaimo ( 48v.) ja vaatekaapistani löytyy mieheni ostamia seksivaatteita laidasta laitaan, sekä väreissä että malleissa. Ja noista kahdesta vaihtoehdosta...riippuu siis tilanteesta myös, mutta avosukkahousut ovat ykkönen. Sellainen malli, jotka ovat myös yläosan sivuilta avoimet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Multa löytyy kumpiakin. Olen tuollaisen cuckold miehen vaimo ( 48v.) ja vaatekaapistani löytyy mieheni ostamia seksivaatteita laidasta laitaan, sekä väreissä että malleissa. Ja noista kahdesta vaihtoehdosta...riippuu siis tilanteesta myös, mutta avosukkahousut ovat ykkönen. Sellainen malli, jotka ovat myös yläosan sivuilta avoimet.

No voi olla ihan seksikkäät nuo sukkahousutkin, mutta jos meidän emännän päälle sellaiset laittaisi, niin olis aika karmeen näköstä. Pitää olla hoikka vartalo. Korsetit toimii paremmin noiden pullukoiden päällä.

• Anonyymi

Niin panenkin, ja se on kivaa, entä sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Oisi mukava, jos pääsisi vakituiseksi vieraaksi vaimoa hyvänä pitää , ajan kanssa. M38V

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi olla ihan seksikkäät nuo sukkahousutkin, mutta jos meidän emännän päälle sellaiset laittaisi, niin olis aika karmeen näköstä. Pitää olla hoikka vartalo. Korsetit toimii paremmin noiden pullukoiden päällä.

Minusta taas pullukka nainen sukkahousuissa on kiihottava näky. Paksut reidet ja paksu pylly sukkahousuun peitettynä... nam!

• Anonyymi

Jospa joku kertoisi, miksi sukkahousut pitää olla haaroista avoimet ?

• Anonyymi

Tuota samaa ajattelin, housut on housut ja liivit on liivit. Näin se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota samaa ajattelin, housut on housut ja liivit on liivit. Näin se menee.

No eksä tiiä, että sukkahousut on kuin sora... kummatkin on tiellä:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eksä tiiä, että sukkahousut on kuin sora... kummatkin on tiellä:)

Siksihän nuo sukkahousut onkin haaroista avoimet. Ett siis ei olis tiellä.

• Seksikkäintä on mielestäni ihan ilman, mitään hameen alla, mutta jotenkin muutenkin tykkään siitä että alaston on kaunein näky mitä on. M38V

• Itse suosin sukkanauhoja.

Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      399
      3030
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      447
      2814
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      122
      1586
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      51
      1392
    5. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      93
      1224
    6. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      60
      953
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      931
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      865
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      122
      844
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      839
    Aihe