Minulla on pelko että narsisti kostaajakäyttää hyväksi yhtä hänen kaveriaan, miten narsisti kostaa jos kostaa?
Vitsailin että otan häneen etäisyyttä kun en jaksanut hänen käytöstään enää, niin millä tavoin ja miten narsisti kostaa? Tämä narsisti on valitettavasti läheinen, ja on pelko että hän kostaa vain siksi koska onnistuin pääsemään hänestä irti. Joudun kestämään hänen käytöstään vieläkin vaikka sain etäisyyttä , pelkään toisinaan että hän tekee koston minun ja hänen yhden kaverin kustannuksella tms.
Voitteko jakaa omia kokemuksia tai tarinaa siitä, kuinka narsisti on kostanut ja miten alkoi hänen kostonhalu?
Kuinka narsisti kostaa?
4
1312
Vastaukset
- Anonyymi
Kun on ottanut etäisyyttä ja pistänyt välit poikki tämmöseen vaikeaan tapaukseen saattaa alkaa kylillä kiertämään villejä huhuja, mutta omilla aivoilla ajattelevat kyllä tietää ettei huhut pidä paikkansa. Narskulle pahinta loukkausta on totaalinen välinpitämättömyys koska ei voi enää hallita ja alistaa.
- Anonyymi
Kuten tuossa jo joku kirjoittikin paras keino on olla täysin mykkä narsistin suuntaan jos se on mahdollista. Ns. Harmaa kivi ja ei mitään reagointia mihinkään. Uhkauksia milloin mistäkin voi tulla puhelimeen, sähköpostiin. Ne kannattaa säilyttää kaikki, jos tulee tarve olla yhteydessä viranomaisiin. Myös mustamaalaus on narsisteille hyvin tyypillinen tapa. Eli saattaa valehdella henkilöstä ihan uskomattomia tarinoita ympäriinsä. Ja useinhan nuo valheet kertovat narsistista, siitä millainen hän itse on.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään erityistä narsistin kostamistapaa. Joka ihmisellä on omat tapansa, riippuu varmaan tilanteestakin. Miten ja milloin itse kostat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768