Vietä kiva päivä (ilman minua)

Anonyymi

nainen siellä noin 20 km päässä. 😊 ☀️

137

1412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinkö kaukana asutkin?

      • Anonyymi

        Mikäs kaukana tuo nyt on? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs kaukana tuo nyt on? :D

        Onhan se kaukana ja kun on ikäväkin yhtä miestä ja nähty viimeksi viime vuoden puolella ihan loppuvuodesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kaukana ja kun on ikäväkin yhtä miestä ja nähty viimeksi viime vuoden puolella ihan loppuvuodesta.

        Mutta ei liian kaukana, etteikö voisi joskus tavata? Ei sen pitäisi olla vaikeaa nykyaikana sopia tapaamisesta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei liian kaukana, etteikö voisi joskus tavata? Ei sen pitäisi olla vaikeaa nykyaikana sopia tapaamisesta. :)

        Jos ei ole yhteystietoja eikä näe niin on se aika vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole yhteystietoja eikä näe niin on se aika vaikeaa.

        Eikö niitä tietoja löydy mistään netistä? Taikka ketään jolta voisi tiedustella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö niitä tietoja löydy mistään netistä? Taikka ketään jolta voisi tiedustella?

        Löytyy toki kun nimen tietää. En silti ota yhteyttä koska tekisin sen mielummin kasvotusten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö niitä tietoja löydy mistään netistä? Taikka ketään jolta voisi tiedustella?

        Ei sitäkään miestä kiinnostanut tulla puhumaan minulle joten yksi ja sama asia olla minunkin vain hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitäkään miestä kiinnostanut tulla puhumaan minulle joten yksi ja sama asia olla minunkin vain hiljaa.

        No niin ja sitte otettiin taas takapakkia... Voi teitä naisia. Luovutatte niin helpolla. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy toki kun nimen tietää. En silti ota yhteyttä koska tekisin sen mielummin kasvotusten.

        Tuokin on hyvä. Mutta miten se onnistuu, jos ei ensin ota selvää missä toinen liikkuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ja sitte otettiin taas takapakkia... Voi teitä naisia. Luovutatte niin helpolla. :/

        Jos ei ole koskaan puhunutkaan toisen kanssa niin ei ole mitään järkeä alkaa jossain somessakaan lähestymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on hyvä. Mutta miten se onnistuu, jos ei ensin ota selvää missä toinen liikkuu?

        Eihän sitä voi tietää missä liikkuu tai missä edes asuu. Hyvä että sinä tiedät missä sinun naisesi liikkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sitä voi tietää missä liikkuu tai missä edes asuu. Hyvä että sinä tiedät missä sinun naisesi liikkuu.

        Ei käytetä tuota, minun naiseni, kun hän taitaa olla varattu. En minä tiedä missä hän asuu tarkalleen, eikä minun tarvitsekaan sitä tietää, niin kauan kun ei olla tuttuja oikeasti. Tiedän vain kaupungin missä hän pyörii ja ehkä työpaikankin. En aio lähestyä, sitä ei tarvitse pelätä. Ihailen häntä etäältä kun häneen ihastuin, enkä tunteistani pääse... ☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole koskaan puhunutkaan toisen kanssa niin ei ole mitään järkeä alkaa jossain somessakaan lähestymään.

        Niin oikeassa olet. Kyllä ensin on hyvä tuntea toinen edes jollain tasolla, että voi somekaveriksi kutsua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käytetä tuota, minun naiseni, kun hän taitaa olla varattu. En minä tiedä missä hän asuu tarkalleen, eikä minun tarvitsekaan sitä tietää, niin kauan kun ei olla tuttuja oikeasti. Tiedän vain kaupungin missä hän pyörii ja ehkä työpaikankin. En aio lähestyä, sitä ei tarvitse pelätä. Ihailen häntä etäältä kun häneen ihastuin, enkä tunteistani pääse... ☀️

        Ja se työ oli kaupan alan töitäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oikeassa olet. Kyllä ensin on hyvä tuntea toinen edes jollain tasolla, että voi somekaveriksi kutsua.

