Minulla oli 10v.sitten valinnan paikka,kahden
naisihmisen välillä.
Tein väärän valinnan,tai kuka nyt valitsi kenenkin.
Mielessäni on kuitenkin,koko ajan ollut tämä,
toinen ihminen.En aio pyytää Häntä nostamaan lippua
salkoon,kunhan saisin,edes kirjoitettua Hänelle.
Onko 10v.liian pitkä aika,vai jätänkö seuraavaan
elämään?
Kannattaako yrittää?
16
1019
Vastaukset
- n52
jos olet nyt vapaa niin älä nyt sitten tee uudestaan virhettä.
Mitä sulla on menetettävää?
Nauraako sulle joku.Anna nauraa jos niin käy,ei se tapa ja ainakaan et liity niiden valittajien kerhoon,että jos olisin.... - Pirre*
se, kun joutuu valitsemaan..:))
- Takila
Miksi tilata väärä lehti kestona
Valitse irtonumero kun näet Lööpissä
jotain todella mielenkiintoista
johon haluat tutustua lähemmin
ihan pohjaan asti- Milkman
...jos maitoa tekee mieli :))
- taikanainen
kannattaisi ainakin kysellä kuulumisia :)
Saattaahan olla että aika on kullannut muistot??
Jotta pääsisit selville omista tunteistasikin, niin ota ihmeessä yhteyttä, siis jos olette vapaita kumpikin. Jos hän on vakiintunut tällä aikaa, niin ehkä ei kannata lähteä tieten tahtoen mitään särkemään. - PikaNelli
...poskelle olisi toisen kanssa mennyt?! Eipä tuo ota, jos ei annakaan, kun kyselet häneltä kuulumisia. Pääset sitten siitäkin päänsärystä...
- herran pieksut
Hittojako noita vanhoja juttuja mietit. Jätä hupsuttelut, en minä huolis sinua enää kuitenkaan.
- Roopen tytär
kun katua.
Ja näinkin: Yrittänyttä ei laiteta.
Siis voithan ainakin soittaa tai lähettää
postikortin ja kysellä kuulumisia. Eihän tuo
ota jos ei annakkaan. Eihän tuollaisella kannata
mieltänsä iänkaiken vaivata.
Käy sanoista tekoihin! - Uusittava
Osta hyvämies jo allakka tälle vuosituhannelle.
Mitähän muuten akalla tekisit,homehtus varmaan.
Kato sitten viimenen käyttöpäivä. Parasta ennen
päiväys on myös hyvä huomata. ITSESSÄSIKIN.- taikis
ihan pakko?
- Kakku
taikis kirjoitti:
ihan pakko?
Kirjoitustyyli on hyvinkin tuttu.
- eeroliini
Ota yhteyttä jos hän on vapaa ja itse myös
- yopollo
vanhalla iällä palaa nuoruutensa haaveisiin, pettyy.
Ollut on ollutta, mennyt mennyttä. Eletään eteenpäin. Sielläkin on vaikka kuinka monta mielenkiintoista tuttavuutta odottamassa. että sinulta on kulunut vasta 10 vuotta valinnastasi.
Tiedän joitain ihmisiä, jotka ovat kuluttaneet koko elämänsä, useita kymmeniä vuosia pohtimalla, että jospa olisin silloin nuorena älynnyt/saanut/voinut tehdä valintani toisin,
niin kylläpä elämäni olisi...
Siinä väärää valintaa surkutellessa saattaa huomaamattaan pilata sekä omansa että myös monen muun ihmisten elämää.
Ota nyt selvää, jos siihen tulee hyvä tilaisuus.
Muista kuitenkin, että Hän ei missään tapauksessa ole se henkilö, josta olet kaikki nämä vuodet unelmoinut.
Ehdotan, että miettisit tarkkaan, oliko valintasi ehkä väärä vai olisiko tilanne voinut muodostua toisenlaiseksi jos sinä itse ja ehkä kumppanisikin olisitte toimineet toisin valintasi jälkeen. Voisithan olla nyt hänen kanssaan samassa tilanteessa jos olisit valinnut toisin ja alkanut jälkikäteen epäillä valintaasi.
Mielestäni turhinta elämän tuhlausta on käyttää se menneisyyden valintojen uudelleen arviointiin.
Tietysti voimme ottaa opiksemme ja yrittää tulevaisuudessa toimia viisaammin.
Olisikohan helpompaa, ellei olisi valinnanvaraa? ;))
Häntä pystyyn ja katse eteenpäin.
Elämä on täynnä mahdollisuuksia!- plunger
on nyt yksi suhde, HOIDA SITÄ. Kylliksi et voi naistasi helliä, liikaa et voi häntä rakastaa. Jokainen ajatus toisesta vaihtoehdosta on turha, et voi tietää millainen elämä olisi siitä tullut, et voi väittää että parempi. Mitä enemmän mietit, että valintasi oli väärä, sitä vähemmän pidät huolta nykyisestä suhteesta. Siinä on Sinun elämäsi, siinä on Sinun naisesti. Älä katsele, älä muistele, älä haaveile muista!!
- jokinen
Tämä tuli niin äkkiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479