Määd Qsaa ?

Anonyymi

Missä nämä hurjat pojat nykyään. mikä on tilanne?
Vieläkö menevät keulat pystyssä hurjia jälkiä jättäen savu perässä?
Hieno fiilis varmasti ajella noin, itsekin aikuisena miehenä mielelläni
päristelisin tuolla lailla, siinä on sitä kapinallisuutta ja vauhdinhurmaa.

10

1013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itseasiassa kerhon oikea nimi on SÄD Kuusaa.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä jaksaa ihmetellä miten nyt lähes kaikilla on viritetyt mopot , on miittejä ja keulat pystyssä vapaana päristävät.
      Kyllä se vituttaa nyt aikuisena katella vierestä kun teinimpänä uhattiin mopo myydä poies jos isompaa pyttyä tai teharia halusi laittaa, ei voinyt muuta kun kun hurisuttaa viittäkymppiä.
      kusipäisiä vanhempia riitti siihen aikaan, nyt näyttää siltä että nuorisolla on täysi vapaus elää kuten haluaa, niinhän se pitäisi ollakin, olet ja teet sitä mitä haluat, luonnollista ja oikein.

      kysymys onkin siitä että mikä vittu noita ysärin vanhempia riivasi kun piti estää kaikki se mikä olisi ollut siihen ikään luonnollista.
      kotona piti vain istua ja lyödä päätä seinään, vaikka mieli halusi muuta.
      sitten kun tuli ikää 18 ja kelan tuet pamahti tilille, piti niistäkin varastaa puolet teneriffan matkoihin, paskat siitä että se nuori olisi tarvinnut pesämunaa tulevaisuutta varten.
      Typerää ja omahyväistä se on omalta lapselta ottaa sille kuuluvaa tuloa pois.
      Asiaan kun kuului kuitenkin se,että sitä muutettiin omilleen kun opiskelut olivat sopivalla saralla.

      katsokaa peiliin saatanan läskit.
      pitää se aloittaa nuoruus uudelleen kunhan rahaa tulee kertymään taas, mikäs minua estää, vapaa ihminen ja ei ole myrtsinaamat enää estelemässä.
      sopii just mun elämäntyyliin muutenkin, kun ei ole muksuja saati huvilaa 25min ajomatkan päässä testamentattuna.
      Omalla vaivalla ja rahalla on tämänhetkiset rupukuntoiset mörskät tonttineen maksettu, jottei tarvitsisi kyyristellä vuokrakämpässä ympäri vuoden.

    • Anonyymi

      Ei niitä muksuja pitäisi silloin tehdäkään, jos vain se oma napa on suurin asia elämässä ja kaikki toisen asiat määräytyvät oman tahdon mukaan, niin ei se oikein ole enää mikään pikkujuttu kun t ässä kaikilla kuitenkin vuodet vierii ja takaisin niitä aikoja ei saa/ tai saa mutta eri tav alla ja vaikeammin.

      Kaikilla on oikeus tehdä myös niitä muksuja ja parempi pitää se oma turpansa kiinni, kun se on jo soinut ihan tarpeeksi, niin enää aikuisena sitä ei jaksaisi kuunnella saati muutakaan löpinää miten pitäisi elää ja miten ja minne rahansa käyttää. piste.

    • Anonyymi

      Mad Kuusaa osoitti sen miten olla vapaa ja kapinallinen.
      Sitä samaa nämä nuorukaisetkin tekevät.
      Osa saa siihen mahdollisuuden vasta aikuisena, kun ei muutakaan elämää vaan ole, ei ole perhettä, ei ehkä töitäkään johtuen milloin mistäkin syystä.

      Silloin kun ollaan vielä nuoria, ei pidä estää olla olemasta se mikä oikeasti on.
      Jokaisella on oikeus elää tätä elämää omalla tunteella, eikä määräysten alla.
      Silloin ei voida olla omia itsejämme, eli mennään väärään suuntaan.

    • Anonyymi

      Minun nuoruudessa sain kuulla pelkkää vittuilua, vaikka olin kiinnostunut juuri niistä samoista asioista "pojat on poikia" asenteella, mutta ne kaikki kiellettiin tai oltiin niitä vastaan, vaikka kiinnostukseni eri harrastuksiin oli aivan sitä samaa kuin muillakin,
      Vituttaa tämä tietynlaiset vanhankansanihmiset, joiden mantran mukaan pitäisi kaikkien elää.
      MIstä lie kusi noussut niin päähän, minkäs siinä teet ja voit kun olet itse 15v nassikka niin ei mahda mitään.
      Jos i tselläni olisi muksuja niin siitä vaan virittämään mopoa ja saa elää kun tykkää, se on oikein ja elämästähän tulee saada nauttia eikä tuottaa toiselle pettymystä.

    • Anonyymi

      Eikö jätkillä ala olla sen verran ikää, että ei välttämättä enää luonnostaan keuli.

    • Anonyymi

      No ei seksi ole koko elämä.
      Kivahan se on sitten pärrillä keulia.

      • Anonyymi

        Eiks sad mikellä ota eteen?


    • Anonyymi

      paikallisen koulun pihalla oli 10 vuotiaita lapsia keulimassa polkupyörillä.
      sad mike oli ajelulla ja huomasi heidät, niin johan alkoi pärrä keulimaan ja kumi haisi!

    • Anonyymi

      Elkää nyt mikeä täällä pilkatko.
      Oliskos jollain myydä jotain halpaa 2 tahtista rassia kesän menoihin?
      Vaikka joku skootteri tai no... ei mitään lälläripyörää, sellaiset kun on tytöille.
      Myykää joku parin huntin pahaa ääntä pitävä leikkikalu. saa olla viritetty vaikka tappiin asti, paskat siitä onko kilvissä, onhan täällä näitä polkuja minne paeta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe