Mitä liikkui päässä sinulla, joka Monnassa toit laudankappaleita avoperäkärrylläsi perjantaina 20.5 alkuillasta polttopuiden myyntipaikalle? Eikö otsaluusi takana tullut minkäänlaista ajatusta siitä, että tämä voisi olla väärin?
Polttokelpoisen jätteen voi viedä ihan samalla vaivalla kaatopaikalle ja vielä ilmaiseksi; nyt sinä idiootti dumppasit sen metsään.
Haethan ne sieltä nyt pikaisesti pois. Seuraavaksi kutsun sinua nimelläsi.
Raumalaista laudankannantaa
2
701
Vastaukset
- Anonyymi
kuules ny poeka. Minä kuskaan lautoja mihin haluan ja milloin haluan. Sinun kaltaisesi vikisijät eivät ilmoita nimiä, eikä paljon mitään muutakaan. Ja eikö lauta muka pala? Ei kai niitä nyt kaatopaikalle, tiedätkö, se maksaa ja minä en maksa mitään. Lopputulema: minä kuskaan mitä haluan, minne haluan ja sinä et tee yhtään mitään.
- Anonyymi
Asia on alueen toimijan vastuulla, miten sinun suhteesi toimii.
Tuon kuorman olisit 5€:lla vienyt jäteasemalle. Ja luvallisesti. Tuo summa palaa helposti polttoaineeseen, kun avoperäkärrysi kanssa kiertelet ja katsastelet toisten tonteilta sopivia mestoja kipata lautajätteesi.
Ja onhan tämä nyt tapahtunut kannaltasi noloa ja oikeastaan täysin säälittävää touhuilua.
Nyt muuten kun tulevana kesänä remppaan saunani, niin suatampa dumpata paneelijätteeni sinun polttopuuvarastosi viereen; nämäkin kun palavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452499
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461334- 661328
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2541102- 156966
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886