Käy jo valmiiksi

Anonyymi

Sääliksi Anskua. Ihanaa hekumaa heillä, mutta on fiilis, että Ellu ottaa jossain vaiheessa nuoremman. Vaikuttaa sellaiselta sarja ihastujalta, jonka suhteet kestää max kaksi vuotta. Alkuhuuman mentyä vaihtaa naista…jotenkin sääli Anskua, mut sellaista on.

50

1286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos Ansku on myös lesbo, niin suhde voi kestääkin ja olla vakaammalla pohjalla.

• Anonyymi

Olis vaikea kuvitella, että Ansku menee tuon jälkeen pois naisista, jos niin käy olen pettynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis vaikea kuvitella, että Ansku menee tuon jälkeen pois naisista, jos niin käy olen pettynyt.

mitä hittoa. "pois naisista "??
        hän on Elinan kanssa, ei naisien. voi olla että pysyvät kauankin yhdessä tai sit ei. voi olla et Ansku on jossain vaiheessa miehen kanssa jos Elinan kans tulee ero tai sit on toisen naisen kanssa.

Oon lesbo mut niin hyvin hyvin harva nainen viehättää kiinnostuksen tasolla. sellainen tulee vastaan ehkä noin kerran 10 vuodessa. 😅
        eikä kyse oo sitä ettei hyvännäköisiä olisi, todellakin on mut mul on aina jokin tiedostamaton rima ja sellasia tulee ääriharvoin vastaan.

• Anonyymi

Ansku vielä vaihtaa mieheen..

• Anonyymi

En vaihda.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on miten käy? Jos ovat onnellisia yhdessä nyt antaa heidän olla ja nauttia. Tekisitte niin itsekin!

• Anonyymi

Millä Ellu elättää itsensä? Vaikea uskoa että niistä sen valmennuksista tienais niin hyvin että on varaa matkustella, vaihtaa autoa isompaan ja jne mitä nyt somessa tullut seurattua

• Miksi rakkaan vaihtaisi nuorempaan tai yhtään mihinkään? Siis jos on rakas.

• Anonyymi

Olihan se Emmikin rakas ja ihan viimeiseen TV juttuun asti. Ja bling se loppui ja Elina mennä melskasi eteenpäin. Anskun ja Ellun juttu näyttää siltä, että jos pitää veikata kumpi lähtee, niin se on Elina max viisi vuotta ja suhde on ohi. Ellu haluu hypee.

• Anonyymi kirjoitti:

Olihan se Emmikin rakas ja ihan viimeiseen TV juttuun asti. Ja bling se loppui ja Elina mennä melskasi eteenpäin. Anskun ja Ellun juttu näyttää siltä, että jos pitää veikata kumpi lähtee, niin se on Elina max viisi vuotta ja suhde on ohi. Ellu haluu hypee.

Nojoo. Ehkä noin päin. Mä en oikein ymmärrä tätä nykyajan kertakäyttö kulttuuria. En missään määrin oikeestaan. Ihmiset tuntuu olevan tosi lyhytnäköisiä ja itsekkäitä muutenkin.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Nojoo. Ehkä noin päin. Mä en oikein ymmärrä tätä nykyajan kertakäyttö kulttuuria. En missään määrin oikeestaan. Ihmiset tuntuu olevan tosi lyhytnäköisiä ja itsekkäitä muutenkin.

jätti Emminkin ihan yhtäkkiä. no, me ei tiedetä totuutta. mutta ihmeellisesti ihan loppuun asti ylisti Ellu suhdettaan instassa ja sit vaan yhtäkkiä lähti. Emmin kirjoitusten perusteella olisi lähtenyt mitään selittämättä.

• Anonyymi kirjoitti:

jätti Emminkin ihan yhtäkkiä. no, me ei tiedetä totuutta. mutta ihmeellisesti ihan loppuun asti ylisti Ellu suhdettaan instassa ja sit vaan yhtäkkiä lähti. Emmin kirjoitusten perusteella olisi lähtenyt mitään selittämättä.

Tyly temppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä se ulos päin näytti. Emmi katsoi Ellua aina liian palvovasti, oli ehkä turhan takertuva (ei voi tietää). Ellua ei liian itsestään selvät naiset kiinnosta, hänellä on uteliaan vietit ja tapaa paljon ihmisiä jatkuvasti.

Elinan kiinnostus Anskua kohtaan oli aina alusta asti silminnähden selvää. Ansku oli ennen suhdetta niskan päällä, sai Ellu tehdä töitä hurmatakseen. Nyt on Ansku rakastunut ja roolit vaihtuneet… epävarmuus saattaa hiipiä suhteeseen, takertuminen ja Ellua alkaa pian ulkoilma elämä kiinnostamaan enemmän kuin turvalliset koti-illat.

Toivon heille hyvää ja että olen väärässä, mutta toi on se olo mikä heistä tuntematta enempää ulkoapäin katsottuna tulee. Tässä on se toivo vielä, että Ansku eläisi enemmän omaa elämää, niin tasapaino säilyy ja pieni jännitys pysyis Ellullakin, ettei Ansku rakkaudesta huolimatta tulisi liian kotoisaksi/ itsestäänselväksi Ellulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Siltä se ulos päin näytti. Emmi katsoi Ellua aina liian palvovasti, oli ehkä turhan takertuva (ei voi tietää). Ellua ei liian itsestään selvät naiset kiinnosta, hänellä on uteliaan vietit ja tapaa paljon ihmisiä jatkuvasti.

Elinan kiinnostus Anskua kohtaan oli aina alusta asti silminnähden selvää. Ansku oli ennen suhdetta niskan päällä, sai Ellu tehdä töitä hurmatakseen. Nyt on Ansku rakastunut ja roolit vaihtuneet… epävarmuus saattaa hiipiä suhteeseen, takertuminen ja Ellua alkaa pian ulkoilma elämä kiinnostamaan enemmän kuin turvalliset koti-illat.

Toivon heille hyvää ja että olen väärässä, mutta toi on se olo mikä heistä tuntematta enempää ulkoapäin katsottuna tulee. Tässä on se toivo vielä, että Ansku eläisi enemmän omaa elämää, niin tasapaino säilyy ja pieni jännitys pysyis Ellullakin, ettei Ansku rakkaudesta huolimatta tulisi liian kotoisaksi/ itsestäänselväksi Ellulle.

Haastavan kuuloista tuollainen tasapainoilu vain jotta mielenkiinto säilyisi. Kuulostaa vaikeelle kumppanille jota täytyy välillä pakoilla, jottei se kyllästy.

• Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

Haastavan kuuloista tuollainen tasapainoilu vain jotta mielenkiinto säilyisi. Kuulostaa vaikeelle kumppanille jota täytyy välillä pakoilla, jottei se kyllästy.

Joo samaa mieltä. mielestäni tuollainen ei kuulu parisuhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei voi tietää mitä oikeasti on tapahtunut. Kahden ihmisen näkemys samasta "todellisuudesta" voi olla täysin vastakkainen eikä kumpikaan välttämättä anna valheellista lausuntoa. Näkökulma vaan on eri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeeta ja haastavaa olis tommonen suhde, jos aina täytyy ylläpitää pientä jännitystä, ettei toinen kyllästy ajan mittaan.
        Elinasta en persoonana pidä, jotenkin huomion hakuinen ja muutenkin ärsyttävä tyyppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikeeta ja haastavaa olis tommonen suhde, jos aina täytyy ylläpitää pientä jännitystä, ettei toinen kyllästy ajan mittaan.
        Elinasta en persoonana pidä, jotenkin huomion hakuinen ja muutenkin ärsyttävä tyyppi.

Rakastajana varmaan aika huippu, niin kauan kun jaksaa saman kanssa olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin persoonille pitää olla jännitystä elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastajana varmaan aika huippu, niin kauan kun jaksaa saman kanssa olla.

Täh, miten tollanen sählääjä olis muka rakastajana huippu? En kyllä omaan sänkyyni huolis. Kyllä sentään vähän muutakin vaaditaan kuin treenattu kroppa, joka sekin taitaa olla jo mennyttä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säätäjä, epävakaus näkyy kilometrin päähän hössäämisenä videoissa ym tekemisessä.

• Anonyymi

Nämä Ellut eivät rakasta kuin itseään. Ei kumppanin tehtävä ole viihdyttää toista ostaen sillä yhä uudelleen hyväksynnän.

• Anonyymi

Näinpä. En tunne ihmistä enkä halua sanoa pahaa sanaa, mutta jotenkin tulee vaan se olo mitä julkisuudessa oli, että nousi masennuksesta ylös Emmin avulla, jätti ja jatkoi porskuttamista. (Sääliksi käy Emmi, on varmaan käytetty olo.) Tais Ellu tulla julkisuuteenkin Emmin avulla ja nyt viihtyy valokeilassa… eikä siinä mitään pahaa ole, mut en kiinnostuisi tuon tyyppisestä.

• Anonyymi

Itse en näe ventto vieraisin mitään sääliä! Rakkaus on aina ollut ikuista,kohde vaan voi muuttua milloin vain!Motoni on annetaan kaikien kuien kukia! Ei ole keneltäkään pois!Eli elämän varella minulla on ollut ystäviä nin homoista kuin lespoista: Ovat olet aitoja ihmisiä.Itse olen vanha nainen ja tykän miehistä.Sekään ei ole keneltäkään pois! Jokainen todella saa rakastaa ketä haluaa!terv. Itä-Helsingistä.

• Anonyymi

Missä olit äidinkielen tunnilla???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mummolla on varmaan ihan hyvä suomenkieli, mutta näkö ja osumatarkkuus vaan vähän heikommat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä itse olit kun kysymysmerkin käyttöä opetettiin?

• Anonyymi

Voi mummo, kun tämä on lesbo palsta. Jokainen voi sanoa oman mielipiteensä asiaan, eikä se ole sulta pois.
        Ps. Specsaversilla on kohta ale.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs itse olit, kun pilkun käyttöä opetettiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi mummo, kun tämä on lesbo palsta. Jokainen voi sanoa oman mielipiteensä asiaan, eikä se ole sulta pois.
        Ps. Specsaversilla on kohta ale.

Lesbopalsta on yhdyssana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs itse olit, kun pilkun käyttöä opetettiin?

Varmaan katselin ikkunasta pihalle. Mun ei ole tarvinnut mummoja arvostella eikä pilkkuja paneskella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meren rannalla.

• Anonyymi

Emmi on upea nainen ja toivottavasti löytää ihanan ja aidon ihmisen rinnalleen❤️
      Ellusta en ihmisenä pidä julkisuuskuvan perusteella, mutta aina ei voi kaikkea tietää.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa bi/pan naisten pariutumiset. Taisi tuokin haluta vain Linnan juhliin Ellun siivellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa bi/pan naisten pariutumiset. Taisi tuokin haluta vain Linnan juhliin Ellun siivellä.

Onneks on, myös avarakatseisia lesboja,jos toiseen rakastuu, niin väliä onko bi/ban tai binbon. Taidat olla vähän katkera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ainoastaan aitojen lesbojen pariutuminen kiinnostaa. Siis sellaisten syntymälesbojen.
        Kauheen suvaitsevaa ja avarakatseista....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneks on, myös avarakatseisia lesboja,jos toiseen rakastuu, niin väliä onko bi/ban tai binbon. Taidat olla vähän katkera.

Sinisilmäistä pariutua bissen kanssa miettimättä omaa vähemmistöasemaansa joka on monin verroin huonompi bi/pan naisiin verrattuna.
        Kukin tavallaan ->naiivit naiivejen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinisilmäistä pariutua bissen kanssa miettimättä omaa vähemmistöasemaansa joka on monin verroin huonompi bi/pan naisiin verrattuna.
        Kukin tavallaan ->naiivit naiivejen kanssa.

Itse lesbona olen pariutunut bi-naisen kanssa, enkä ole katunut päivääkään. Kun kahden ihmisen väliset kemiat kohtaa, niin ei väliä onko bi vai lesbo ja näin kävi Ellulle ja Anskullekkin. Aika kapeakatseista ajattelua, kun mistään suhteesta ei ole takuita, että kestääkö vai ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse lesbona olen pariutunut bi-naisen kanssa, enkä ole katunut päivääkään. Kun kahden ihmisen väliset kemiat kohtaa, niin ei väliä onko bi vai lesbo ja näin kävi Ellulle ja Anskullekkin. Aika kapeakatseista ajattelua, kun mistään suhteesta ei ole takuita, että kestääkö vai ei?

Sulla varmaan hyvin harvinaislaatuinen nainen. Suurin osa preferoi miehiä minkä kuulee jo puheista ja jutuista.
        Ja Ansku saattaa hyvin olla lesbo, Ellu kutsuu pikkulesboksi ainakin.:p

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ainoastaan aitojen lesbojen pariutuminen kiinnostaa. Siis sellaisten syntymälesbojen.

Ei, sä vedit nyt mutkat suoriksi. Lesbo on lesbo vaikka tajuaisi asian vasta myöhemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukin olkoon mitä on, jokaisella on kuitenkin oikeus valita kumppani joka tuntuu turvalliselta ja luotettavalta ja johon voi kokea yhteenkuuluvuutta . Lesbona haluan lesbon, kuten moni muukin. Turha sekoittaa asiaa suvaitsevaisuuteen, kannattaa ajatella omilla aivoilla sen sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukin olkoon mitä on, jokaisella on kuitenkin oikeus valita kumppani joka tuntuu turvalliselta ja luotettavalta ja johon voi kokea yhteenkuuluvuutta . Lesbona haluan lesbon, kuten moni muukin. Turha sekoittaa asiaa suvaitsevaisuuteen, kannattaa ajatella omilla aivoilla sen sijaan.

Ollakseni naisen kanssa, hänen ei onneksi tarvitse olla lesbo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollakseni naisen kanssa, hänen ei onneksi tarvitse olla lesbo.

Itse lähden vakavaan, mogamiseen suhteeseen vain lesbon kanssa. Ja se on oma valinta, muut sekoilkoon miten tykkäävät ilman sen kummempia kumppanin ominaisuuksien puntarointia, ei liity mun elämään mitenkään.

• Anonyymi

So…? Epäkiinnostavia wanna-be -julkkuja molemmat 🥱

• Anonyymi

No ei must ansku vaikuta wanna be julkulta niinkään. Tekee omaa juttuaan tekemättä siitä numeroa.

• Anonyymi

Veskalla laiton sapluuna kypärässä.

• Anonyymi

Mä en kyllä ois päivääkään nuoremman kumppanin kanssa joka kutsuisi mua "pikkulesbo" ,varsinkin jos olisin vanhempi kuten Ansku Ellua. Mutta kukin tyylillään. Tollanen nimittely IGssa on naiivia kun sen kaikki lukee. Kertoo arvostuksesta.

• Anonyymi

Itellä särähtää kans ja pahasti toi pikkulespoks kutsuminen, ja tosiaan vielä julkisesti, huhhuh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itellä särähtää kans ja pahasti toi pikkulespoks kutsuminen, ja tosiaan vielä julkisesti, huhhuh

Ehkä se on heidän keskinäistä huumoria joka on hauskaa, siis heidän mielestään. ;)

• Anonyymi

Miksi ihmiset luulee et kun joku julkkis antaa itsestään enemmän ulos sosiaalisessa mediassa kun joku on heti huono kumppani. Vaikka mediassa näkyy ja on ei se kerro koko totuutta ihmisestä ennen kuin olet tutustunut toiseen kunnolla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      650
      8829
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3416
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      465
      2397
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      131
      1420
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      34
      1405
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1325
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1261
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1177
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1105
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      72
      996
    Aihe