Ennen korona aikaa sai bussimatka päiväristelyn matkapojilta tampereelta viking express n.30€ Väillä pääsi tarjouksella jopa 20€ . Nyt sama matka maksaa 70-80€ ?!
Vastaukset 8
- Anonyymi
Joo, Tampereella maksetaan MM-lätkähintoja.
Muuten pikapiipahdus Tallinnassa 9€ ja pidempää maissa 12€. - Anonyymi
Voisin olla perustellusti eri mieltä
"Risteile herkulliseen hintaan!
Toukokuussa pääset päiväksi Tallinnaan huippuedulliseen hintaan. Kääräisimme nimittäin buffetin ja päiväristeilyn samaan pakettiin.
Päiväristeily Tallinnaan buffet alk. 28 €/hlö
Varaa ja matkusta 31.5. asti.
Auto parkkiin laivalle Tallinnan-risteilyn ajaksi alk. 0 €" - Anonyymi
Kyllä bussikuljetuksella hinnat ovat nousseet, Suoraan satamasta hinta on toki sama,
- Anonyymi
Maalaisilla on maalaisten murheet.
Mutta itse risteilyn hinta on kaikille sama.
- Anonyymi
Olen huomannut että laivoilla hinnat ovat nousseet ihan tuntuvasti vuoden aikana, esimerkkinä vaikka saunan hinta. Vuosi sitten 9€ ja nyt 13€. Ei tuo kuitenkaan matkabudjettia kaada mutta prosenttuaalisesti ihan tuntuva hinnan nousu. Sama myös ravintolan ruoka ja juoma hinnoissa. Ennen vanhaan halvat hinnat houkuttelivat käymään useammin risteilyllä mutta nyt varmaan moni käy harvemmin.
- Anonyymi
Kyllä risteily on aina hintansa väärtti.
- Anonyymi
Tuli meiliä Vikingiltä.
Tallinna 9 euroa / hlö
Miniristeily Helsingistä alk. 14 €/B2P-hytti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1152403Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371453Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha641995- 106983
- 71962
- 97878
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686