Kivaa päivää sulle rakkausmies

Anonyymi

Ajattelen sua silloinkin kun en voi. Eli aina. Uskon että koittaa sunnuntai, jossa sinä ole tvieressäni. Sitä odotellessa nautin lähes kesäisestä päivästä. Moi.
Ja tää on multa sulle, ei kenellekään muulle.

27

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Briljantit tunnisteet. Ja tämä oli multa sulle..

      • Anonyymi

        Niin, multa sulle ja sulta sitten mulle :)


    • Anonyymi

      On sulla mies vaan monta titteliä itsellesi...on rutonkia ja rakkausmiestä nääs

      • Anonyymi

        Luepa tarkemmin tuo aloitus. Ei ollut nyt mieheltä eikä sinulle.


    • Anonyymi

      Onko mulle? Kiitos samoin ihanin!

      • Anonyymi

        Onko kaikki sulle täällä " ihanin " ?
        Aurinkoistaa pyhän iltaa sulle.


      • Anonyymi

        En tiedä oletko hän. Hän on mulle ainoa ihanin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko hän. Hän on mulle ainoa ihanin.

        Tiedän sen rakas ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko hän. Hän on mulle ainoa ihanin.

        Kantsisko sit toimii ton mukaan eikä leikkiä. Joskus ootte aika outoja otuksia.


      • Anonyymi

        Jostakin, mistä lie luin muutaman sanan lauseen joka kuului jotakuinkin näin; Arvokkaimmat asiat tehdään sydämen lämmöllä . . . voisiko ajatusta toteuttaa täälläkin, muistaa se arvokkuus ja toisen ihmisen kunnioitus eikä niin että hän on kuka vain. Kunhan mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin, mistä lie luin muutaman sanan lauseen joka kuului jotakuinkin näin; Arvokkaimmat asiat tehdään sydämen lämmöllä . . . voisiko ajatusta toteuttaa täälläkin, muistaa se arvokkuus ja toisen ihmisen kunnioitus eikä niin että hän on kuka vain. Kunhan mietin.

        Komppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsisko sit toimii ton mukaan eikä leikkiä. Joskus ootte aika outoja otuksia.

        En minä mitään leiki. Tilanne vaan on hieman vaikea. Ei ole tindertreffeistä nyt kyse.


    • Moi vaan... ei millään pahalla, mutta kannattaisiko tarkentaa kirjoitustasi:

      ||| "Uskon että koittaa sunnuntai, jossa sinä ole tvieressäni."||| kirjoitit Sinä.

      Tarkoititko siis seuraavista kumpaa???

      A) Uskon että koittaa sunnuntai, jossa sinä olet vieressäni.
      B) Uskon että koittaa sunnuntai, jossa sinä (et) ole vieressäni. (* kts. alempaa!

      (* suluissa oleva "et" siksi, että voi olla jäänyt kiireessä, näppihärönä tms. ajatuksissa pois...
      ============================================
      KIINNOSTAA VAIN KOVASTI TIETÄÄ, KUN TIEDÄN SINUT JA SINÄ MINUT!

      • Anonyymi

        Tarkoitti;

        "A) Uskon että koittaa sunnuntai, jossa sinä olet vieressäni."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitti;

        "A) Uskon että koittaa sunnuntai, jossa sinä olet vieressäni."

        -sivusta


      • Anonyymi

        Hän tulee mun viereen ja jää siihen. Näin sen ainakin itse näen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitti;

        "A) Uskon että koittaa sunnuntai, jossa sinä olet vieressäni."

        Juuri näin. Kiitos avusta. Välimerkki oli tullut väärään kohtaa mulla. Ilmeisesti siis korjailin jotain muuta ja sotkien siten ton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Kiitos avusta. Välimerkki oli tullut väärään kohtaa mulla. Ilmeisesti siis korjailin jotain muuta ja sotkien siten ton.

        Eipä kestä, ole hyvä vain.


    • Anonyymi

      Mistä voi tunnistaa? Oliko naiselta miehelle? Tuohan on mahdotonta? 🙄😁🤣

      • Anonyymi

        Mikä on mahdotonta? On se miehelle ihanimmalle multa naiselta.


    • No, olipa kiva tietää, että... A) ❣❣❣

      Kunpa sitten ehtisi nähdäkin tuon päivän vielä? 🤔
      Mukavaa päivänjatkoa Sulle - ja ihan kaikillekin tällä erää!
      Menen pois haaveilemaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jaa, minäpä en ollut täällä tuolloin.


    • Anonyymi

      Hyvää alkavaa viikkoa sulle naiselle. Ollaan reippaina. Moi!

      • Anonyymi

        Reippaillaan

        Reipasta huomenta


      • Anonyymi

        Joo, niin reippaina kuin vaan voi. Kiitos samoin ihanalle. Moi.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe