Jos vielä nähdään, niin sanotko mulle mitään vai katsotko vain?

Anonyymi

Jos et sano, niin samoin .....

40

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kelle tämä? kirjainta edes

    • Anonyymi

      Sanon että tykkään. Jos uskallan.

      • Anonyymi

        Mikä tekee siitä niin pelottavan ettet uskaltaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tekee siitä niin pelottavan ettet uskaltaisi?

        Oot niin peloittava?
        Sivusta


    • Anonyymi

      Jos pysähdyt luokseni ja sanot moi. Niin varmasti juttelen kanssasi.

      • Anonyymi

        Voin tehdä niin.


      • Anonyymi

        Pysähdyn luoksesi, haluan että jutellaan liityy tähän kommenttiin: 24.05.2022 00:27


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin tehdä niin.

        Sitä odotan ja toivon tapahtuvaksi, jos hän olet. Mutta en pidätä hengitystäni. En voi tietää, kuinka hän oikeasti reagoi, jos näkisimme toisemme.


    • Anonyymi

      Minulle on jäänyt käsitys, että eräs nainen voi olla toisinaan töykeä, joten korkealla on kynnys sanoa mitään. Toki vastaan, jos jollakin on asiaa.

      • Anonyymi

        Olet väärässä


      • Anonyymi

        Ei se ole töykeyttä vaan ujoutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole töykeyttä vaan ujoutta.

        Mistä sen tietää kumpaa se on, aikuiselta ihmiseltä voi joka tapauksessa edellyttää asiallista käytöstä. Jos siihen ei kykene, on parempi, ettei sellaisen kanssa edes yritä mitään.


    • Anonyymi

      Itselläni tapana tervehtiä tuttuja jos vain tunnistan tai huomaan. Tietysti joillakin on sellainen vaikutus että häkelyn ja en saa sanaa suustani hetkeen. .Joskus tervehdin myös tuntemattomien jos oltava katsellaan yhteyttä voin jopa jokusen sanan vaihtaa näinkin on käynyt. Olen Karjalainen luonne meillä päin tapana tervehtiä kaikki kanssa kulkijat.

    • Anonyymi

      Varmaan rupeen itkee..

      • Anonyymi

        Älä nyt ala pillittämään siinä!


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on, mutta jos en tunne sinua ja olet lähestynyt aiemmin, niin et voi enää lähestyä yllättäen. Liittyy rankkoihin vuosiin ja sitä aiemmin tapahtuneeseen ja siksi sisin ei enää pysty hyväksymään samanlaista kokemusta. Olen pahoillani.

      • Anonyymi

        Hän tuntee tai tunsi Aloittajan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän tuntee tai tunsi Aloittajan

        Niin tunsi ja tiedän sen, koska olen nähnyt aloittajan mahdollisesti S-Marketin pihalla,
        ja hän yritti tulla katsomaan missä olen ollut mutta lähti melko pian pois, kun en ole ollut täällä anonyyminä
        kirjoittelemassa pitkään aikaan.


    • Anonyymi

      Aion jutella "minun ihanalle" naisella, kun nähdään. Heippa, Moi!

    • Anonyymi

      Me ei tulla enää näkemään joten turhaan kulutat aikaasi tuollaisten asioiden miettimiseen.

      • Anonyymi

        Olipa hyvin sanottu. Oikein!

        Miettiä...
        toki palstalle kirjoittajan eivät enää mieti vaan ovat pakkomielteiden vallassa :)


    • Anonyymi

      Jos misä näen tutun, jonka myös tunnistan, niin tottakai minä hölösuu alan juttelemaan ja vuolaasti. :D Tietenkin ainakin moikkaan tuttuja. :)

    • Anonyymi

      Ei varmaan ehditä nähdä enää. :(

      • Anonyymi

        Soitan sinulle huomenna, tai laitan tekstiviestiä. Kyllä me vielä nähdään );


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soitan sinulle huomenna, tai laitan tekstiviestiä. Kyllä me vielä nähdään );

        Kiva! ;)


      • Anonyymi

        Kuinka niin?
        Sivusta


    • Anonyymi

      Riittääkö moi?

    • Anonyymi

      Mä en näe mitään ellei ihan lähelle tuu ja joku moikkaa. Monesti luultu mua ylimieliseksi kun en oi tervehdykseen vastannu, en vaa oo nähny.

    • Anonyymi

      Sen kuulee sitten. 😐

    • Anonyymi

      Jos nään ni häivyn muualle. Puhumiset on puhuttu ja onnea loppuelämään.

    • Anonyymi

      Riippuu missä olet, asutko jossain täällä tai moi:)

    • Anonyymi

      Sanon äänettömästi, että rakastan sua ja haluun sut, kyllä sä sen näet ilman sanojakin :)

    • Anonyymi

      Niin no se voi näyttää siltä etten edes katso. Kuten ei aurinkoonkaan päin kannata ainakaan kauaa, tai tarvitsekaan. Kun sen näkee ilman suoraan katsomistakin.

      • Anonyymi

        Niin kirkas aurinko paistoi, ja autonlasista ei näkynyt ketään, lähdit pois melko pian.


    • Anonyymi

      Joo, katellaan vaan ja virnistellään niin eiköhän se siitä soppa sakene. Just mahdollisimman moniselitteisesti, ettei pirullakaan ota selvää. Onko kyse ollut mistään.

    • Anonyymi

      Toivon muistavani aina tuon katseen ja rikkumattoman hiljaisuuden. Kahlausta rakkauden vesissä. Ote joka ei hiivu...Vuosien jälkeenkään.

      • Anonyymi

        Tiedän kuinka tein, en ollut paikalla silloin kun minun olisi pitänyt, Kerran vain olin, luovuta en kuitenkaan meidän suhteen.


    • Anonyymi

      Sanaton seurasikin kuin istuisi merenrannalla kuullen aallot ja tuntien niiden osumisen jalkoihin. Laskevan auringon katsominen, ja kuinka värjäät koko taivaan. Koskaan kyllästy siihen. Ja sitten tuo katseesi, joskus niin tarttuva, kuin repisi ihon irti mukanaan.

    • Anonyymi

      Hyppään sun kaulaan, saat halin ja suuuuukon😘ikävä...

    • Anonyymi

      Sanon jos on A mies. J

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe