Välilehtiä kertyy helposti Safariin. Niistä pääsee kerralla eroon avaamalla Safarin ja painamalla pitkään oikeassa alakulmassa näkyvää välilehdet-kuvaketta. Tämän jälkeen voit valita esiin avautuvasta pudotusvalikosta, että kaikki välilehdet suljetaan.
Kysymys mistä, olen painellut vaikka mistä, tuleeko johonkin poista tjn? Kiitos!
Välilehdet
7
117
Vastaukset
- Anonyymi
Chrome käyttöön niin elämä helpottuu vaikkakaan ei paljon koska Applen rajoitteet sorkkii sitäkin..
- Anonyymi
Vapunen on Safarin käytössä ammattilainen. Onhan iskän ja äiskän työnantajien puhelimet Applen tuotteita.
- Anonyymi
kuten sanoit niin siitä oikeasta alakulmasta pidät sormella pohjassa
- Anonyymi
OK, vähän samat ohjeet kuin yhdessä tuulettimessa minkä monet särkevät eli puuttuu erittäin tärkeä ohje.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OK, vähän samat ohjeet kuin yhdessä tuulettimessa minkä monet särkevät eli puuttuu erittäin tärkeä ohje.
Mitä et ymmärrä?
Pidät sormea pohjassa ja valitset listasta sitten mitä haluat tehdä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et ymmärrä?
Pidät sormea pohjassa ja valitset listasta sitten mitä haluat tehdäAloittajan ohjeesta puuttuu tärkeä pidä pohjassa asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan ohjeesta puuttuu tärkeä pidä pohjassa asia.
Kyllä se on kerrottu ensimmäisessä vastauksessa jo, aivan kuten aloittajakin sen on jo hoksannut aloitusviestissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314014- 442721
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82435- 302433
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142243- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481632- 1411497