Ollaan 40 ikänen pari ja parisuhteessa seksin akti on hiukan hyytynyt. Kinkyilystä ja kaikesta kivasta varustuksesta ei olla luovuttu.. Vaimoni tykkää pukeutua tiukkaan kumiin taikka nahkaan mutta ei halua aktia enään näissä varusteissa. Itsellä taas isot himot päästä täyteen aktiin kunnon vaatetuksessa. Tässä meille tuli pieni ongelma.. mutta hetken googlailu pienessä punaviinissä eräänä lauantaina ratkaisi ongelman. Venus 2000 ja kunnon nahkainen bondage sleepsack.. Nykyään joka sunnuntai-ilta olen tiukasti nahkaisessa puvussani ja roikun makuhuoneemme nurkassa. Venus 2000 remmeillä tiukasti paikallaan ja vaimoni "tyhjentää" minut pari kertaa illan aikana.. Vaimoni makoilee sängyllä tiukassa kumissa ja konrolloi venuksen toimintaa.. Toisin sanoen päättää koska tulen.. Tämä järjestely on ollut erittäin toimiva ja kannattava.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17975- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44858Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607