Otsikossa lukee.. nähdäänkö me ensi viikolla.. siis huomisesta 23.5. tarkoitan alkavan ensi viikon..
Nähdäänkö me ensi viikolla..
31
893
Vastaukset
- Anonyymi
Parempi olisi jo tänään illalla. Viestin päässä.
- Anonyymi
En olisi tänne mitään laittanut, jos viestin päässä olisi kohde..
- Anonyymi
Toivoisin haaveilen turhaan sekin jos et viestiä tai soittoa tee
N-M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivoisin haaveilen turhaan sekin jos et viestiä tai soittoa tee
N-MVastataan nyt sinullekin..
en olisi aloitusta tänne tehnyt, jos olisi jokin muu viestintämahdollisuus.,
- Anonyymi
Enpä oikein usko. Nähdäänkö me mies?
- Anonyymi
Siksi kirjoitin kysyvän otsikon.. nähdäänkö..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kirjoitin kysyvän otsikon.. nähdäänkö..
Enhän minä sitä tiedä. Olet mies jossain kaukana luultavasti eli tuskinpa nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minä sitä tiedä. Olet mies jossain kaukana luultavasti eli tuskinpa nähdään.
Voimme nähdä huomenna ilman tuskia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimme nähdä huomenna ilman tuskia..
Mutta olet jossain kaukana? Etkä sinäkään tiedä missä minä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olet jossain kaukana? Etkä sinäkään tiedä missä minä olen.
Sinä se sitten olet jossain kaukana..
jos en voi nähdä siellä missä olen ennen nähnyt.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se sitten olet jossain kaukana..
jos en voi nähdä siellä missä olen ennen nähnyt..Missäs olet ennen nähnyt sitten? Ollaanko oltu siellä tämän vuoden puolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs olet ennen nähnyt sitten? Ollaanko oltu siellä tämän vuoden puolella?
17, helmikuuta puolen päivän jälkeen joskus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä täsmää mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä täsmää mitenkään.
Jospa sitten vaan odotat sitä puuttuvaa tekstaria kaivatultasi seuraavat 30 vuotta.. mitäs sinä muuta voisitkaan tehdä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa sitten vaan odotat sitä puuttuvaa tekstaria kaivatultasi seuraavat 30 vuotta.. mitäs sinä muuta voisitkaan tehdä..
Niin taidan tehdä. Enemmänkin odotan kohtaamista en niinkään tekstiviestiä kun ei ole numeroitakaan tai muuta yhteyttä. Kohtaaminenkin voi olla sellainen ettei sano toiselle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin taidan tehdä. Enemmänkin odotan kohtaamista en niinkään tekstiviestiä kun ei ole numeroitakaan tai muuta yhteyttä. Kohtaaminenkin voi olla sellainen ettei sano toiselle mitään.
Eli tuppisuuna lähivaloilla oikealta ohi.. mikäs siinä sitten..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. Saattaa siinä välissä vähän mulkaista ettei törmää toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa sinänsä. Vaikka mitä olisi voinut tapahtua ja selkeästi kiinnostusta oli molemminpuolin tai voiko katsomista sanoa edes kiinnostukseksi. Sitten kun ei ole sanaakaan vaihtanut niin kaikki on turhaa ja vain oman kuvitelman varassa. Ihan turhaa kaikki niin täälläkin oleminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa sinänsä. Vaikka mitä olisi voinut tapahtua ja selkeästi kiinnostusta oli molemminpuolin tai voiko katsomista sanoa edes kiinnostukseksi. Sitten kun ei ole sanaakaan vaihtanut niin kaikki on turhaa ja vain oman kuvitelman varassa. Ihan turhaa kaikki niin täälläkin oleminen.
Mutta nämä taas näitä. Antaa olla, ei tule mistään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni sullakin kk pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni sullakin kk pieleen.
Olenhan minä tietysti käynyt siellä huhtikuussakin,.. mutta en häntä ole nähnyt..
- Anonyymi
Ei ole mahdotonta, mutta en silti halua nähdä.
- Anonyymi
hahahhaha.. tää oli hauska järjen jättiläinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hahahhaha.. tää oli hauska järjen jättiläinen..
Milloin sinä mies aikuistut ja jätät nämä teinien leikit, taiat olla kohta 50nen.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin sinä mies aikuistut ja jätät nämä teinien leikit, taiat olla kohta 50nen.....
No kyllähän se huvittaa.. kun asiaan kuulumattomat sotkeutuvat..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, itselleen vastailee ja höhöttelee
- Anonyymi
Joo, ilman muuta.
- Anonyymi
apsoluut.. votka jees jees hollirei..
- Anonyymi
Ensi viikon torstaina on pyhäpäivä. Periaatteessa milloin vain käy.
- Anonyymi
On niin ympäri pyöreä vastaus.. että voisi ollakin oikea..
- Anonyymi
Ajattelen sinua tässä.. ensin ei näy mitään, mutta kuva selkenee äkkiä.. peppu heiluu kädet heiluu vaalea letti leiskuu jalat vie nopsaan.. sitten olet kadonnut. Niin se käy ihan siellä oikeassakin olomaailmassa.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802809Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2951626Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461527- 871371
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011349Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2999Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832