Vieläkö tälläinen toimii
Loimaan pörssikiinteistöt
19
2160
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl toimii. Semmoinen vinkki Suomi24 ylläpidolle, että älkää nyt poistako vastauksia jotka vastaavat kysymykseen
- Anonyymi
Etkö osaa Googlen hakua käyttää???? https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/loimaan-porssikiinteistot-oy/05110700/rekisteritiedot Tai no jos olet Loimaalta, niin en yhtään ihmettele. No tässä kuitenkin linkki KYYLÄ..
- Anonyymi
googleta tarkemmin------......
- Anonyymi
Mihin tämä liittyy ??
- Anonyymi
Keskuskoulua vastapäätä olevaan liikekiinteistöön.
- Anonyymi
Sehän on tyhjä
- Anonyymi
Siinähän se ongelma juuri onkin.
- Anonyymi
Eiks sen tyhjän rakennuksen omista nykyään Kalevalan katu 11.elikkä Kalevalan kadun pirtti
- Anonyymi
???
- Anonyymi
VElkomustuomio yli 8300€ kalevalankadun pirtti oylle.kalevalankatu 11
- Anonyymi
Tää tieto löytyy netistä tratat loimaa
- Anonyymi
En löytänyt tuollaista mutta 33070 € löytyi protestit ja velkomustuomiot Varsinais-Suomi alueelta. Ja perijänä Kalevalankatu 11 pirtti ?
- Anonyymi
Joo.kalevalankadunpirtti eli kalevalankatu 11 b
- Anonyymi
Näkyy olevan nyt 41154€. Joutuuko perikunta aikanaan maksaan jos ei itse saa maksuun vai meneekö asunto-osake.
- Anonyymi
Nyt tämä on päässyt jo huutokaupat.com iin myyntiin. Edelleen tarjoukset 0 €. Taustalla kuitenkin vastuita yli 50.000 lainaosuuksia ja 35.000 ekua maksamattomia vuokria. Näin lukee huutokaupat.com ilmoituksessa.
- Anonyymi
Mahtoiks kukaan ostaa. En muistanut seurata. Tuskinpa. Ostaja ois joutunut maksaan nuo lainaosuudet ja vuokrarästit.
Kun tila on 210neliöö niin putkiremppatuli kalliiksi ja sitten jäi vastikkeet maksamatta
- Anonyymi
Miten siinä sit käy jos kukaan ei ostanut.meneekö muu omaisuus.auto asunnosta puolet
Vai mitä- Anonyymi
Osakeyhtiössä ei yksityisomaisuudella joudu korvausvastuuseen, ellei rikoksista yms kyse. Ja tää on on jo niin vanha juttu, että vaikka olis tmi, ky tai mikä tahansa tilanne mikä toisi henk. koht. maksuvelvotteen, niin kyllä ne olis jo peritty mikäli mahdollista.
Luulen että summa summarum ei löydy varoja eli taloyhtiö maksaa, valitettavasti.
Tämä on se riski aina yhtiöissä, mitä asoy myös on - eikä vain joukko asuntoja!
lajijasuris
- Anonyymi
Nää vuokravelat on vasta 2v vanhoja..kun kalevalankatu 11 tehtiin putkiremppa niin ne jäi maksamatta ja yhtiövastikkeet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569