KANNATTAA MUUTTAA ULKOMAILLE..
Vastaukset 4
- Anonyymi
persujen ja muiden natsien paskapostaukset tulee sensuroida yhteiskuntarauhan kannalta.
- Anonyymi
Joo ja julkaista vain suvakkien propagandaa unelmahötöstä. Toi N- sanan käyttö jo osoittaa mitä täällä ei pitäisi julkaista. N on menettänyt merkityksensä ja sitä käyttävät vain suvakki trollit. Tietysti tämäkin poistetaan kun ole eri mieltä voiko epäkohdista kirjoittaa. Pitäisi ainakin olla sen verran järkeä, että selvittää mitä kyseinen sana tarkoittaa.
- Anonyymi
Kuka on muslimi? Etenkin 9/11-terrori-iskun jälkeen monet muslimit sanoivat, etteivät iskun tehneet ole oikeita muslimeja. Heidän mukaansa oikea muslimi ei tekisi tällaista iskua. Kaleva avaa tätä käsitystä:
– Jos ihminen uskoo islamin viiteen peruspilariin, lausuu uskontunnustuksen ja kokee itse olevansa muslimi, niin kyllä hän silloin on muslimi.- Anonyymi
Ehkä ne iskun tehneet eivät uskoneet viiteen peruspilariin, eivätkä siis olleet muslimeja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l266850- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni39626Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34548- 51467
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30440En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 30434
- 38426
- 37397