        Niin kerrankin joku ymmärtää kun aina sanotaan ota yhteyttä no en varmasti ota. Sitten kun ei näe niin ei voi puhuakaan mutta ei näistä "tunteista" pääse eroon millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se työ oli kaupan alan töitäkö?

        Kaupan alan työtä kyllä. Ainakin viimeksi oli, kun oltiin saman katon alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan alan työtä kyllä. Ainakin viimeksi oli, kun oltiin saman katon alla.

        Niinpä niin. No toivottavasti löydätte toisenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin. No toivottavasti löydätte toisenne.

        En mä oikein usko että hän toivoo sitä... Oikeasti. Se olisi tapahtunut jo tähän mennessä varmaankin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kerrankin joku ymmärtää kun aina sanotaan ota yhteyttä no en varmasti ota. Sitten kun ei näe niin ei voi puhuakaan mutta ei näistä "tunteista" pääse eroon millään.

        Niin, minä taas tein sen virheen muutama kk sitten, että koitin ottaa yhteyttä Ja selvisikin ettei hän halunnut. Sellaistakin voi sattua. Täytyy sanoa että se satutti kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä taas tein sen virheen muutama kk sitten, että koitin ottaa yhteyttä Ja selvisikin ettei hän halunnut. Sellaistakin voi sattua. Täytyy sanoa että se satutti kovaa.

        Mitä kautta yritit? Et kai sentään palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kautta yritit? Et kai sentään palstalla?

        No höpsis. En tietenkään palstalla. Somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin ja sitte otettiin taas takapakkia... Voi teitä naisia. Luovutatte niin helpolla. :/

        Luovuttaminen on negatiivinen sana. Se viittaa sotarintamatappioon tai liiketalouden luovutussanastion. Voi voi "meitä naisia". Mitähän sana takapakki miesten maailmassa mahtaa merkitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei käytetä tuota, minun naiseni, kun hän taitaa olla varattu. En minä tiedä missä hän asuu tarkalleen, eikä minun tarvitsekaan sitä tietää, niin kauan kun ei olla tuttuja oikeasti. Tiedän vain kaupungin missä hän pyörii ja ehkä työpaikankin. En aio lähestyä, sitä ei tarvitse pelätä. Ihailen häntä etäältä kun häneen ihastuin, enkä tunteistani pääse... ☀️

        Sairasta, epämiellyttävää ja epäkunnioittavaa ihailla jo ihmissuhdevalintansa tehnyttä henkilöä. Eikö ole käväissyt mielessä, että henkilön yksityiselämän tutkiminen alkaa vaikuttaa rikolliselta stalkkaamiselta. Ihmiset saavat liikkua ja olla lupaasi kyselemättä missä haluavat.

        Eräs saman tyyppinen mies stalkkasi eli vainosi, jäljitti, järjesteli kohtauksia ollessani sattumalta läsnä. Hän oli niin psyykkisesti häiriintynyt, että alkoi harhaisena olettaa minun olevan hänen tasollaan, kiinnostunut hänestä. Samaa jatkui useita vuosia, kunnes häirintä alkoi olla liiallista.

        Otin hänet kerran puhutteluun. Vaikutti kaiken lisäksi narkomaanilta. Sanoin tekeväni lähestymiskieltoasian käräjäoikeuteen ja poliisiin. Tungettelu, ostoskeskuksessa ahdistelu ja katurauhan rikkominen, havainnointi ja sairas sekoilu loppuivat kerralla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta, epämiellyttävää ja epäkunnioittavaa ihailla jo ihmissuhdevalintansa tehnyttä henkilöä. Eikö ole käväissyt mielessä, että henkilön yksityiselämän tutkiminen alkaa vaikuttaa rikolliselta stalkkaamiselta. Ihmiset saavat liikkua ja olla lupaasi kyselemättä missä haluavat.

        Eräs saman tyyppinen mies stalkkasi eli vainosi, jäljitti, järjesteli kohtauksia ollessani sattumalta läsnä. Hän oli niin psyykkisesti häiriintynyt, että alkoi harhaisena olettaa minun olevan hänen tasollaan, kiinnostunut hänestä. Samaa jatkui useita vuosia, kunnes häirintä alkoi olla liiallista.

        Otin hänet kerran puhutteluun. Vaikutti kaiken lisäksi narkomaanilta. Sanoin tekeväni lähestymiskieltoasian käräjäoikeuteen ja poliisiin. Tungettelu, ostoskeskuksessa ahdistelu ja katurauhan rikkominen, havainnointi ja sairas sekoilu loppuivat kerralla.

        Ei tässä nyt ole kyse ollut mistään todellisesta stalkkaamisesta. Sitäpaitsi, olen ollut koko ajan siinä uskossa täällä, että minua on hänen toimesta kaipailtu. Eli minua on sitten vedätetty oikein kunnolla. Tuskin olisin häntä häirinnyt, jos olisin tiennyt hänen olevan suhteessa. Sekin pääsi yllättämään todella, koska sillon kun hänen kanssa olin tekemisissä, ei sellainen tullut esille millään tavalla. Kuvittelin pitkään että hän tykkäsi. Ei ole yksin minun vika se. En ole ahdistellut, enkä seurannut missään livenä. Hän on saanut olla ihan rauhassa kaiken aikaa. Jos palstalla olen häntä ajatellen kirjoittanut "hyvää yötä", niin onko se isokin rikos? ap


    • Anonyymi

      ☀️Vietä säkin pirtsakka päivä ☀️

      • Anonyymi

        Kiitos, joo vietän! 😊 ☀️


    • Anonyymi

      Ihanaa, kun arska paistaa☀️

      • Anonyymi

        Se on ja kesä tuloillaan. Lähdenkin tästä nyt käymään ulkona... 😊 ☀️


    • Anonyymi

      Okra, pitää itsekin jossain vaiheessa kömpiä ulos☀️

    • Anonyymi

      Tää, on niin jännää keskustella tuiki tuntemattomien kanssa 🤣😂☀️😉☀️

    • Anonyymi

      Ei hänellä näytäkään olevan sormusta. Varattu silti? Juu. Moikka. En anna sen päivääni pilata. ☀️

      • Anonyymi

        Niin ja onko hän vaihtanut työpaikkaa? Ihan kuin olisi. ☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja onko hän vaihtanut työpaikkaa? Ihan kuin olisi. ☀️

        En kommentoi 😂😉☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kommentoi 😂😉☀️

        Tuo jo kertoi kaiken. 😄☀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo jo kertoi kaiken. 😄☀️

        Oho 🤣☀️


    • Anonyymi

      😂😅😆☀️

    • Anonyymi

      Huvinsa kullakin 🤣☀️

    • Anonyymi

      Tottahan toki, maratonin puolikas. Vielä ei oikein voi juosta. 😊

    • Anonyymi

      Ai sä oot joku maratoonarikin👍👏😃

      • Anonyymi

        Tykkään juosta, mutta en ihan niin paljon 😀


      • Anonyymi

        Nyt en tiedä mistä puhutte? Ei ollut ap tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään juosta, mutta en ihan niin paljon 😀

        No, ei sitä tarvisekkaan niin paljon rehkiä 😊


    • Anonyymi

      No mikset juokse enää?

      • Anonyymi

        Pikku huili välissä tekee hyvää. Pitää palautua.


    • Anonyymi

      Niin paljon?

      • Anonyymi

        Tänään ei oo kiva


    • Anonyymi

      Vietä oikein mukava päivä ja nauti auringosta🌼☀️

      • Anonyymi

        Mee trolli muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee trolli muualle.

        Kappas trolleja liikenteessä, hus, hus, menkää tiehenne❗📢 🔙🔜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas trolleja liikenteessä, hus, hus, menkää tiehenne❗📢 🔙🔜

        😄☀️☀️☀️☺️


      • Anonyymi

        Kiitos. En nyt kovin pysty, kun työt esteenä. Niin kuin on hänelläkin. Vietä kiva päivä. ✌️ ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😄☀️☀️☀️☺️

        ☀️💪🏋️🏃????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ☀️💪🏋️🏃????

        ☀️☺️🤗🤗🤺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ☀️☺️🤗🤗🤺

        Yes yes ☀️🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yes yes ☀️🤣

        lol 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lol 😅

        lol, lol vaan 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lol, lol vaan 🤣

        Möh. 😑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Möh. 😑

        Onkohan täällä pari onnekasta 🧐🤭🤔


    • Anonyymi

      Tänään mukava pihapäivä puutarhatöiden merkeissä. Terkut miehelle täältä noin 20 km päästä

      • Anonyymi

        Kiitos. Nyt kun en ole kotona, saatan olla lähempänä. Mukavaa illan jatkoa. ☺️


    • Anonyymi

      Maistelee itse omia dg huumeita

    • Anonyymi

      Ihanaa iltaa sille ihanalle ❤️ naiselle. 😘

      • Anonyymi

        Ihana mies❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana mies❤️

        ❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️

        🧔...


    • Anonyymi

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        ❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡❤️💙💚💛💜🧡


    • Anonyymi

      💛💚💚💜💙❤️

      • Anonyymi

        🖤⚪🖤⚪🖤⚪🖤⚪🖤⚪🖤⚪🖤⚪🖤⚪


    • Anonyymi

      Yes yes

      • Anonyymi

        Yes yes


      • Anonyymi

        No 🚙
        yes 🚲 and 🚶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No 🚙
        yes 🚲 and 🚶

        Älä välitä PAKSUSTA PEKASTA 💜💚💛❤️💙🤎


      • Anonyymi

        Ai sekö nyt löysi tiensä tänne... Voi sun... 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sekö nyt löysi tiensä tänne... Voi sun... 😅

        Huh, huh🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, huh🤣😂

        Määääää meen nukkuu.. jutellaanko taas huomenna palstatrolli?😉 😅 Oli kiva jutella kuka sitten lienetkin 😘 hah hah ja heheheh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määääää meen nukkuu.. jutellaanko taas huomenna palstatrolli?😉 😅 Oli kiva jutella kuka sitten lienetkin 😘 hah hah ja heheheh!

        Joo. Hyvää yötä ja nuku hyvin. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Hyvää yötä ja nuku hyvin. 😘

        Öitä😘 nuku sääkin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öitä😘 nuku sääkin hyvin.

        Koitan nukkua. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitan nukkua. 😘

        Joo, joo, ihana, kun huolehdit 😌❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, joo, ihana, kun huolehdit 😌❤️

        Anteeks luin väärin, joo, oot sä sitä tehnytkin palstatrolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks luin väärin, joo, oot sä sitä tehnytkin palstatrolli.

        Mutta nukutaan nyt 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nukutaan nyt 😘

        Nukutaan. Nuku hyvim 😘😘😘😘😘


    • Anonyymi

      Hu huu!!! Onko palstatrolli paikalla, täällä toinen palstatrolli. 😘☀️

      • Anonyymi

        Huomenta trolli! Avasin juuri silmäni ja sängyssä vielä. Koitan heräillä tähän päivään. 😘


    • Anonyymi

      Huomenta huomenta!!😘

    • Anonyymi

      SMS??!!!!😘

      • Anonyymi

        Voit laittaa sms... Ei mulla ole sun numeroa, ainakaan tietääkseni ja jos sä tiedät mun numeron, niin ihan vapaasti laittamaan. 😘


    • Anonyymi

      Minne menit ihana ❤️? Oletko töissä? 😘🤗

    • Anonyymi

      Älä tekeydy trolliksi😂🤣😘

    • Anonyymi

      Jutellaan tämä asia pois päivän järjestyksestä, soittaminen ei tarkoita vielä mitään. Tämä ei ole ihan fiksu paikka jatkaa. Aina voi jutella 😘

      • Anonyymi

        Olen ihan samaa mieltä tuosta. Olen aina halunnut jutella sun kanssa. Ei jatketa tätä täällä. 😘 ap trolli


    • Anonyymi

      Okei, soita mulle😘

      • Anonyymi

        No hei... Mitkä on sun numeron kolme viimeistä numeroa? Jos sattuisin vaikka löytämään sen tuolta kännykästä. Olisit ihan hyvin voinut vastata ig:ssä siihen mun laittamaan viestiin. 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei... Mitkä on sun numeron kolme viimeistä numeroa? Jos sattuisin vaikka löytämään sen tuolta kännykästä. Olisit ihan hyvin voinut vastata ig:ssä siihen mun laittamaan viestiin. 😘

        En oo iigees tauno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo iigees tauno.

        Hän on, ainakin ollut. On estänyt minut facessakin.


    • Anonyymi

      Höpö höpö🤣😂

    • Anonyymi

      Nyt poistun ikuisiksi ajoiksi palstalta.. olen sen verran viisas, että tämä touhu riittää mulle. Hyvästi hömpät...en kaipaa teistä ketään. Rakastuneena ihminen tekee typeriä temppuja. Tämä on niin sekava lanka kasa koko palsta!!!😂🤣 Hyvästi.

      • Anonyymi

        Niin oli kiva trollata täällä koko tuo aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli kiva trollata täällä koko tuo aika?

        Joskus se pilkka pöhellys osuu omaan nilkkaan, vähän sama kuin ampus itteesä jalkaan... että mitäs läksit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus se pilkka pöhellys osuu omaan nilkkaan, vähän sama kuin ampus itteesä jalkaan... että mitäs läksit.

        Mikä helvetin pilkka? Milloin olen täällä pilkannut ketään? Jos toisen kaipaaminen jne on pilkkaamista niin hoh hoijaa. Olette kyllä henkisesti jälkeen jääneitä.


    • Anonyymi

      Sellainen viime syksyinen dejavu, tuli tuosta pyynnöstä soittaa... Ei tämä homma siis ikinä etene. 8 kk täällä kaipailin, koska annettiin ymmärtää ensin että minua kaipailtiin. Näin se ympyrä sitten sulkeutui. On mulla tunteita häntä kohtaan edelleen, mutta palstailu alkaa olla tiensä päässä. Niin, ja rl hän ei ole osoittanut mitään kiinnostusta joten...☀️

      • Anonyymi

        On siis aika antaa olla ja unohtaa, sen minä pystyy. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siis aika antaa olla ja unohtaa, sen minä pystyy. ap

        sen minkä pystyy siis.


    • Anonyymi

      Minä kävin katsomassa rakastani, siellä hän nukkuu ja tuhiseen. Valvon myöhempään ja käyn katsomassa salaa. En tiedä koska katson viimeisen kerran, hän on niin sairas, päivä päivältä sairaampi. Mutta vielä kun voin katsoa, niin katson. Miten häntä rakastankaan! Kaikki toiminto kaulasta alaspäin on nyt menetetty, mutta hän pystyy vielä hengittämään, ainakin makuulla. Yritän koota ajatukset, kohta joudun elämään ilman häntä. En pysty ymmärtämään, että miten se voisi edes olla mahdollista. Mutta vielä hän hengittää ja huomenna ja ensi viikolla ja ensi kuussa. En toivo mitään muuta, kun hän vielä hengittäisin. Minun unelmani.

      • Anonyymi

        Otan osaa. Varmaan rankkaa nähdä rakas siinä kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa. Varmaan rankkaa nähdä rakas siinä kunnossa.

        Varsinkin kun on itte runnonut siihen kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin kun on itte runnonut siihen kuntoon.

        Varmaan syyllisyys painaa. Voimia sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan syyllisyys painaa. Voimia sulle.

        Kiittää, sain aamusta hilpeän, piristävän naurun. Ja taas jaksaa päivän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiittää, sain aamusta hilpeän, piristävän naurun. Ja taas jaksaa päivän.

        Ole hyvä ja mukavaa päivän jatkoa.


      • Anonyymi

        Kommentoin vielä tähän, mulle tuli oikeasti paha mieli tuosta sun kommentistasi 😔😭 nyt poistun palstalta, toivottavasti ei tule enää kiusausta tulla tänne, ihminen on heikko, kun sais järjen takaisin ja unohtaisi, loppuisi tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoin vielä tähän, mulle tuli oikeasti paha mieli tuosta sun kommentistasi 😔😭 nyt poistun palstalta, toivottavasti ei tule enää kiusausta tulla tänne, ihminen on heikko, kun sais järjen takaisin ja unohtaisi, loppuisi tämäkin.

        Mistä kommentista tuli pahamieli? Oon pahoillani, se ei ollut tarkoitus. Minä en tule unohtamaan sua koskaan, vaan kaipaan varmaan ikuisesti.


      • Anonyymi

        Mulla ei ole suhun sitten mitään kontaktia, jos poistut täältä. Ei niin mitään... Mun elämä on ihan tyhjää ilman sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole suhun sitten mitään kontaktia, jos poistut täältä. Ei niin mitään... Mun elämä on ihan tyhjää ilman sua.

        Ja niin sen kuuluu ollakkin , kuten ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin sen kuuluu ollakkin , kuten ennen.

        No sekö on hyvä sitten? Minä en pysty sua unohtamaan kuitenkaan. Hyvää elämää sulle sitten.


    • Anonyymi

      Kyllä tiedät mihin kommenttiin vastasin.

      • Anonyymi

        No en tiedä oikeasti. Olisit nyt vähän tarkempi. Pyydän anteeksi kuitenkin. Ei ole tarkoitus olla ilkeä sulle, koskaan. Täällä tulee helposti väärinymmärretyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tiedä oikeasti. Olisit nyt vähän tarkempi. Pyydän anteeksi kuitenkin. Ei ole tarkoitus olla ilkeä sulle, koskaan. Täällä tulee helposti väärinymmärretyksi.

        No klo 03.44 kirjoitus 😔😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No klo 03.44 kirjoitus 😔😭

        Minä ap en ole kirjoittanut tuota. Ihan oikeasti minä tuollaista kirjoittaisi koskaan sinusta. Huhheijaa sentään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ap en ole kirjoittanut tuota. Ihan oikeasti minä tuollaista kirjoittaisi koskaan sinusta. Huhheijaa sentään.

        Lisään että olin unessa jo tuohon aikaan. ap


    • Anonyymi

      Höpsis

      • Anonyymi

        Höpsis vaan itsellesi


    • Anonyymi

      Jos, et tiedä mitä tarkoitan tai mistä on kyse tai mistä olen pahoittanut mieleni, et ole sitten kyseinen ihminen jonka kanssa tässä kommentoin. Haluaisin saada kommenttia klo 03.44 kirjoittajalta, mun mieli on edelleen surullien siitä kommentista 😔😓

      • Anonyymi

        No minä luulin että tarkoitat tämän ketjun aloittajaa. Minä en ikinä kirjoita mitään pahaa kaivetustani. Mutta näyttää siltä ettei täällä enää minulla sellaista edes ole. En tiedä mikisi tuollainen 03:44 kommentti tänne pitänyt kirjoittaa. Ihan typerä juttu... ap


    • Anonyymi

      Edelleen jos klo 03.44 kirjoittaja haluaa näyttää mikä on miehiään, niin pyydän jonkinlaista vastausta.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti vastausta ei tule klo 03.44 kirjoittajalta, niin poistun palstalta. Toivottavasti lopullisesti, toivottavasti järkiinnyn nyt vihdoin. Huom!! Käyn tässä vielä muutamana päivänä katsomassa tätä ketjua, josko jotain vastausta olisi tullut. Mutta tämä kertoo mulle jo paljon.kiitos seurasta, pitäkää hauskaa!!!😃


    • Anonyymi

      Haa hah haa

      • Anonyymi

        Kuka olit, uskallatko antaa jonkun fiksun tuntomerkin itsestäsi??


    • Anonyymi

      Ei enää puhuttavaa eikä muutakaan. Koskaan.
      Kierrätyspalkinto. Huono.. kaikessa.
      Vanha ämmänluuska.

      • Anonyymi

        Kiitos, hyvästi, vastaus siis tuli??


      • Anonyymi

        Ei ollut ap tämä. Terveisin ap eli jmies


    • Anonyymi

      Kysyn vielä klo 03.44 kirjoittajalta mikä sun mieltä painaa noin kovasti???

    • Anonyymi

      Älä kysy 😅

    • Anonyymi

      No??

      • Anonyymi

        Kerrovaan niin helpottaa 😊


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe