Tulin, näin, lääkkeille oodi

Anonyymi

Oli masennus
Muuttui <piipiksi>
Vaihtui Assburgeriumiksi
Käännettiin olotilaneuvokseksi
Syytettiin barbaariksi
Ostettiin hiljaiseksi
Tukahdutettiin naiseksi
Tehtiin seksiorjaksi
Lopetettiin sähköllä/viinamyrkytyksellä
Hiljaisuus ei laskeutunut
...Sekosiko Pjoni
Hävisi DoD:issa
Pjaakkima menetti kontrolloitun maltinsa
Seli seli
Mulla on rahaa 76euroa
Tän kuukauden massit meni
Tietotekniikkaan
Ostin laturin, ostin toisen, ostin antennijohtoja 1.5/3m
En ostanut samaa laturia
En ostanut samalle laitteelle
En tehnyt kuten veljeskuntani aiem...Zoltan!...min
...Väittävät kirjoittamisieni olevan liian henkilökohtaisia
Henkilöön menevä olkiukko
Keksitään syitä hyökätä
Nykyajan johto ei pidä antenneista
Keskitetty kaapelinhallinta, liikaa telkkarikanavia,
maksullinen, miksi käyt vaarallisissa töissä ja tulet himaan
katsomaan pumpulilätkää (MM)
...

Miksihän näitä kirjoitan tänne. Ketään ei kiinnosta, tuntemattoman, Teille oudon, minäni lisäksi. No. Luin torjunta-aineista.
Mietin niitä ajankulukseni autoillessa.
"Silllä on auto onko sillä asuntoki"
"Missä se asuu"
"Mitä se tekee"
(yökse)
"Plajo se ssa raha"
"Haluan tie"
"Haluan sen raht sen kakoista jutuista (viittaa aiemmin sanottuun, keksii sieltä jonkun) mun guudiksiin, tupakkaan, jonka MINÄ valkkaan, huoriin, jotka MINÄMINÄMINÄ löydän, en kerro mistä niitä löydän, en kerro, olen Patittaja luonteeltani, en kerro mitään mitä tiedän, elän juoksuhaudassa, teen ongelmia; ne ovat bisnekseni"
Esimerkki ongelmasta jonka teen: tuon esiin että olen kännikala. Känni. Ja hyvä uimaan. Ehken. Olen. En vain kerro sitä sinulle siskoseni. Juoksuhautaisessa elämässä kuten täällä Salossa, odotetaan jonkun kuukahtavan (Kummeli, odotellaan perintö) kommunismikärpäsen kanssa tehdään diili että se tulisi nopeasti (Kummeli, biologian tunti)

...
Ei poliitikas voi selittää tarkoitusperiään
Rehellinen lapinmies

2

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjoitetaanpa välillä sellainen tragikoominen hyvä teksti. Tässä ketjussa on näköjään otsikossa "oodia lääkitykselle". Niinpä on vain järkevää oodittaa pala kakkua myös psykologi maxximus viisaudelle. Johnny Deppin lolleri (.)(.): handle; DirectX9: Vertex(objection nobody's opinion)
      Tietokoneviisaudelle ei ole paikka - amis29.
      Niinpä - täällä Salossa ei ole tietokoneviisautta. En vain käynnistä sottauksia maiden välillä, vaan tulevien yksilöidenkin. Repikää siitä huumoria. Tulkaa joukolla diskuteeraamaan. Päädytte olkiukkoon. Saatte siitä kiksit. Olette narsi-- selitänpä. Olen Aliza Pimpson. Te olette Bart Facef*cker.
      BF: Tuo ei mee läpi
      AP: Mitä
      BF: ...
      Regular cancer ja aivokasvain: me kelvataan väitöskirjan aiheiksi
      BF: Väitätsä et me ollaan
      AP: <kääntää sivuja>
      BF: NOpeesti Ny!
      AP: Tulispa Putin ja tappais Perttelin
      Alien: Kaasua, sähköä, laseria, mitä haluatte aivoillenne -
      itsemurhaa meillä ei ole tänään tarjouksessa

      Nebirussa on tänään lämmintä/15C. Tai 3000F

    • Anonyymi

      Jesus he knows me.

      Några personen tänker att jag kunde Paste den den där

      Dokumenttia uusavuttomille: https://www.youtube.com/watch?v=62xU_JUi9lU&t=2s

      Maaseudulla asustellut mietiskelee jotain aivan muuta, mitä betonilähiössä Kontulassa

      Kuunnelkaa nyt mitä kertsiä, saundi nostattaa kasaria (onko teillä kuulokojetta tai Peltoreita), eikö, "halpa, halvempi, halvimpia" Metallica-kopioita mitä jokainen kunnon skitsofreenikko tarvitsee juuri tänään, ja arvatkaa mixi
      1. meicceli-jengi myy teille ehkä yhden Hyvän ruuvimeisselin, siihen joka ei myy väkisin lääkkeitä, jos nyt ette haluakaan ottaa niitä juuri tänään, Salon Motonetissä
      tai Lohjalla. Lohjalla on kivoja kaniineja!

      Mutta. Koska teitä kyykytetään. Suosittelen välttelemään linkkien säilytystä. Hoitajat ym. lekurit kehittelevät koko ajan uusia systeemejä - nimim. minu muijalle Ukraimaan nita mytiin. Ei se osta. Se tykka Peltor-punainen radio-ym.

      Teille sopinee. Metallica Sandman
      Samoin Blood Red Sandman, toiselta orkesterilta, nostatukseen, kaikkea hyvää Slava Ukraini

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe